Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Rammeavtale om Bedriftshelsetjenester og HMS-arbeid

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Avsluttet

Rammeavtale om Bedriftshelsetjenester og HMS-arbeid

Formålet med anskaffelsen av bedriftshelsetjenester er å gi Kundene en faglig dyktig samarbeidspartner som gjennom sin kompetanse og tjenester skal bistå med å sikre et forsvarlig arbeidsmiljø hos Kundene.
Bedriftshelsetjenesten skal ha oppdatert fagkompetanse og levere tjenester som dekker Kundens behov i henhold til Kundenes til enhver tids utfordringer innen hms- og arbeidsmiljøspørsmål.
Videre må bedriftshelsetjenesten være endringsdyktig og kunne tilpasse sitt tjenestetilbud til endringer i arbeidslivet og samfunnet for øvrig. Oppdragsgiver er opptatt av tjenestene skal bli utført på en profesjonell og tillitsvekkende måte.
Alle tjenester som leveres innenfor avtalen skal være i samsvar med gjeldende lover og forskrifter. i tillegg forventes det at leverandøren setter seg inn i Kundenes sentrale dokumenter innfor det aktuelle fagområdet.
Tjenesten skal omfatte følgende kategorier:
- Bistand til det systematiske hms-arbeidet
- Arbeidsmedisin/arbeidshelse
- Ergonomiske forhold
- Yrkeshygiene
- Organisatoriske- og psykososiale forhold
Se ytterligere beskrivelse av Kundens behov i Bilag 1 Kundens kravspesifikasjon.
følgende virksomheter kan avrope på rammeavtalen:
- Bioteknologirådet
- Direktoratet for e-helse
- Direktoratet for strålevern og atomsikkerhet
- Eldreombudet
- Folkehelseinstituttet
- Helfo
- Helsedirektoratet
- Nasjonalt klageorgan for helsetjenesten
- Norsk helsenett
- Norsk pasientskadeerstatning
- Pasient- og brukerombudet
- Statens helsetilsyn
- Statens legemiddelverk
- Statens undersøkelseskommisjon for helse- og omsorgstjenesten
Kundene kan tiltre rammeavtalen på ulike tidspunkt, og tjenestene bestilles etter den enkelte Kundes behov.
Videre vil behovet for bistand/støtte til hms-arbeidet etter aml vil variere hos de ulike Kundene grunnet bl. a. Risikobilde, antall ansatte, antall avdelinger og lokasjoner. Enkelte kunder kan ha lite/ingen behov, mens andre Kunder kan ha et større behov for tjenesten.
Dersom Kunden har behov for en spesifikk kompetanse/tjeneste under rammeavtalen, og Leverandøren ikke kan tilby denne uten at det tilkommer uforholdsmessige store reisekostnader for Kunden, har Kunden anledning til å anskaffe tjenesten fra en 3. Part dersom Kunden vurderer dette mer formålstjenlig.
Anbud id:
764353
  • Sted:
  • Registrert:
    Søndag 31. Oktober 2021
Er du interessert i dette oppdraget?

Lignende oppdrag i

6 anbud