Rammeavtale om Bedriftshelsetjenester og HMS-arbeid
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale om Bedriftshelsetjenester og HMS-arbeid
Formålet med anskaffelsen av bedriftshelsetjenester er å gi Kundene en faglig dyktig samarbeidspartner som gjennom sin kompetanse og tjenester skal bistå med å sikre et forsvarlig arbeidsmiljø hos Kundene.
Bedriftshelsetjenesten skal ha oppdatert fagkompetanse og levere tjenester som dekker Kundens behov i henhold til Kundenes til enhver tids utfordringer innen hms- og arbeidsmiljøspørsmål.
Videre må bedriftshelsetjenesten være endringsdyktig og kunne tilpasse sitt tjenestetilbud til endringer i arbeidslivet og samfunnet for øvrig. Oppdragsgiver er opptatt av tjenestene skal bli utført på en profesjonell og tillitsvekkende måte.
Alle tjenester som leveres innenfor avtalen skal være i samsvar med gjeldende lover og forskrifter. i tillegg forventes det at leverandøren setter seg inn i Kundenes sentrale dokumenter innfor det aktuelle fagområdet.
Tjenesten skal omfatte følgende kategorier:
- Bistand til det systematiske hms-arbeidet
- Arbeidsmedisin/arbeidshelse
- Ergonomiske forhold
- Yrkeshygiene
- Organisatoriske- og psykososiale forhold
Se ytterligere beskrivelse av Kundens behov i Bilag 1 Kundens kravspesifikasjon.
følgende virksomheter kan avrope på rammeavtalen:
- Bioteknologirådet
- Direktoratet for e-helse
- Direktoratet for strålevern og atomsikkerhet
- Eldreombudet
- Folkehelseinstituttet
- Helfo
- Helsedirektoratet
- Nasjonalt klageorgan for helsetjenesten
- Norsk helsenett
- Norsk pasientskadeerstatning
- Pasient- og brukerombudet
- Statens helsetilsyn
- Statens legemiddelverk
- Statens undersøkelseskommisjon for helse- og omsorgstjenesten
Kundene kan tiltre rammeavtalen på ulike tidspunkt, og tjenestene bestilles etter den enkelte Kundes behov.
Videre vil behovet for bistand/støtte til hms-arbeidet etter aml vil variere hos de ulike Kundene grunnet bl. a. Risikobilde, antall ansatte, antall avdelinger og lokasjoner. Enkelte kunder kan ha lite/ingen behov, mens andre Kunder kan ha et større behov for tjenesten.
Dersom Kunden har behov for en spesifikk kompetanse/tjeneste under rammeavtalen, og Leverandøren ikke kan tilby denne uten at det tilkommer uforholdsmessige store reisekostnader for Kunden, har Kunden anledning til å anskaffe tjenesten fra en 3. Part dersom Kunden vurderer dette mer formålstjenlig.
Bedriftshelsetjenesten skal ha oppdatert fagkompetanse og levere tjenester som dekker Kundens behov i henhold til Kundenes til enhver tids utfordringer innen hms- og arbeidsmiljøspørsmål.
Videre må bedriftshelsetjenesten være endringsdyktig og kunne tilpasse sitt tjenestetilbud til endringer i arbeidslivet og samfunnet for øvrig. Oppdragsgiver er opptatt av tjenestene skal bli utført på en profesjonell og tillitsvekkende måte.
Alle tjenester som leveres innenfor avtalen skal være i samsvar med gjeldende lover og forskrifter. i tillegg forventes det at leverandøren setter seg inn i Kundenes sentrale dokumenter innfor det aktuelle fagområdet.
Tjenesten skal omfatte følgende kategorier:
- Bistand til det systematiske hms-arbeidet
- Arbeidsmedisin/arbeidshelse
- Ergonomiske forhold
- Yrkeshygiene
- Organisatoriske- og psykososiale forhold
Se ytterligere beskrivelse av Kundens behov i Bilag 1 Kundens kravspesifikasjon.
følgende virksomheter kan avrope på rammeavtalen:
- Bioteknologirådet
- Direktoratet for e-helse
- Direktoratet for strålevern og atomsikkerhet
- Eldreombudet
- Folkehelseinstituttet
- Helfo
- Helsedirektoratet
- Nasjonalt klageorgan for helsetjenesten
- Norsk helsenett
- Norsk pasientskadeerstatning
- Pasient- og brukerombudet
- Statens helsetilsyn
- Statens legemiddelverk
- Statens undersøkelseskommisjon for helse- og omsorgstjenesten
Kundene kan tiltre rammeavtalen på ulike tidspunkt, og tjenestene bestilles etter den enkelte Kundes behov.
Videre vil behovet for bistand/støtte til hms-arbeidet etter aml vil variere hos de ulike Kundene grunnet bl. a. Risikobilde, antall ansatte, antall avdelinger og lokasjoner. Enkelte kunder kan ha lite/ingen behov, mens andre Kunder kan ha et større behov for tjenesten.
Dersom Kunden har behov for en spesifikk kompetanse/tjeneste under rammeavtalen, og Leverandøren ikke kan tilby denne uten at det tilkommer uforholdsmessige store reisekostnader for Kunden, har Kunden anledning til å anskaffe tjenesten fra en 3. Part dersom Kunden vurderer dette mer formålstjenlig.
Anbud id:
764353
-
Sted:
-
Registrert:Søndag 31. Oktober 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Skifte takrenner . 98 kvadrat og valmet takSkifte takrenner på hele huset
-
Sandefjord
-
Lørdag 22. Juni 2024
-
-
Montere dusjkabinett og blandebatteri- hente dusjkabinett og blandebatteri i butikk. - demontere og kjøre bort gammelt dusjkabinett og blandebatteri - montere nytt dusjkabinett og blandebatteri.
-
Sandnes
-
Lørdag 22. Juni 2024
-
-
Vaskehjelp av hus på 210 kvadrat, mulig fastLeter etter noen som kan vaske huset vårt på 210 kvadrat. Om ønskelig kan det bli noe fast. Det er ikke snakk om utvask, men vaskehjelp som kan vaske bad, gulv, vinduer og annet vi blir enig om.
-
Vindafjord
-
Lørdag 22. Juni 2024
-
-
Felling av 2 trær rett ved hytte i Eidalsveien, PrestfossJeg har to bjørketrær, ett er stort og går høyt over hyttetaket det andre mindre. Trærne er plassert rett ved hytteveggen, men ikke sjenerende for meg. Trærne ønskes fjernet etter hogst. Det er ikke...
-
Sigdal
-
Lørdag 22. Juni 2024
-
-
Frakt av Jacuzzi fra Hildre til Hurtigrutekaia i ÅlesundJacuzzien står på en veranda og må løftes ned med en liten kran.
-
Haram
-
Lørdag 22. Juni 2024
-