Rammeavtale om trafikkskilt, veimateriell og utemiljø produkter i Agder
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Agder
Avsluttet
Rammeavtale om trafikkskilt, veimateriell og utemiljø produkter
Produktgrupper:
- Trafikkskilt
- Trafikkstolper og fundament
- Feste, sperre og markeringsmateriell
- Benker, søppeldunker og sykkelstativer
- Øvrige produkter
Antatt årlig verdi er nok 2. 500. 000 ekskl mva. Den antatte verdien medfører ingen forpliktelse for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Tilbyderne må legge til grunn at årlig avrop vil være beheftet med betydelig usikkerhet.
Oppdragsgiver forbeholder seg rett til å utlyse konkurranser for anskaffelser av utemiljø over nok 100. 000.
Kristiansand kommune er opptatt av grønne innkjøp, og i den forbindelse skal tilbyder opplyse om deres miljøbevissthet gjennom eventuell deltakelse i miljømerke ordninger, interne rutiner eller annet.
i tillegg til vareleveranser, må leverandøren forplikte seg til å foreta opplæring av vårt personell i bruk av de varer som tilbys. Opplæring og oppdatering kan skje i form av fagseminarer eller lignende, på leverandørens bekostning. Tilbyder skal forklare deres opplæringsopplegg.
Oppdragsgiver skal være en prioritert kunde for leverandøren. Dette innebærer foruten beste priser i markedet, også dedikerte faste kontaktpersoner som kommuniserer godt på norsk. Kontaktpersonene må ha kunnskaper om både produktfaglige spørsmål og om bestillinger, leveranser, reklamasjoner m. v.
Tilbyder skal beskrive sin organisasjon og sitt slags- og serviceapparat, herunder beskrive hvordan reklamasjoner og retur av varer håndteres, og oppgi eventuell kostnad for dette.
Oppdragsgiver forventer at tilbyderne har lager med tilstrekkelig kapasitet for produktene som fremgår av Produkt og prisskjema.
Tilbyder må beskrive lagerets beliggenhet og eventuelt andre momenter om lagerhold som er viktige for avtalen.
Oppdragsgiver ønsker å ha gode samarbedsforhold med våre avtaleleverandører, og legger opp til gjensidig informasjonsutveksling ved bl. a. Jevnlige statusmøter o. a.
Oppdragsgiver benytter eHandel og ehf faktura. Se eget vedlegg.
Levering til angitt tid og sted innenfor kommunen skal være fritt levert, Incoterms ddp, i forskriftsmessig emballasje.
- Trafikkskilt
- Trafikkstolper og fundament
- Feste, sperre og markeringsmateriell
- Benker, søppeldunker og sykkelstativer
- Øvrige produkter
Antatt årlig verdi er nok 2. 500. 000 ekskl mva. Den antatte verdien medfører ingen forpliktelse for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Tilbyderne må legge til grunn at årlig avrop vil være beheftet med betydelig usikkerhet.
Oppdragsgiver forbeholder seg rett til å utlyse konkurranser for anskaffelser av utemiljø over nok 100. 000.
Kristiansand kommune er opptatt av grønne innkjøp, og i den forbindelse skal tilbyder opplyse om deres miljøbevissthet gjennom eventuell deltakelse i miljømerke ordninger, interne rutiner eller annet.
i tillegg til vareleveranser, må leverandøren forplikte seg til å foreta opplæring av vårt personell i bruk av de varer som tilbys. Opplæring og oppdatering kan skje i form av fagseminarer eller lignende, på leverandørens bekostning. Tilbyder skal forklare deres opplæringsopplegg.
Oppdragsgiver skal være en prioritert kunde for leverandøren. Dette innebærer foruten beste priser i markedet, også dedikerte faste kontaktpersoner som kommuniserer godt på norsk. Kontaktpersonene må ha kunnskaper om både produktfaglige spørsmål og om bestillinger, leveranser, reklamasjoner m. v.
Tilbyder skal beskrive sin organisasjon og sitt slags- og serviceapparat, herunder beskrive hvordan reklamasjoner og retur av varer håndteres, og oppgi eventuell kostnad for dette.
Oppdragsgiver forventer at tilbyderne har lager med tilstrekkelig kapasitet for produktene som fremgår av Produkt og prisskjema.
Tilbyder må beskrive lagerets beliggenhet og eventuelt andre momenter om lagerhold som er viktige for avtalen.
Oppdragsgiver ønsker å ha gode samarbedsforhold med våre avtaleleverandører, og legger opp til gjensidig informasjonsutveksling ved bl. a. Jevnlige statusmøter o. a.
Oppdragsgiver benytter eHandel og ehf faktura. Se eget vedlegg.
Levering til angitt tid og sted innenfor kommunen skal være fritt levert, Incoterms ddp, i forskriftsmessig emballasje.
Anbud id:
623454
-
Sted:Kristiansand
-
Registrert:Mandag 23. Desember 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Agder
6 anbud
-
Flytte hjelp.Trenger hjelp til å flytte ut ting som sofa, seng, tv og esker. Sengen skal demonteres og monteres opp igjen på det andre huset. Jeg skal være på jobb og dermed trenger jeg flyttehjelp. Trenger hjel...
-
Kristiansand
-
Fredag 17. Mai 2024
-
-
Borring i fjellØnsker å få borret opp fjellet på bildene slik at jeg kan gjøre resten av jobben for hånd ved bruk av ekspanderende betong fjellet virker delvis råttent og sprukket opp i større stener jeg har gravd b...
-
Kristiansand
-
Torsdag 16. Mai 2024
-
-
Pusse grunnmurØnsker tilbud på puss av grunnmur. Boligen har en underetasje, så på sørsiden er det inn til første etasje mens det skråner ned på østsiden til underetasjen som er mot nord. Deler av vestveggen må og...
-
Kristiansand
-
Torsdag 16. Mai 2024
-
-
Frakt båt 12 fot m 9-9hk motor.Frakt av båt. 12 m 9. 9hk motor. Lengde 365 bredde 157cm vekt ca 200kg. Fra Trondheim til Kristiansand
-
Kristiansand
-
Torsdag 16. Mai 2024
-
-
Frakt av Fantic 125 kubikk motorsykkel fra Vennesla/Kristiansand til BergenEr interessert i en mc som står i Vennesla og lurer på hvor mye det vil koste å frakte den til Bergen. Det er en 125 kubikk cross sykkel med vekt 119 kg, mål 204 cm lang og ca 90 cm høy
-
Øygarden
-
Onsdag 15. Mai 2024
-