Rammeavtale om trafikkskilt, veimateriell og utemiljø produkter i Agder
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Agder
Avsluttet
Rammeavtale om trafikkskilt, veimateriell og utemiljø produkter
Produktgrupper:
- Trafikkskilt
- Trafikkstolper og fundament
- Feste, sperre og markeringsmateriell
- Benker, søppeldunker og sykkelstativer
- Øvrige produkter
Antatt årlig verdi er nok 2. 500. 000 ekskl mva. Den antatte verdien medfører ingen forpliktelse for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Tilbyderne må legge til grunn at årlig avrop vil være beheftet med betydelig usikkerhet.
Oppdragsgiver forbeholder seg rett til å utlyse konkurranser for anskaffelser av utemiljø over nok 100. 000.
Kristiansand kommune er opptatt av grønne innkjøp, og i den forbindelse skal tilbyder opplyse om deres miljøbevissthet gjennom eventuell deltakelse i miljømerke ordninger, interne rutiner eller annet.
i tillegg til vareleveranser, må leverandøren forplikte seg til å foreta opplæring av vårt personell i bruk av de varer som tilbys. Opplæring og oppdatering kan skje i form av fagseminarer eller lignende, på leverandørens bekostning. Tilbyder skal forklare deres opplæringsopplegg.
Oppdragsgiver skal være en prioritert kunde for leverandøren. Dette innebærer foruten beste priser i markedet, også dedikerte faste kontaktpersoner som kommuniserer godt på norsk. Kontaktpersonene må ha kunnskaper om både produktfaglige spørsmål og om bestillinger, leveranser, reklamasjoner m. v.
Tilbyder skal beskrive sin organisasjon og sitt slags- og serviceapparat, herunder beskrive hvordan reklamasjoner og retur av varer håndteres, og oppgi eventuell kostnad for dette.
Oppdragsgiver forventer at tilbyderne har lager med tilstrekkelig kapasitet for produktene som fremgår av Produkt og prisskjema.
Tilbyder må beskrive lagerets beliggenhet og eventuelt andre momenter om lagerhold som er viktige for avtalen.
Oppdragsgiver ønsker å ha gode samarbedsforhold med våre avtaleleverandører, og legger opp til gjensidig informasjonsutveksling ved bl. a. Jevnlige statusmøter o. a.
Oppdragsgiver benytter eHandel og ehf faktura. Se eget vedlegg.
Levering til angitt tid og sted innenfor kommunen skal være fritt levert, Incoterms ddp, i forskriftsmessig emballasje.
- Trafikkskilt
- Trafikkstolper og fundament
- Feste, sperre og markeringsmateriell
- Benker, søppeldunker og sykkelstativer
- Øvrige produkter
Antatt årlig verdi er nok 2. 500. 000 ekskl mva. Den antatte verdien medfører ingen forpliktelse for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Tilbyderne må legge til grunn at årlig avrop vil være beheftet med betydelig usikkerhet.
Oppdragsgiver forbeholder seg rett til å utlyse konkurranser for anskaffelser av utemiljø over nok 100. 000.
Kristiansand kommune er opptatt av grønne innkjøp, og i den forbindelse skal tilbyder opplyse om deres miljøbevissthet gjennom eventuell deltakelse i miljømerke ordninger, interne rutiner eller annet.
i tillegg til vareleveranser, må leverandøren forplikte seg til å foreta opplæring av vårt personell i bruk av de varer som tilbys. Opplæring og oppdatering kan skje i form av fagseminarer eller lignende, på leverandørens bekostning. Tilbyder skal forklare deres opplæringsopplegg.
Oppdragsgiver skal være en prioritert kunde for leverandøren. Dette innebærer foruten beste priser i markedet, også dedikerte faste kontaktpersoner som kommuniserer godt på norsk. Kontaktpersonene må ha kunnskaper om både produktfaglige spørsmål og om bestillinger, leveranser, reklamasjoner m. v.
Tilbyder skal beskrive sin organisasjon og sitt slags- og serviceapparat, herunder beskrive hvordan reklamasjoner og retur av varer håndteres, og oppgi eventuell kostnad for dette.
Oppdragsgiver forventer at tilbyderne har lager med tilstrekkelig kapasitet for produktene som fremgår av Produkt og prisskjema.
Tilbyder må beskrive lagerets beliggenhet og eventuelt andre momenter om lagerhold som er viktige for avtalen.
Oppdragsgiver ønsker å ha gode samarbedsforhold med våre avtaleleverandører, og legger opp til gjensidig informasjonsutveksling ved bl. a. Jevnlige statusmøter o. a.
Oppdragsgiver benytter eHandel og ehf faktura. Se eget vedlegg.
Levering til angitt tid og sted innenfor kommunen skal være fritt levert, Incoterms ddp, i forskriftsmessig emballasje.
Anbud id:
623454
-
Sted:Kristiansand
-
Registrert:Mandag 23. Desember 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Agder
6 anbud
-
Bytte ut vannskadet dør og skuffI kjøkkeninnredningen vår er en dør og en skuff vannskadet. Vil ha disse byttet ut med ny dør og skuff.
-
Kristiansand
-
Lørdag 18. Januar 2025
-
-
Sende pakke 45kg fra oslo til kristiansandHei har en pakke som har en størrelse på 60-60-90 og vekt på 45kg må fraktes til Kristiansand kunne jeg fått en pris på dette
-
Oslo
-
Fredag 17. Januar 2025
-
-
Fylle skråning. Lage mur. Asfaltere innkjørsel.Lage sterk mur i skråning ned mot nabo. Fylle og asfaltere. Innkjørsel-fjerne steiner og asfaltere
-
Kristiansand
-
Fredag 17. Januar 2025
-
-
Rengjøring Airbnb KristiansandVi ønsker noen som kan vaske og legge på sengetøy før Airbnb utleie i Kristiansand
-
Kristiansand
-
Torsdag 16. Januar 2025
-