Rammeavtale om trafikkskilt, veimateriell og utemiljø produkter i Agder
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Agder
Avsluttet
Rammeavtale om trafikkskilt, veimateriell og utemiljø produkter
Produktgrupper:
- Trafikkskilt
- Trafikkstolper og fundament
- Feste, sperre og markeringsmateriell
- Benker, søppeldunker og sykkelstativer
- Øvrige produkter
Antatt årlig verdi er nok 2. 500. 000 ekskl mva. Den antatte verdien medfører ingen forpliktelse for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Tilbyderne må legge til grunn at årlig avrop vil være beheftet med betydelig usikkerhet.
Oppdragsgiver forbeholder seg rett til å utlyse konkurranser for anskaffelser av utemiljø over nok 100. 000.
Kristiansand kommune er opptatt av grønne innkjøp, og i den forbindelse skal tilbyder opplyse om deres miljøbevissthet gjennom eventuell deltakelse i miljømerke ordninger, interne rutiner eller annet.
i tillegg til vareleveranser, må leverandøren forplikte seg til å foreta opplæring av vårt personell i bruk av de varer som tilbys. Opplæring og oppdatering kan skje i form av fagseminarer eller lignende, på leverandørens bekostning. Tilbyder skal forklare deres opplæringsopplegg.
Oppdragsgiver skal være en prioritert kunde for leverandøren. Dette innebærer foruten beste priser i markedet, også dedikerte faste kontaktpersoner som kommuniserer godt på norsk. Kontaktpersonene må ha kunnskaper om både produktfaglige spørsmål og om bestillinger, leveranser, reklamasjoner m. v.
Tilbyder skal beskrive sin organisasjon og sitt slags- og serviceapparat, herunder beskrive hvordan reklamasjoner og retur av varer håndteres, og oppgi eventuell kostnad for dette.
Oppdragsgiver forventer at tilbyderne har lager med tilstrekkelig kapasitet for produktene som fremgår av Produkt og prisskjema.
Tilbyder må beskrive lagerets beliggenhet og eventuelt andre momenter om lagerhold som er viktige for avtalen.
Oppdragsgiver ønsker å ha gode samarbedsforhold med våre avtaleleverandører, og legger opp til gjensidig informasjonsutveksling ved bl. a. Jevnlige statusmøter o. a.
Oppdragsgiver benytter eHandel og ehf faktura. Se eget vedlegg.
Levering til angitt tid og sted innenfor kommunen skal være fritt levert, Incoterms ddp, i forskriftsmessig emballasje.
- Trafikkskilt
- Trafikkstolper og fundament
- Feste, sperre og markeringsmateriell
- Benker, søppeldunker og sykkelstativer
- Øvrige produkter
Antatt årlig verdi er nok 2. 500. 000 ekskl mva. Den antatte verdien medfører ingen forpliktelse for oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Tilbyderne må legge til grunn at årlig avrop vil være beheftet med betydelig usikkerhet.
Oppdragsgiver forbeholder seg rett til å utlyse konkurranser for anskaffelser av utemiljø over nok 100. 000.
Kristiansand kommune er opptatt av grønne innkjøp, og i den forbindelse skal tilbyder opplyse om deres miljøbevissthet gjennom eventuell deltakelse i miljømerke ordninger, interne rutiner eller annet.
i tillegg til vareleveranser, må leverandøren forplikte seg til å foreta opplæring av vårt personell i bruk av de varer som tilbys. Opplæring og oppdatering kan skje i form av fagseminarer eller lignende, på leverandørens bekostning. Tilbyder skal forklare deres opplæringsopplegg.
Oppdragsgiver skal være en prioritert kunde for leverandøren. Dette innebærer foruten beste priser i markedet, også dedikerte faste kontaktpersoner som kommuniserer godt på norsk. Kontaktpersonene må ha kunnskaper om både produktfaglige spørsmål og om bestillinger, leveranser, reklamasjoner m. v.
Tilbyder skal beskrive sin organisasjon og sitt slags- og serviceapparat, herunder beskrive hvordan reklamasjoner og retur av varer håndteres, og oppgi eventuell kostnad for dette.
Oppdragsgiver forventer at tilbyderne har lager med tilstrekkelig kapasitet for produktene som fremgår av Produkt og prisskjema.
Tilbyder må beskrive lagerets beliggenhet og eventuelt andre momenter om lagerhold som er viktige for avtalen.
Oppdragsgiver ønsker å ha gode samarbedsforhold med våre avtaleleverandører, og legger opp til gjensidig informasjonsutveksling ved bl. a. Jevnlige statusmøter o. a.
Oppdragsgiver benytter eHandel og ehf faktura. Se eget vedlegg.
Levering til angitt tid og sted innenfor kommunen skal være fritt levert, Incoterms ddp, i forskriftsmessig emballasje.
Anbud id:
623454
-
Sted:Kristiansand
-
Registrert:Mandag 23. Desember 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Agder
6 anbud
-
FirehjylskontrollVis det er noen som tar rimeligere pris på firehjulskontroll enn 1500 er jeg interessert.
-
Kristiansand
-
Tirsdag 17. Desember 2024
-
-
Vaske huset innvendigKristiansand. Ønsker en storvask innvendig hus. Gjerne før jul dersom ledig. To etasjer, to små bad, tre soverom, kjøkken, gang og stue. Ikke vindu, tak eller vegger. (Andre har brukt ca 2 timer)
-
Kristiansand
-
Tirsdag 17. Desember 2024
-
-
Frakte pakke fra Kristiansand til PorsgrunnHente en eske med et plastjuletre i Kristiansand i ettermiddag/kveld og levere i Porsgrunn innen lørdag 21. Desember.
-
Kristiansand
-
Tirsdag 17. Desember 2024
-
-
Male flere rom med panelvegger og takSpisestue ca 40 kvadrat. Male vegger og tak og vinduskarmer dørkarmer og verandadør 4 dørkarmer, en verandadør med karm og to vindu 12 kvadratmeters rom males vegger og tak og karmer. To vindu 8 kva...
-
Kristiansand
-
Mandag 16. Desember 2024
-
-
Totalgjennomgang elektrisk utstyr Tahoe 2002Forespørsel om sjekk og reparasjon av elektriske problemer på Tahoe 2002 Hei, Jeg har en Chevrolet Tahoe 2002 som har flere elektriske problemer jeg gjerne vil få sjekket og fikset. Her er en liste...
-
Kristiansand
-
Lørdag 14. Desember 2024
-
-
Rengjøre hybelHei. Har bode i en hybel på 90m2 som jeg har flyttet ut av. Noen som kan ta jobb med utvask?
-
Kristiansand
-
Lørdag 14. Desember 2024
-