Rammeavtale på kontorrekvisita for NORCE - konkurransegrunnlag på høring
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale på kontorrekvisita for NORCE - konkurransegrunnlag på høring
Norce Norwegian Research Centre as (norce) er et nytt og fremtidsrettet forskningsinstitutt med stor faglig bredde og sterke kunnskapsmiljøer. Vi leverer forskning og innovasjon innen energi, helse, klima, miljø, samfunn og teknologi. våre løsninger svarer på sentrale samfunnsutfordringer og bidrar til verdiskaping lokalt, nasjonalt og globalt.
norce ble opprettet 2017 og i løpet av 2018 fusjonerte forskningsinstituttene Agderforskning as, Christian Michelsen Research as, International Research Institute of Stavanger as, Uni Research as og Teknova as inn i norce og er blitt en integrert del av selskapet. norut as er fusjonert inn i 2019. Uni Research Polytec as forventes innfusjonert i norce i løpet av 2019.
norce har hovedkontor i Bergen og virksomhet i Alta, Bardu, Bodø, Grimstad, Haugesund, Oslo, Randaberg, Stavanger, Kristiansand og Tromsø. Konsernet samler over 1000 ansatte og har til enhver tid mer enn 1500 prosjekter gående.
Formålet med anskaffelsen er å etablere en rammeavtale på kontorrekvisita, som inkluderer bl. a. Kopipapir, penner, gule lapper og lignende.
Anskaffelsen skal være med på å redusere priser og transaksjonskostnader, forenkle bestillingsprosesser og legge til rette for e-handel, samt å bidra til økt etterlevelse av samfunnsansvar.
Det er et ønske om at avtalen skal være operativ så snart som mulig etter kontraktsinngåelse.
norce ble opprettet 2017 og i løpet av 2018 fusjonerte forskningsinstituttene Agderforskning as, Christian Michelsen Research as, International Research Institute of Stavanger as, Uni Research as og Teknova as inn i norce og er blitt en integrert del av selskapet. norut as er fusjonert inn i 2019. Uni Research Polytec as forventes innfusjonert i norce i løpet av 2019.
norce har hovedkontor i Bergen og virksomhet i Alta, Bardu, Bodø, Grimstad, Haugesund, Oslo, Randaberg, Stavanger, Kristiansand og Tromsø. Konsernet samler over 1000 ansatte og har til enhver tid mer enn 1500 prosjekter gående.
Formålet med anskaffelsen er å etablere en rammeavtale på kontorrekvisita, som inkluderer bl. a. Kopipapir, penner, gule lapper og lignende.
Anskaffelsen skal være med på å redusere priser og transaksjonskostnader, forenkle bestillingsprosesser og legge til rette for e-handel, samt å bidra til økt etterlevelse av samfunnsansvar.
Det er et ønske om at avtalen skal være operativ så snart som mulig etter kontraktsinngåelse.
Anbud id:
629633
-
Sted:
-
Registrert:Fredag 14. Februar 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Male leilighet. 3 rom 69 km på BølerSparkle og male vegger i stue/kjøkken, entre og to soverom.
-
Oslo
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Fjerning av søppel og vask av leilighetHar endel ting i en ca 50 kvadrats leilighet som må fraktes til avfalls mottak og til slutt vasking av leiligheten. Det er også en Boss vaskemaskin og en Gram komfyr ikke så mye brukt + en dobbeltseng...
-
Frogn
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Frakte en Billy hylle på 202cm høgde.Hei, jeg trenger transport av en Billy hylle. Hyllen er ca 2m høg. Fra Marienlyst til Helgesensgate.
-
Oslo
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Ønsker frakt av en Citroën Berlingo på tilhenger fra Spydeberg og til ÅrnesHei, noen som kan frakte en Citroën Berlingo fra Spydeberg og til Årnes? Ca 1 time kjøring mellom hverandre. Gjerne gi en pris. Jeg ønsker det skal skje så fort som mulig idag! : )
-
Lillestrøm
-
Fredag 31. Januar 2025
-