Rammeavtale på levering av instrumentavhengige blodkulturflasker til Bactec blodkulturinstrumenter - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale på levering av instrumentavhengige blodkulturflasker til Bactec blodkulturinstrumenter - Med delkontrakter
Ansakffelsen gjelder inngåelse av ny rammeavtale på levering av utstyrsspesifikt forbruksmateriell (blodkulturflasker) til bruk i bactec blodkulturinstrumenter levert av puls Medical Devices as.
Hver flaske inneholder en kjemisk sensor som påviser økning av CO2 som produseres ved vekst av mikroorganismer. Sensoren overvåkes av instrumentet og via oppkobling mot lab datasystemet cgm analytix overføres svar på negative blodkulturer som er ferdig inkubert og på blodkulturer som er slått ut positivt automatisk. si er ikke kjent med at det foreligger andre produkter/løsninger som kan benyttes i skapene og som oppfyller krav om direkte prøvetakning med standard blodprøvetakningsadaptere samt automatisk kommunikasjon med bactec blodkulturinstrumentene. Oppdragsgiver har derfor til hensikt å inngå ny rammeavtale med varighet i 2 år samt opsjon om forlengelse i ytterligere 1+1 år slik at samlet kontraktlengde kan bli opp til 4 år.
Innsigelser må rettes skriftlig til Sykehuset Innlandet v/ innkjøpsrådgiver Thomas Aaseth senest innen fredag 9. 2. 2018 kl. 12: 00
Hver flaske inneholder en kjemisk sensor som påviser økning av CO2 som produseres ved vekst av mikroorganismer. Sensoren overvåkes av instrumentet og via oppkobling mot lab datasystemet cgm analytix overføres svar på negative blodkulturer som er ferdig inkubert og på blodkulturer som er slått ut positivt automatisk. si er ikke kjent med at det foreligger andre produkter/løsninger som kan benyttes i skapene og som oppfyller krav om direkte prøvetakning med standard blodprøvetakningsadaptere samt automatisk kommunikasjon med bactec blodkulturinstrumentene. Oppdragsgiver har derfor til hensikt å inngå ny rammeavtale med varighet i 2 år samt opsjon om forlengelse i ytterligere 1+1 år slik at samlet kontraktlengde kan bli opp til 4 år.
Innsigelser må rettes skriftlig til Sykehuset Innlandet v/ innkjøpsrådgiver Thomas Aaseth senest innen fredag 9. 2. 2018 kl. 12: 00
Anbud id:
506791
-
Sted:
-
Registrert:Torsdag 1. Februar 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Bytte fra 10a til 16a sikringer i 2 leiligheter i samme blokkLeilighet 91: Trenger å bytte 2 sikringer fra 10a til 16a (begge går til kjøkkenet). Leilighet 75: Trenger å bytte 2 sikringer fra 10a til 16a (begge går til kjøkkenet). Her trengs det også å få lagt...
-
Drammen
-
Tirsdag 31. Desember 2024
-
-
Ikke godkjent EU-kontroll - trenger å få fikset feil og ny kontrollKontrollseddel er vedlagt. Manglene fremkommer av bildet. Trenger å få utbedret nevnte feil, og ny kontroll.
-
Oslo
-
Onsdag 29. Januar 2025
-
-
-
Ønsker tilbud på resepsjonHei! Vi ønsker oss en respesjon i lokalene våre, og i den anledning er dette noe jeg lurer på om dere kan bistå med? En nokså enkel respesjon, men med nordisk design i eik farge. Typ lignende denne...
-
Drammen
-
Onsdag 29. Januar 2025
-
-
Flyttevask 79m2Flyttevask - 79m2 - på 28. 02. 2025 Beskrivelse • Boligtype: Leilighet • Antall etasjer: 1 • Skal hele boligen vaskes? Ja • Areal: 79 m² • Antall rom: • Soverom: 3 • Bad: 1 • Kjøkken: 1 • Stue: 1 Adre...
-
Trondheim
-
Onsdag 29. Januar 2025
-
-
Bytte svinghjul dsg vw Passat Alltrack 2016Pristilbud på å bytte svinghjul på bilen. ZT50712
-
Tromsø
-
Onsdag 29. Januar 2025
-