Rammeavtale på maler-, tapetsering- og gulvleggertjenester - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale på maler-, tapetsering- og gulvleggertjenester - Med delkontrakter
Anskaffelsen gjelder levering av maler-, tapetsering- og gulvleggertjenester. Tjenestene vil benyttes i forbindelse med Oppdragsgivers vedlikehold av egne og leid bygningsmasse.
Denne anskaffelsen er hovedsakelig en tjenesteanskaffelse. Det vil imidlertid også følge med leveranse av noe materiell, da det i mange tilfelle vil være hensiktsmessig at leverandøren har med seg det materiellet som er nødvendig knyttet til utførelsen av det aktuelle oppdraget. i tillegg til timepris skal tilbyder derfor også oppgi en påslagsfaktor på forbruksmateriell i sitt tilbud.
Selv om anskaffelsen omfatter noe materiell, understrekes det at denne avtalen ikke gir noe eksklusivitet på levering av slikt materiell, og at oppdragsgiver heller ikke er forpliktet til å kjøpe materiell av tjenesteleverandør.
i de tilfellene hvor oppdragsgiver selv anskaffer materiellet skal avtaleleverandøren benytte slikt materiell uten påslag i de avtalte priser for denne avtalen.
Kommunen hadde i 2016 en estimert gjennomsnittlig årlig omsetning for
• Malertjenester på ca. 12 millioner kroner.
• Gulvleggertjenester på ca. 1, 5 millioner kroner.
Volumet vil være avhengig av oppdragsgivers budsjettsituasjon, aktiviteter og andre rammefaktorer og det historiske kjøpsvolumet må derfor kun oppfattes som veiledende.
Rammeavtale med en varighet på 2 år med mulighet for opsjon 1 + 1 år.
Denne anskaffelsen er hovedsakelig en tjenesteanskaffelse. Det vil imidlertid også følge med leveranse av noe materiell, da det i mange tilfelle vil være hensiktsmessig at leverandøren har med seg det materiellet som er nødvendig knyttet til utførelsen av det aktuelle oppdraget. i tillegg til timepris skal tilbyder derfor også oppgi en påslagsfaktor på forbruksmateriell i sitt tilbud.
Selv om anskaffelsen omfatter noe materiell, understrekes det at denne avtalen ikke gir noe eksklusivitet på levering av slikt materiell, og at oppdragsgiver heller ikke er forpliktet til å kjøpe materiell av tjenesteleverandør.
i de tilfellene hvor oppdragsgiver selv anskaffer materiellet skal avtaleleverandøren benytte slikt materiell uten påslag i de avtalte priser for denne avtalen.
Kommunen hadde i 2016 en estimert gjennomsnittlig årlig omsetning for
• Malertjenester på ca. 12 millioner kroner.
• Gulvleggertjenester på ca. 1, 5 millioner kroner.
Volumet vil være avhengig av oppdragsgivers budsjettsituasjon, aktiviteter og andre rammefaktorer og det historiske kjøpsvolumet må derfor kun oppfattes som veiledende.
Rammeavtale med en varighet på 2 år med mulighet for opsjon 1 + 1 år.
Anbud id:
484102
-
Sted:
-
Registrert:Onsdag 30. August 2017
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Frakt av personbil fra Ørsta til SandnesTrenger tilbud på frakt av personbil fra Ørsta til Sandnes
-
Oslo
-
Fredag 3. Mai 2024
-
-
Hjullager bmw 525dTrenger å skifte hjullager foran på min bmw 525d 2005 #URL0# kjøpt inn hjullager, så trenger hjelp til å montere det.
-
Skiptvet
-
Fredag 3. Mai 2024
-
-
Hente og levere jacuzziTrenger henting og levering av jacuzzi med kran fra tønsberg til Holmestrand. Det
-
Drammen
-
Fredag 3. Mai 2024
-
-
Vask av vinduer utside byggVi i sameiet Schweigaardsgate ser etter noen til å utføre vindusvask på utsiden av bygget vårt, vi vil også ha prisestimat i det eventuelle tilbudet.
-
Oslo
-
Fredag 3. Mai 2024
-
-
Sette opp stelling, og male en vegg utvendigHei, har stelling men trenger hjelp å sette den opp. så ønsker jeg pris på å male en vegg.
-
Alver
-
Fredag 3. Mai 2024
-