Rammeavtale på maler-, tapetsering- og gulvleggertjenester - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale på maler-, tapetsering- og gulvleggertjenester - Med delkontrakter
Anskaffelsen gjelder levering av maler-, tapetsering- og gulvleggertjenester. Tjenestene vil benyttes i forbindelse med Oppdragsgivers vedlikehold av egne og leid bygningsmasse.
Denne anskaffelsen er hovedsakelig en tjenesteanskaffelse. Det vil imidlertid også følge med leveranse av noe materiell, da det i mange tilfelle vil være hensiktsmessig at leverandøren har med seg det materiellet som er nødvendig knyttet til utførelsen av det aktuelle oppdraget. i tillegg til timepris skal tilbyder derfor også oppgi en påslagsfaktor på forbruksmateriell i sitt tilbud.
Selv om anskaffelsen omfatter noe materiell, understrekes det at denne avtalen ikke gir noe eksklusivitet på levering av slikt materiell, og at oppdragsgiver heller ikke er forpliktet til å kjøpe materiell av tjenesteleverandør.
i de tilfellene hvor oppdragsgiver selv anskaffer materiellet skal avtaleleverandøren benytte slikt materiell uten påslag i de avtalte priser for denne avtalen.
Kommunen hadde i 2016 en estimert gjennomsnittlig årlig omsetning for
• Malertjenester på ca. 12 millioner kroner.
• Gulvleggertjenester på ca. 1, 5 millioner kroner.
Volumet vil være avhengig av oppdragsgivers budsjettsituasjon, aktiviteter og andre rammefaktorer og det historiske kjøpsvolumet må derfor kun oppfattes som veiledende.
Rammeavtale med en varighet på 2 år med mulighet for opsjon 1 + 1 år.
Denne anskaffelsen er hovedsakelig en tjenesteanskaffelse. Det vil imidlertid også følge med leveranse av noe materiell, da det i mange tilfelle vil være hensiktsmessig at leverandøren har med seg det materiellet som er nødvendig knyttet til utførelsen av det aktuelle oppdraget. i tillegg til timepris skal tilbyder derfor også oppgi en påslagsfaktor på forbruksmateriell i sitt tilbud.
Selv om anskaffelsen omfatter noe materiell, understrekes det at denne avtalen ikke gir noe eksklusivitet på levering av slikt materiell, og at oppdragsgiver heller ikke er forpliktet til å kjøpe materiell av tjenesteleverandør.
i de tilfellene hvor oppdragsgiver selv anskaffer materiellet skal avtaleleverandøren benytte slikt materiell uten påslag i de avtalte priser for denne avtalen.
Kommunen hadde i 2016 en estimert gjennomsnittlig årlig omsetning for
• Malertjenester på ca. 12 millioner kroner.
• Gulvleggertjenester på ca. 1, 5 millioner kroner.
Volumet vil være avhengig av oppdragsgivers budsjettsituasjon, aktiviteter og andre rammefaktorer og det historiske kjøpsvolumet må derfor kun oppfattes som veiledende.
Rammeavtale med en varighet på 2 år med mulighet for opsjon 1 + 1 år.
Anbud id:
484102
-
Sted:
-
Registrert:Onsdag 30. August 2017
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Snørydding privat veiØnsker tilbud på snørydding i privat vei Austre Heiane 5919 Frekhaug
-
Alver
-
Lørdag 4. Januar 2025
-
-
Flytte lite flyttelass Haugesund til VestbyHar et lite flyttelass, bare flytteesker, lite salongbord, tre kamper og en liten hylle. får plass på en stor tilhenger eller i en stor varebil.
-
Haugesund
-
Lørdag 4. Januar 2025
-
-
Frakt av kjøretøyØnsker å tilbud på frakt av bil fra Haugesund på vestlandet, til Kråkstad i Viken.
-
Nordre Follo
-
Lørdag 4. Januar 2025
-
-
-
Snørydding av oppkjørsel på 150 kvadratmeterSnørydding / måking av oppkjørsel på cirka 150 kvadratmeter.
-
Haugesund
-
Lørdag 4. Januar 2025
-