Rammeavtale på nye møbler og inventar for NORCE Norwegian Research Centre AS - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtale på nye møbler og inventar for NORCE Norwegian Research Centre AS - Med delkontrakter
Norce har behov for møbler og inventar på følgende lokasjoner:
- Bergen (Nygårdsgaten 112-114, Fantoftvegen 38, Jahnebakken 5)
- Haugesund (sørhauggata 128)
- Oslo (Tullins gate 2)
- Stavanger (Prof. Olav Hanssensvei 15)
- Tananger (Energiveien 16)
- Randaberg (Mekjarvik 12 og 14)
- Tromsø (Sykehusveien 23)
- Bardu (Fogd Holmboes gate 38)
- Alta (Markedsgata 3)
- Kristiansand (Universitetsveien 19)
- Grimstad (Jon Lilletuns vei 9 h, 3. Etasje)
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at det kan forekomme endringer vedrørende geografisk plassering og antall lokasjoner i avtaleperioden.
Det skal inngås avtale med parallell rammeavtale med to leverandører.
følgende kategorier av møbler og inventar etterspørres:
- Arbeidsplasser
- møterom
- Sosiale soner
- Garderober
- Lagerrom/Arkiv
- Interiørdetaljer
Leveransen omfatter levering, montering, oppfølging og tilpasning.
Oppdragsgiver vil ha et løpende behov for kjøp i forbindelse med noe utskifting av gamle møbler, samt i forbindelse med nykjøp, for eksempel ved nyansettelser. Oppdragsgiver har til hensikt å øke intern ombruk av møbler som oppdragsgiver allerede eier, i tillegg til å etablere egne rammeavtaler for kjøp av brukte møbler. Dette vil kunne benyttes som alternativer til rammeavtalen for kjøp av nye møbler.
Omfanget av anskaffelsen på nye møbler og inventar er totalt sett estimert til å utgjøre 8 millioner kroner over 4 år. Oppdragsgiver presiserer at estimert totalverdi kun er et anslag og at faktisk volum vil kunne variere. Estimert totalverdi er ikke bindende for Oppdragsgiver. Av dette følger at det ikke foreligger noen forpliktelser for Oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Hoveduttaket for denne rammeavtalen vil være de spesifiserte produkter med estimert antall som opplistet i Bilag 3A Prisskjema. Estimert antall er basert på historiske tall/tidligere bestillinger, samt antatte fremtidige behov. Avtaleomfanget avgrenses ikke til produktene opplistet i Bilag 3A Prisskjema. Avtaleomfanget vil omfatte hele produktutvalget hos valgte leverandør innenfor overnevnte produktområder.
For ytterligere informasjon om anskaffelsens omfang og innhold vises det til Bilag 1 Kravspesifikasjon og Bilag 3A Prisskjema.
- Bergen (Nygårdsgaten 112-114, Fantoftvegen 38, Jahnebakken 5)
- Haugesund (sørhauggata 128)
- Oslo (Tullins gate 2)
- Stavanger (Prof. Olav Hanssensvei 15)
- Tananger (Energiveien 16)
- Randaberg (Mekjarvik 12 og 14)
- Tromsø (Sykehusveien 23)
- Bardu (Fogd Holmboes gate 38)
- Alta (Markedsgata 3)
- Kristiansand (Universitetsveien 19)
- Grimstad (Jon Lilletuns vei 9 h, 3. Etasje)
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at det kan forekomme endringer vedrørende geografisk plassering og antall lokasjoner i avtaleperioden.
Det skal inngås avtale med parallell rammeavtale med to leverandører.
følgende kategorier av møbler og inventar etterspørres:
- Arbeidsplasser
- møterom
- Sosiale soner
- Garderober
- Lagerrom/Arkiv
- Interiørdetaljer
Leveransen omfatter levering, montering, oppfølging og tilpasning.
Oppdragsgiver vil ha et løpende behov for kjøp i forbindelse med noe utskifting av gamle møbler, samt i forbindelse med nykjøp, for eksempel ved nyansettelser. Oppdragsgiver har til hensikt å øke intern ombruk av møbler som oppdragsgiver allerede eier, i tillegg til å etablere egne rammeavtaler for kjøp av brukte møbler. Dette vil kunne benyttes som alternativer til rammeavtalen for kjøp av nye møbler.
Omfanget av anskaffelsen på nye møbler og inventar er totalt sett estimert til å utgjøre 8 millioner kroner over 4 år. Oppdragsgiver presiserer at estimert totalverdi kun er et anslag og at faktisk volum vil kunne variere. Estimert totalverdi er ikke bindende for Oppdragsgiver. Av dette følger at det ikke foreligger noen forpliktelser for Oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Hoveduttaket for denne rammeavtalen vil være de spesifiserte produkter med estimert antall som opplistet i Bilag 3A Prisskjema. Estimert antall er basert på historiske tall/tidligere bestillinger, samt antatte fremtidige behov. Avtaleomfanget avgrenses ikke til produktene opplistet i Bilag 3A Prisskjema. Avtaleomfanget vil omfatte hele produktutvalget hos valgte leverandør innenfor overnevnte produktområder.
For ytterligere informasjon om anskaffelsens omfang og innhold vises det til Bilag 1 Kravspesifikasjon og Bilag 3A Prisskjema.
Anbud id:
712806
-
Sted:
-
Registrert:Onsdag 14. April 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Løfte på plass boblebadKommer bil med (info fjernet). 1200 (info fjernet) løftes av bil og plasseres på platting 5 meter fra parkering. Trangt på plassen. bør befares.
-
Nord-Odal
-
Søndag 17. November 2024
-
-
Installere dieselvarmer i bilØnskelig med bistand til installering av dieselvarmer i lasterom på en varebil, Toyota SV56265. Ikke tiltenkt å installere den til tanken til bilen, men ha en ekstern dieseltank. Det er allerede ins...
-
Bergen
-
Tirsdag 19. November 2024
-
-
Prisforespørsel for camelon folie på bmw x5 og Ford ranger pickupHei hva koster camelon folie på en bmw x5. Eventuelt en Ford ranger pickup Mvh Leif.
-
Karmøy
-
Tirsdag 19. November 2024
-
-
Transport av møblerTrenger prisanslag på frakt av sofa samt spisebord m/6 stoler fra Tiller via Elgeseter til Mebonden i Selbu.
-
Trondheim
-
Tirsdag 19. November 2024
-