Rammeavtale på digitale skjermløysingar til kommunale bygg - kansellert i Møre og Romsdal
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Møre og Romsdal
Avsluttet
Rammeavtale på digitale skjermløysingar til kommunale bygg - kansellert
Rammeavtale
Rammeavtalen er på 2 år med opsjon på 1+1 år.
Rammeavtalen gjeld innkjøp av skjermløysingar som skal brukast til undervisning på skular, arbeidsrom, grupperom og møterom i kommunale bygg.
Vi ønskjer oss ein leverandør som kan levere ønska produkt, og som kan gje oss gode tenester knytt til leveranse og livssyklus.
Vi vektlegg både pris og kvalitet og i det ligg det særskilde miljøkrav.
i vedlagte produktoversikt etterspør vi pris på ulike produkt vi veit om no, men at vi saman med leverandør på seinare tidspunkt kan finne andre produkt som skal inn i porteføljen.
Type skjermar
Surnadal kommune har valgt å gå for såkalte "dumme" skjermar, det vil seie at dei ikkje har innebygde smartfunksjonar og program, men at det smarte ligg i det som blir tilkobla, slik som pc eller nettbrett.
For enkelte målgrupper og funksjonsområde kan det vere aktuelt med touch-funksjon, men ut over det, skal skjermane vere enkle å bruke og kreve minst mogleg opplæring.
Ny barne- og ungdomsskule
i samband med bygging av ny barne- og ungdomsskule skal vi inn med digitale skjermløysingar på undervisningsrom, arbeidsrom, grupperom og møterom.
Det er tenkt 75 tommer i undervisningsrom og 65 tommer på mindre arbeids og grupperom.
Frå 1. - 4. Trinn er det tenkt touch-funksjon.
Prosjektet har to byggetrinn og dermed to leveransar.
første byggetrinn skal vere ferdig til skulestart, og andre byggetrinn ved ferdigstilling før jul 2021
.
Leveransen her blir derfor meget viktig å etterleve:
Leveranse 1 - 01. 08. 2021
Leveranse 2 - 01. 12. 2021
Vi har lagt ved eige prisskjema slik at leverandør kan oppgje spesifikk pris på desse to leveransane.
Livssyklus
Vi ønskjer oss ein leverandør som tek hand om alt frå montering, til drift og support av skjermar og tilhøyrande utstyr.
Det er viktig at leverandøren tek ansvar for utstyret og har god kompetanse og kan vere ein god rådgjevar i valg av korrekt utstyr til dei ulike brukergruppane i kommunen.
Rammeavtalen er på 2 år med opsjon på 1+1 år.
Rammeavtalen gjeld innkjøp av skjermløysingar som skal brukast til undervisning på skular, arbeidsrom, grupperom og møterom i kommunale bygg.
Vi ønskjer oss ein leverandør som kan levere ønska produkt, og som kan gje oss gode tenester knytt til leveranse og livssyklus.
Vi vektlegg både pris og kvalitet og i det ligg det særskilde miljøkrav.
i vedlagte produktoversikt etterspør vi pris på ulike produkt vi veit om no, men at vi saman med leverandør på seinare tidspunkt kan finne andre produkt som skal inn i porteføljen.
Type skjermar
Surnadal kommune har valgt å gå for såkalte "dumme" skjermar, det vil seie at dei ikkje har innebygde smartfunksjonar og program, men at det smarte ligg i det som blir tilkobla, slik som pc eller nettbrett.
For enkelte målgrupper og funksjonsområde kan det vere aktuelt med touch-funksjon, men ut over det, skal skjermane vere enkle å bruke og kreve minst mogleg opplæring.
Ny barne- og ungdomsskule
i samband med bygging av ny barne- og ungdomsskule skal vi inn med digitale skjermløysingar på undervisningsrom, arbeidsrom, grupperom og møterom.
Det er tenkt 75 tommer i undervisningsrom og 65 tommer på mindre arbeids og grupperom.
Frå 1. - 4. Trinn er det tenkt touch-funksjon.
Prosjektet har to byggetrinn og dermed to leveransar.
første byggetrinn skal vere ferdig til skulestart, og andre byggetrinn ved ferdigstilling før jul 2021
.
Leveransen her blir derfor meget viktig å etterleve:
Leveranse 1 - 01. 08. 2021
Leveranse 2 - 01. 12. 2021
Vi har lagt ved eige prisskjema slik at leverandør kan oppgje spesifikk pris på desse to leveransane.
Livssyklus
Vi ønskjer oss ein leverandør som tek hand om alt frå montering, til drift og support av skjermar og tilhøyrande utstyr.
Det er viktig at leverandøren tek ansvar for utstyret og har god kompetanse og kan vere ein god rådgjevar i valg av korrekt utstyr til dei ulike brukergruppane i kommunen.
Anbud id:
723941
-
Sted:Surnadal
-
Registrert:Lørdag 22. Mai 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Møre og Romsdal
1 anbud