Alarm og sikkerhet, Vaktmester i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Rammeavtale på kontroll av brannslanger og brannslukningsapparater 2020-2022
Det skal utføres årskontroll på ca. 2000 brannslanger og ca. 3000 brannslukningsapparater iht. NS3910 og NS671-3. Kontrollene fordeles utover året. Slangene og apparatene er fordelt på ca. 400 bygg som kommunen eier/leier og drifter. Oversikt over antall og plassering av slanger og slukkere finnes på hvert enkelt bygg.
Det skal utføres 5 og 10 års service på hhv. Skumapparater og pulverapparater, estimert til 10% av det totale antallet årlig.
Leverandøren skal utbedre mindre skader/feil/mangler som oppdages i kontrollen. Typiske slike kan være erstatning av manglende/defekt skilt, bygge defekte/utløste slukkere, bytte defekte strålerør, oppheng og liknende.
Leverandøren skal på bakgrunn av utførte kontroll/service/utbedring av skader/feil/mangler utarbeide elektroniske rapporter etter det system oppdragsgiver benytter seg av til fdv-dokumentasjon på hvert enkelt bygg.
Det gjøres oppmerksom på at det p. t. Er noe mangelfull dokumentasjon på området. Det vil derfor ved start av kontraktsperioden være behov for kartlegging av vedlikeholdsrytme på de ulike byggene for å kunne etablere en ny rutine. Etter hvert år i avtaleperioden skal det leveres statusrapport til oppdragsgiver. Dette arbeidet skal utføres av leverandør, i samråd med oppdragsgiver.
Det skal utføres 5 og 10 års service på hhv. Skumapparater og pulverapparater, estimert til 10% av det totale antallet årlig.
Leverandøren skal utbedre mindre skader/feil/mangler som oppdages i kontrollen. Typiske slike kan være erstatning av manglende/defekt skilt, bygge defekte/utløste slukkere, bytte defekte strålerør, oppheng og liknende.
Leverandøren skal på bakgrunn av utførte kontroll/service/utbedring av skader/feil/mangler utarbeide elektroniske rapporter etter det system oppdragsgiver benytter seg av til fdv-dokumentasjon på hvert enkelt bygg.
Det gjøres oppmerksom på at det p. t. Er noe mangelfull dokumentasjon på området. Det vil derfor ved start av kontraktsperioden være behov for kartlegging av vedlikeholdsrytme på de ulike byggene for å kunne etablere en ny rutine. Etter hvert år i avtaleperioden skal det leveres statusrapport til oppdragsgiver. Dette arbeidet skal utføres av leverandør, i samråd med oppdragsgiver.
Anbud id:
623187
-
Registrert:Tirsdag 24. Desember 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Trøndelag
2 anbud
-
Plenklipping av sameienes fellesplenerHornebergtunet Fellessameie som representerer de 3 sameiene Hornebergtunet Kubene, Hornebergtunet Rekkehus og Hornebergtunet Leiligheter ønsker tilbud på plenklipping for sesongen 2025. Området er i...
-
Trondheim
-
Mandag 4. November 2024
-
-
VintervedlikeholdVintervedlikehold for 5 husholdninger i Alf Johansens vei på Heimdal Gjelder snørydding og strøing. Ønsker pristilbud.
-
Trondheim
-
Mandag 28. Oktober 2024
-