Snekker i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Rammeavtale på nye møbler og inventar for NORCE Norwegian Research Centre AS
Norce har behov for møbler og inventar på følgende lokasjoner:
- Bergen (Nygårdsgaten 112-114, Fantoftvegen 38, Jahnebakken 5)
- Haugesund (sørhauggata 128)
- Oslo (Tullins gate 2)
- Stavanger (Prof. Olav Hanssensvei 15)
- Tananger (Energiveien 16)
- Randaberg (Mekjarvik 12 og 14)
- Tromsø (Sykehusveien 23)
- Bardu (Fogd Holmboes gate 38)
- Alta (Markedsgata 3)
- Kristiansand (Universitetsveien 19)
- Grimstad (Jon Lilletuns vei 9 h, 3. Etasje)
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at det kan forekomme endringer vedrørende geografisk plassering og antall lokasjoner i avtaleperioden.
Det skal inngås avtale med parallell rammeavtale med to leverandører.
følgende kategorier av møbler og inventar etterspørres:
- Arbeidsplasser
- møterom
- Sosiale soner
- Garderober
- Lagerrom/Arkiv
- Interiørdetaljer
Leveransen omfatter levering, montering, oppfølging og tilpasning.
Oppdragsgiver vil ha et løpende behov for kjøp i forbindelse med noe utskifting av gamle møbler, samt i forbindelse med nykjøp, for eksempel ved nyansettelser. Oppdragsgiver har til hensikt å øke intern ombruk av møbler som oppdragsgiver allerede eier, i tillegg til å etablere egne rammeavtaler for kjøp av brukte møbler. Dette vil kunne benyttes som alternativer til rammeavtalen for kjøp av nye møbler.
Omfanget av anskaffelsen på nye møbler og inventar er totalt sett estimert til å utgjøre 8 millioner kroner over 4 år. Oppdragsgiver presiserer at estimert totalverdi kun er et anslag og at faktisk volum vil kunne variere. Estimert totalverdi er ikke bindende for Oppdragsgiver. Av dette følger at det ikke foreligger noen forpliktelser for Oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Hoveduttaket for denne rammeavtalen vil være de spesifiserte produkter med estimert antall som opplistet i Bilag 3A Prisskjema. Estimert antall er basert på historiske tall/tidligere bestillinger, samt antatte fremtidige behov. Avtaleomfanget avgrenses ikke til produktene opplistet i Bilag 3A Prisskjema. Avtaleomfanget vil omfatte hele produktutvalget hos valgte leverandør innenfor overnevnte produktområder.
For ytterligere informasjon om anskaffelsens omfang og innhold vises det til Bilag 1 Kravspesifikasjon og Bilag 3A Prisskjema.
- Bergen (Nygårdsgaten 112-114, Fantoftvegen 38, Jahnebakken 5)
- Haugesund (sørhauggata 128)
- Oslo (Tullins gate 2)
- Stavanger (Prof. Olav Hanssensvei 15)
- Tananger (Energiveien 16)
- Randaberg (Mekjarvik 12 og 14)
- Tromsø (Sykehusveien 23)
- Bardu (Fogd Holmboes gate 38)
- Alta (Markedsgata 3)
- Kristiansand (Universitetsveien 19)
- Grimstad (Jon Lilletuns vei 9 h, 3. Etasje)
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at det kan forekomme endringer vedrørende geografisk plassering og antall lokasjoner i avtaleperioden.
Det skal inngås avtale med parallell rammeavtale med to leverandører.
følgende kategorier av møbler og inventar etterspørres:
- Arbeidsplasser
- møterom
- Sosiale soner
- Garderober
- Lagerrom/Arkiv
- Interiørdetaljer
Leveransen omfatter levering, montering, oppfølging og tilpasning.
Oppdragsgiver vil ha et løpende behov for kjøp i forbindelse med noe utskifting av gamle møbler, samt i forbindelse med nykjøp, for eksempel ved nyansettelser. Oppdragsgiver har til hensikt å øke intern ombruk av møbler som oppdragsgiver allerede eier, i tillegg til å etablere egne rammeavtaler for kjøp av brukte møbler. Dette vil kunne benyttes som alternativer til rammeavtalen for kjøp av nye møbler.
Omfanget av anskaffelsen på nye møbler og inventar er totalt sett estimert til å utgjøre 8 millioner kroner over 4 år. Oppdragsgiver presiserer at estimert totalverdi kun er et anslag og at faktisk volum vil kunne variere. Estimert totalverdi er ikke bindende for Oppdragsgiver. Av dette følger at det ikke foreligger noen forpliktelser for Oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Hoveduttaket for denne rammeavtalen vil være de spesifiserte produkter med estimert antall som opplistet i Bilag 3A Prisskjema. Estimert antall er basert på historiske tall/tidligere bestillinger, samt antatte fremtidige behov. Avtaleomfanget avgrenses ikke til produktene opplistet i Bilag 3A Prisskjema. Avtaleomfanget vil omfatte hele produktutvalget hos valgte leverandør innenfor overnevnte produktområder.
For ytterligere informasjon om anskaffelsens omfang og innhold vises det til Bilag 1 Kravspesifikasjon og Bilag 3A Prisskjema.
Anbud id:
691042
-
Registrert:Fredag 8. Januar 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Plassbygd vitrineskap med benkHei. Vi ønsker å få bygd inn to vitrineskap på hver siden av et vindu, med en benk mellom. målene på vitrineskap: d- 29, h- 117, l- 112. Benk med skuffer under- 130cm, dybde - 35, høyde ca 50 cm.
-
Oslo
-
Onsdag 18. Desember 2024
-
-
Møbelsnekker bordbenJeg ønsker å designe et eget bord med Quartz steinplate (vedlegg). Jeg trenger beina til bordet i tre og liker dette designet (vedlegg). Kan dere lage det designet for meg i trebein så jeg kan legge p...
-
Stavanger
-
Tirsdag 17. Desember 2024
-
-
Plassbygd garderobe/skap-løsning rundt vaskemaskinØnsker plassbygde skap i dette lille hjørne. Helst en løsning med dører foran alt så vaskemaskin/tørke trommel ikke syntes, men hvis det ikke er mulig grunnet liten plass fra hvor langt ut vaskemaski...
-
Oslo
-
Tirsdag 17. Desember 2024
-
-
Ønsker pristilbud på spesialtilpasset klesskapØnsker tilbud på hva det koster å få bygget spesialtilpasset klesskap langs veggen der kommoden står - bak døren bort til skråvegg (se bildet). Ønsker at det bygges helt opp, og at det er dypt nok ti...
-
Oslo
-
Mandag 16. Desember 2024
-
-
Fullføring av siste finishVi søker en håndverker for å ferdigstille siste finish på et pågående prosjekt. Det gjenstår mindre oppgaver, hovedsakelig justeringer og montering Bad: 1. Juster baderomsdøren slik at den lukker ord...
-
Stavanger
-
Lørdag 14. Desember 2024
-