Snekker i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Rammeavtale på nye møbler og inventar for NORCE Norwegian Research Centre AS
Norce har behov for møbler og inventar på følgende lokasjoner:
- Bergen (Nygårdsgaten 112-114, Fantoftvegen 38, Jahnebakken 5)
- Haugesund (sørhauggata 128)
- Oslo (Tullins gate 2)
- Stavanger (Prof. Olav Hanssensvei 15)
- Tananger (Energiveien 16)
- Randaberg (Mekjarvik 12 og 14)
- Tromsø (Sykehusveien 23)
- Bardu (Fogd Holmboes gate 38)
- Alta (Markedsgata 3)
- Kristiansand (Universitetsveien 19)
- Grimstad (Jon Lilletuns vei 9 h, 3. Etasje)
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at det kan forekomme endringer vedrørende geografisk plassering og antall lokasjoner i avtaleperioden.
Det skal inngås avtale med parallell rammeavtale med to leverandører.
følgende kategorier av møbler og inventar etterspørres:
- Arbeidsplasser
- møterom
- Sosiale soner
- Garderober
- Lagerrom/Arkiv
- Interiørdetaljer
Leveransen omfatter levering, montering, oppfølging og tilpasning.
Oppdragsgiver vil ha et løpende behov for kjøp i forbindelse med noe utskifting av gamle møbler, samt i forbindelse med nykjøp, for eksempel ved nyansettelser. Oppdragsgiver har til hensikt å øke intern ombruk av møbler som oppdragsgiver allerede eier, i tillegg til å etablere egne rammeavtaler for kjøp av brukte møbler. Dette vil kunne benyttes som alternativer til rammeavtalen for kjøp av nye møbler.
Omfanget av anskaffelsen på nye møbler og inventar er totalt sett estimert til å utgjøre 8 millioner kroner over 4 år. Oppdragsgiver presiserer at estimert totalverdi kun er et anslag og at faktisk volum vil kunne variere. Estimert totalverdi er ikke bindende for Oppdragsgiver. Av dette følger at det ikke foreligger noen forpliktelser for Oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Hoveduttaket for denne rammeavtalen vil være de spesifiserte produkter med estimert antall som opplistet i Bilag 3A Prisskjema. Estimert antall er basert på historiske tall/tidligere bestillinger, samt antatte fremtidige behov. Avtaleomfanget avgrenses ikke til produktene opplistet i Bilag 3A Prisskjema. Avtaleomfanget vil omfatte hele produktutvalget hos valgte leverandør innenfor overnevnte produktområder.
For ytterligere informasjon om anskaffelsens omfang og innhold vises det til Bilag 1 Kravspesifikasjon og Bilag 3A Prisskjema.
- Bergen (Nygårdsgaten 112-114, Fantoftvegen 38, Jahnebakken 5)
- Haugesund (sørhauggata 128)
- Oslo (Tullins gate 2)
- Stavanger (Prof. Olav Hanssensvei 15)
- Tananger (Energiveien 16)
- Randaberg (Mekjarvik 12 og 14)
- Tromsø (Sykehusveien 23)
- Bardu (Fogd Holmboes gate 38)
- Alta (Markedsgata 3)
- Kristiansand (Universitetsveien 19)
- Grimstad (Jon Lilletuns vei 9 h, 3. Etasje)
Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at det kan forekomme endringer vedrørende geografisk plassering og antall lokasjoner i avtaleperioden.
Det skal inngås avtale med parallell rammeavtale med to leverandører.
følgende kategorier av møbler og inventar etterspørres:
- Arbeidsplasser
- møterom
- Sosiale soner
- Garderober
- Lagerrom/Arkiv
- Interiørdetaljer
Leveransen omfatter levering, montering, oppfølging og tilpasning.
Oppdragsgiver vil ha et løpende behov for kjøp i forbindelse med noe utskifting av gamle møbler, samt i forbindelse med nykjøp, for eksempel ved nyansettelser. Oppdragsgiver har til hensikt å øke intern ombruk av møbler som oppdragsgiver allerede eier, i tillegg til å etablere egne rammeavtaler for kjøp av brukte møbler. Dette vil kunne benyttes som alternativer til rammeavtalen for kjøp av nye møbler.
Omfanget av anskaffelsen på nye møbler og inventar er totalt sett estimert til å utgjøre 8 millioner kroner over 4 år. Oppdragsgiver presiserer at estimert totalverdi kun er et anslag og at faktisk volum vil kunne variere. Estimert totalverdi er ikke bindende for Oppdragsgiver. Av dette følger at det ikke foreligger noen forpliktelser for Oppdragsgiver eller rettigheter for leverandøren. Hoveduttaket for denne rammeavtalen vil være de spesifiserte produkter med estimert antall som opplistet i Bilag 3A Prisskjema. Estimert antall er basert på historiske tall/tidligere bestillinger, samt antatte fremtidige behov. Avtaleomfanget avgrenses ikke til produktene opplistet i Bilag 3A Prisskjema. Avtaleomfanget vil omfatte hele produktutvalget hos valgte leverandør innenfor overnevnte produktområder.
For ytterligere informasjon om anskaffelsens omfang og innhold vises det til Bilag 1 Kravspesifikasjon og Bilag 3A Prisskjema.
Anbud id:
691042
-
Registrert:Fredag 8. Januar 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Lage en tilleggsplate til spisestuebordØnsker å lage en tilleggsplate som kan settes på enden av et ovalt bord. Det er allerede to ileggsplater i bordet, og det er ikke mulighet for å dra bordet ut mer. Bordet er heltre, men platen treng...
-
Oslo
-
Søndag 17. November 2024
-
-
Bygge lekeromSkal lage et lekerom Med rutsjebane og klatre, skal ha endel spiler. Den skal være en meter bred ca og rommet er ca 5. 50 langt
-
Haugesund
-
Lørdag 16. November 2024
-
-
Kjøkken fornyelseTrenger å bytte fronter på kjøkkenskap, samt bytte kjøkkenbenk. Ønsker pris på bytte av 12 stk. Skapsdører, 1 stk høy skapdør, 5 stk skuffefronter pluss kjøkkenbenk.
-
Oslo
-
Mandag 8. Oktober 2018
-
-
Bygge vegghengt skuffHei, Jeg ønsker å få bygd en vegghengt skuff/sminkebord. Ca. 80cm lang * 20cm bred * 15cm høy. Farge svart eikefiner. Lignende denne tv-benken bare lavere i høyden. Ønsker å få pristilbud først.
-
Oslo
-
Torsdag 14. November 2024
-
-
Lage blomsterbordMin kone har gitt mål og ønsker seg et bord/benk som skal stå over en radiator som blomsterbord. Materialer er eik, som gulvet vi har. Hvem vil lage noe i likhet med vedl. Bilder og hva vil det koste...
-
Oslo
-
Torsdag 14. November 2024
-