Alarm og sikkerhet i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
Rammeavtale salgs- og skjenkekontroll, samt tilsyn med tobakksalg for 16 samarbeidende kommuner
Anskaffelsen gjelder inngåelse av ny kontrakt på utføring av salgs- og skjenkekontroll og tobakkskontroller for oppdragsgiver, slik det framgår etter de bestemmelser, krav og vilkår som er beskrevet i dette dokument.
Det skal foretas kontroller av både faste salgs- og skjenkesteder, og steder som er gitt salgs- og skjenkebevilling for en enkelt anledning / ambulerende bevilling. Salgs- og skjenkekontrollene skal utføres med hjemmel i alkoholloven § 1-9 og alkoholforskriften kapittel 9. Det gjøres oppmerksom på at den enkelte kommune kan ha egne forskrifter, retningslinjer og vedtak for oppdraget. Kontrollvirksomheten skal derfor også utøves i samsvar med den enkelte kommunes til enhver tids gjeldende instruks for kontrollarbeidet. Instruks gjeldende for Hamar, Gjøvik, Lillehammer og Ringsaker kommune er vedlagt.
Kommunene skal også føre tilsyn med at registrerte detaljister overholder bestemmelsene i tobakkskadeloven.
Det skal foretas kontroller av både faste salgs- og skjenkesteder, og steder som er gitt salgs- og skjenkebevilling for en enkelt anledning / ambulerende bevilling. Salgs- og skjenkekontrollene skal utføres med hjemmel i alkoholloven § 1-9 og alkoholforskriften kapittel 9. Det gjøres oppmerksom på at den enkelte kommune kan ha egne forskrifter, retningslinjer og vedtak for oppdraget. Kontrollvirksomheten skal derfor også utøves i samsvar med den enkelte kommunes til enhver tids gjeldende instruks for kontrollarbeidet. Instruks gjeldende for Hamar, Gjøvik, Lillehammer og Ringsaker kommune er vedlagt.
Kommunene skal også føre tilsyn med at registrerte detaljister overholder bestemmelsene i tobakkskadeloven.
Anbud id:
575512
-
Registrert:Fredag 29. Mars 2019
Er du interessert i dette oppdraget?