Alarm og sikkerhet, Elektriker, Entreprenør i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
Rammeavtale trygghetsalarmer
Oppdragsgiver har til hensikt å inngå ramme avtale med en leverandør som kan levere følgende forespurte produkter/tjenester:
Oppdraget skal omfatte:
• Alarmmottak av ca 200 digitale trygghetsalarmer inkludert brannalarm.
• Mottak av anrop, siling og helsefaglig vurdering av behovet for støtte.
• Videreformidling av mottatte alarmer og henvendelser til hjemmetjenesten i kommunen, eller til de aktuelle nødetatene.
• Levering av digitale trygghetsalarmer inkludert brannalarm.
• Utførelse av nødvendig programmering og montering hos alarmbrukere, nedkobling samt service og nødvendige reparasjoner ved behov.
• i forbindelse med montering av ny alarm eller nedkobling, så skal leverandøren også monter/skru ned nøkkelbokser hos bruker. nøkkelbokser får leverandør av Oppdragsgiver.
Leverandør skal ha ansvar for montering, nedkobling, programmering og oppkobling, bistå med service, reparasjon, opplæring/oppfølging av den tekniske delen, og ha mottak og siling av alarmene.
Trygghetsalarmmottaket skal være døgnkontinuerlig, omfatte samtlige dager i året og skal utføres i tråd med gjeldende regelverk og de kvalitetskrav som konkurransegrunnlaget omtaler.
Oppdraget skal omfatte:
• Alarmmottak av ca 200 digitale trygghetsalarmer inkludert brannalarm.
• Mottak av anrop, siling og helsefaglig vurdering av behovet for støtte.
• Videreformidling av mottatte alarmer og henvendelser til hjemmetjenesten i kommunen, eller til de aktuelle nødetatene.
• Levering av digitale trygghetsalarmer inkludert brannalarm.
• Utførelse av nødvendig programmering og montering hos alarmbrukere, nedkobling samt service og nødvendige reparasjoner ved behov.
• i forbindelse med montering av ny alarm eller nedkobling, så skal leverandøren også monter/skru ned nøkkelbokser hos bruker. nøkkelbokser får leverandør av Oppdragsgiver.
Leverandør skal ha ansvar for montering, nedkobling, programmering og oppkobling, bistå med service, reparasjon, opplæring/oppfølging av den tekniske delen, og ha mottak og siling av alarmene.
Trygghetsalarmmottaket skal være døgnkontinuerlig, omfatte samtlige dager i året og skal utføres i tråd med gjeldende regelverk og de kvalitetskrav som konkurransegrunnlaget omtaler.
Anbud id:
508525
-
Sted:Åsnes
-
Registrert:Tirsdag 13. Februar 2018
Er du interessert i dette oppdraget?