IT/Web og Support i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Rammeavtale trykkeri- og kopieringstjenester
Anskaffelsens formål og omfang
lørenskog kommune har behov for å få utarbeidet bannere, roll-ups, rapporter, brosjyrer, kort, ulike brev/sakspapirer, profileringsmateriell mm. i tillegg kommer utvikling av kampanjer, annonser og maler. Denne rammeavtalen skal dekke det til enhver tid gjeldende behovet for kjøp av trykkeritjenester samt grafisk designtjeneste. Behovet varierer gjennom året og kan variere fra idéutvikling til grafisk design for ulike typer trykksaker og digitale flater, herunder behov for samarbeid rundt kreativt arbeid i for eksempel utvikling av mulige kampanjer, annonser, grafiske maler, magasin, illustrasjoner med mer. Det antas at behovet av tradisjonelle trykksaker vil reduseres noe fremover i takt med digitaliseringen.
Tjenesten må være fleksibel i forhold til tidsfrister, kvaliteter, produkter og volum. i tillegg må løsningen håndtere personsensitiv informasjon ende - ende. Bestilling og oversendelse av materiale for trykk/kopi skal hovedsakelig skje elektronisk. Leverandøren skal ivareta distribusjon av trykksakene, enten til bestiller hos kommunen eller direkte til mottagere innad i hele kommunen.
Avtalen omfatter samtlige bestillerenheter i kommunen.
Volum på trykkeritjenester er estimert til en årlig verdi av ca. 1, 0 millioner kroner. Omfanget er uklart og vil variere gjennom avtaleperioden og er derfor ikke bindende for kommunen.
Det skal inngås avtale med én leverandør.
Oppdragsgivers beskrivelse av leveransen følger av bilag 1 til kontrakt.
lørenskog kommune har behov for å få utarbeidet bannere, roll-ups, rapporter, brosjyrer, kort, ulike brev/sakspapirer, profileringsmateriell mm. i tillegg kommer utvikling av kampanjer, annonser og maler. Denne rammeavtalen skal dekke det til enhver tid gjeldende behovet for kjøp av trykkeritjenester samt grafisk designtjeneste. Behovet varierer gjennom året og kan variere fra idéutvikling til grafisk design for ulike typer trykksaker og digitale flater, herunder behov for samarbeid rundt kreativt arbeid i for eksempel utvikling av mulige kampanjer, annonser, grafiske maler, magasin, illustrasjoner med mer. Det antas at behovet av tradisjonelle trykksaker vil reduseres noe fremover i takt med digitaliseringen.
Tjenesten må være fleksibel i forhold til tidsfrister, kvaliteter, produkter og volum. i tillegg må løsningen håndtere personsensitiv informasjon ende - ende. Bestilling og oversendelse av materiale for trykk/kopi skal hovedsakelig skje elektronisk. Leverandøren skal ivareta distribusjon av trykksakene, enten til bestiller hos kommunen eller direkte til mottagere innad i hele kommunen.
Avtalen omfatter samtlige bestillerenheter i kommunen.
Volum på trykkeritjenester er estimert til en årlig verdi av ca. 1, 0 millioner kroner. Omfanget er uklart og vil variere gjennom avtaleperioden og er derfor ikke bindende for kommunen.
Det skal inngås avtale med én leverandør.
Oppdragsgivers beskrivelse av leveransen følger av bilag 1 til kontrakt.
Anbud id:
735964
-
Sted:Lørenskog
-
Registrert:Fredag 2. Juli 2021
Er du interessert i dette oppdraget?