Snekker i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Rammeavtale verktøy-byggevarer-materiell-maling
Innherred Innkjøp bistår kommunene Snåsa, Steinkjer, (inkl Steinkjerbygg), Inderøy, Verdal og Levanger i å få på en rammeavtale på kjøp av verktøy, byggevarer, materiell og maling med tilbehør.
Oppdragsgiver
Innherred Innkjøp er et interkommunalt innkjøpssamarbeid mellom Steinkjer, Inderøy, Snåsa, Verdal og Levanger kommune som ble etablert 01. 01. 2019. Inderøy kommune ivaretar funksjonen som kontorkommune og er formell arbeidsgiver for ansatte i Innherred Innkjøp.
Det interkommunale samarbeidet er organisert som et § 27-samarbeid, og har et styre som består av kommunedirektørene i deltakerkommunene.
Formålet med samarbeidet er å gjennomføre rasjonelle, forsvarlige og effektive anskaffelser på vegne av kommunene.
Vi bistår alle kommunene i samarbeidet-inkludert Steinkjerbygg i denne anskaffelsen.
Oppdragsgivers kontaktperson er:
Frode Riberg
Eventuelle spørsmål skal rettes til kontaktpersonen via konkurransegjennomføringsverktøyet.
Det skal ikke være kontakt/kommunikasjon med andre personer hos oppdragsgiver hva gjelder tilbudskonkurransen enn nevnte kontaktperson.
Anskaffelsens formål
Innherred Innkjøp skal på vegne av de nevnte kommuner inngå rammeavtale for levering av trelast, byggevarer, verktøy og malingsprodukter. Leveransen skal dekke kommunene sitt behov for slike varer til riktig kvalitet, pris og leveringstid i avtaleperioden.
Oppdragsgiver ønsker i hovedsak å få tilkjørt alle varer, men skal likevel ha muligheten til å handle fysisk i butikk.
Det forutsettes at valgt leverandør kan tilby et fullsortiments varespekter innen de varegruppene anskaffelsen omfatter. Det forutsettes også at tilbudte varer skal være av god kvalitet i forhold til teknisk ytelse, bruksvarighet, ergonomi og brukervennlighet (´proffkvalitet´).
Kompletterende utstyr; Oppdragsgiver har pr i dag elektrisk verktøy/maskiner av ulike merker. i de tilfeller avtaleleverandør ikke kan levere kompletterende utstyr; batterier, ekstrautstyr e. l. Står oppdragsgiver fritt til å anskaffe dette utenfor avtale.
Småkjøp av ubetydelig verdi, opptil 50 000, - pr kommune pr år skal kunne handles utenfor rammeavtalen hvis dette er mest hensiktsmessig med tanke på tidsbruk og miljø.
Oppdragsgiver vil ved større prosjekter (over kr 100 000, -) etterspørre markedet hvis dette anses fornuftig.
Oppdragsgiver
Innherred Innkjøp er et interkommunalt innkjøpssamarbeid mellom Steinkjer, Inderøy, Snåsa, Verdal og Levanger kommune som ble etablert 01. 01. 2019. Inderøy kommune ivaretar funksjonen som kontorkommune og er formell arbeidsgiver for ansatte i Innherred Innkjøp.
Det interkommunale samarbeidet er organisert som et § 27-samarbeid, og har et styre som består av kommunedirektørene i deltakerkommunene.
Formålet med samarbeidet er å gjennomføre rasjonelle, forsvarlige og effektive anskaffelser på vegne av kommunene.
Vi bistår alle kommunene i samarbeidet-inkludert Steinkjerbygg i denne anskaffelsen.
Oppdragsgivers kontaktperson er:
Frode Riberg
Eventuelle spørsmål skal rettes til kontaktpersonen via konkurransegjennomføringsverktøyet.
Det skal ikke være kontakt/kommunikasjon med andre personer hos oppdragsgiver hva gjelder tilbudskonkurransen enn nevnte kontaktperson.
Anskaffelsens formål
Innherred Innkjøp skal på vegne av de nevnte kommuner inngå rammeavtale for levering av trelast, byggevarer, verktøy og malingsprodukter. Leveransen skal dekke kommunene sitt behov for slike varer til riktig kvalitet, pris og leveringstid i avtaleperioden.
Oppdragsgiver ønsker i hovedsak å få tilkjørt alle varer, men skal likevel ha muligheten til å handle fysisk i butikk.
Det forutsettes at valgt leverandør kan tilby et fullsortiments varespekter innen de varegruppene anskaffelsen omfatter. Det forutsettes også at tilbudte varer skal være av god kvalitet i forhold til teknisk ytelse, bruksvarighet, ergonomi og brukervennlighet (´proffkvalitet´).
Kompletterende utstyr; Oppdragsgiver har pr i dag elektrisk verktøy/maskiner av ulike merker. i de tilfeller avtaleleverandør ikke kan levere kompletterende utstyr; batterier, ekstrautstyr e. l. Står oppdragsgiver fritt til å anskaffe dette utenfor avtale.
Småkjøp av ubetydelig verdi, opptil 50 000, - pr kommune pr år skal kunne handles utenfor rammeavtalen hvis dette er mest hensiktsmessig med tanke på tidsbruk og miljø.
Oppdragsgiver vil ved større prosjekter (over kr 100 000, -) etterspørre markedet hvis dette anses fornuftig.
Anbud id:
762637
-
Sted:Inderøy
-
Registrert:Søndag 24. Oktober 2021
Er du interessert i dette oppdraget?