Rammeavtaler - Anskaffelse av partneravtaler tjenestekjøp (20/9888) - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Rammeavtaler - Anskaffelse av partneravtaler tjenestekjøp (20/9888) - Med delkontrakter
Løsningene som kontinuerlig skal utvikles dekker flere av NAVs produktområder, herunder arbeid, arbeidsgiver, helse og pensjon og øvrige team i nav.
De tilbudte ressursene skal inngå i team som gjennomfører nyutvikling og/eller videreutvikling og vedlikehold av løsninger og team.
Leverandørens ressurser skal inngå i Oppdragsgivers utviklingsteam og bistå i avtaleperioden med relevant kompetanse i forhold til den utvikling som skjer hos Oppdragsgiver. Leverandøren skal kunne bemanne ulike roller i team.
Oppdragsgiver vil gjennomføre kontinuerlig utvikling med intern kompetanse og kompetanseforsterkning fra leverandørene samt dekning av svingninger i kapasitetsbehov fra leverandørene.
Denne tjenestekontrakt (partneravtale) skal være hovedavtale for bestilling av ressurser innenfor de beskrevne kompetanseområdene og NAVs produktområder som del av etablert partnerskap (dvs nært samarbeidsforhold). nav har også en eksisterende tjenestekontrakt (vesa) som skal sikre kapasitet og kompetanse til Kunden for utvikling og forvaltning av løsninger innenfor vedtaksbehandling og saksbehandling og tilhørende områder.
vesa-avtalen skal benyttes frem til den utløper innenfor sitt nedslagsfelt, men den skal ikke fornyes. Deretter vil dette området innlemmes i partneravtalen. vesa utløper i utgangspunktet senest i februar 2023.
Videre har nav også rammeavtaler for konsulenttjenester som for aktuelle områder hovedsakelig vil benyttes i tilfeller der NAVs kapasitetsbehov er større enn leverandørene under tjenestekontrakter har kapasitet til, samt tilfeller der oppdraget er utenfor kjerneområdet for etablert partnerskap.
Anskaffelsens samlede omfang i avtaleperioden er estimert til å være 400 - 600 fte. Det knytter seg imidlertid meget stor usikkerhet til omfanget bl. a. på grunn av arbeidet som pågår med modernisering av nav, en omfattende fornyelse/modernisering av it i etaten og endringer innenfor nav it. Det knytter seg også stor usikkerhet til omfanget de neste årene som følge av at nav nå styrer utviklingsarbeidet selv og utfører mye av utviklingsarbeidet med egne ansatte. Dette vil kunne medføre at kapasitetsbehovet blir noe høyere, eller vesentlig mindre enn antatt. Anslaget er ikke bindende for nav.
De primære brukerne av partneravtalen vil være NAVs it- avdeling.
De tilbudte ressursene skal inngå i team som gjennomfører nyutvikling og/eller videreutvikling og vedlikehold av løsninger og team.
Leverandørens ressurser skal inngå i Oppdragsgivers utviklingsteam og bistå i avtaleperioden med relevant kompetanse i forhold til den utvikling som skjer hos Oppdragsgiver. Leverandøren skal kunne bemanne ulike roller i team.
Oppdragsgiver vil gjennomføre kontinuerlig utvikling med intern kompetanse og kompetanseforsterkning fra leverandørene samt dekning av svingninger i kapasitetsbehov fra leverandørene.
Denne tjenestekontrakt (partneravtale) skal være hovedavtale for bestilling av ressurser innenfor de beskrevne kompetanseområdene og NAVs produktområder som del av etablert partnerskap (dvs nært samarbeidsforhold). nav har også en eksisterende tjenestekontrakt (vesa) som skal sikre kapasitet og kompetanse til Kunden for utvikling og forvaltning av løsninger innenfor vedtaksbehandling og saksbehandling og tilhørende områder.
vesa-avtalen skal benyttes frem til den utløper innenfor sitt nedslagsfelt, men den skal ikke fornyes. Deretter vil dette området innlemmes i partneravtalen. vesa utløper i utgangspunktet senest i februar 2023.
Videre har nav også rammeavtaler for konsulenttjenester som for aktuelle områder hovedsakelig vil benyttes i tilfeller der NAVs kapasitetsbehov er større enn leverandørene under tjenestekontrakter har kapasitet til, samt tilfeller der oppdraget er utenfor kjerneområdet for etablert partnerskap.
Anskaffelsens samlede omfang i avtaleperioden er estimert til å være 400 - 600 fte. Det knytter seg imidlertid meget stor usikkerhet til omfanget bl. a. på grunn av arbeidet som pågår med modernisering av nav, en omfattende fornyelse/modernisering av it i etaten og endringer innenfor nav it. Det knytter seg også stor usikkerhet til omfanget de neste årene som følge av at nav nå styrer utviklingsarbeidet selv og utfører mye av utviklingsarbeidet med egne ansatte. Dette vil kunne medføre at kapasitetsbehovet blir noe høyere, eller vesentlig mindre enn antatt. Anslaget er ikke bindende for nav.
De primære brukerne av partneravtalen vil være NAVs it- avdeling.
Anbud id:
697548
-
Sted:
-
Registrert:Lørdag 6. Februar 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Transport av rundballer fra Tiller til StangeTransport av vogntog lass med rundballer fra 7092 Tiller til 2335 Stange. Fordel med en høy bil for å få levert på riktig sted. Kun Norske transportselskap.
-
Trondheim
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Snekkere filmstudioVi har et filmstudio som trenger å bli pusset opp, samt legge rund kant i hjørnet på den ene veggen. Hovedjobben er å legge rund kant i hjørnet av den ene veggen, og fordel om du har gjort dette før...
-
Oslo
-
Fredag 1. November 2024
-
-
Montering av 2 stk fastkarmvinduerMontering 2x fastkarmvindu høyde: 159cm Bredde: 149cm
-
Arendal
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Transport av 8 stoler fra Oslo til TrondheimJeg ønsker frakt av 8 spisestuestoler fra Oslo til Trondheim fortest mulig.
-
Oslo
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Frakt av bilHei. Ønsker frakt på ein bmw x5 + et sett med 22'' felger med dekk fra kristiansund til 7630 Åsen
-
Levanger
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Transport av skrivebord fra Moss til TrondhjemSkrivebord er 120cmx50cmx80cm innpakket i bobleplast
-
Moss
-
Tirsdag 5. November 2024
-