Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Arkitekt, Betong, Elektriker, Entreprenør, Gulv, Maler, Maskinentreprenør, Murer, Riving, Rørlegger, Snekker, Ventilasjon i Østfold

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Østfold
Avsluttet

Rehabilitering - Kantine - Fylkeshuset 2016

Ombygging og rehabilitering av kantine på Fylkeshuset, Sarpsborg. Totalentreprise: rivearbeider, tømrerarbeider, tilbygg, maler- og gulvleggerarbeider, flisarbeider, kjøkkenutstyr, elektroarbeider, vvs arbeiderOppdragsgiverØstfold fylkeskommune har ca. 2500 ansatte, og har som hovedoppgave å være en regional utviklingsaktør. Østfold fylkeskommune har bl. a. Ansvar for videregående opplæring, tannhelse, kulturtiltak, miljøvern, kollektivtransport og fylkesveier, næringsutvikling og fylkesplanlegging. Østfold fylkeskommune arbeider for å skape en helhetlig og ønsket samfunnsutvikling i fylket. Generelle konkurransereglerAnskaffelsen reguleres av Lov om offentlige anskaffelser 16. Juli 1999 nr. 69, og forskrift om offentlig anskaffelser av 7. April 2006. Denne anskaffelsen følger prosedyren ”åpen anbudskonkurranse”. Dette er en anskaffelsesprosedyre som tillater alle interesserte leverandører å gi tilbud, men som ikke tillater forhandlinger. Konkurransegrunnlagets strukturForespørselen er delt inn i 3 deler med følgende innhold: Komplett konkurransegrunnlag består av følgende dokumenter med vedlegg: * Del 1 – Tilbudsinnbydelse (dette dokumentet) m/følgende vedlegg - Vedlegg 1 – Erklæring for bruk av underleverandører* Del 2 – Beskrivelse av leveransen - ytelsesbeskrivelse og Generelle kontraktsbestemelser (Bilag 1 til kontrakten med vedlegg a-e)- Vedlegg a Kontraktsarbeidet- Vedlegg Prisskjema- Vedlegg c fdv- dokumentasjon- Vedlegg d Frister og fremdriftsplan- Vedlegg e hms/ sha plan - Vedlegg e Regler for rent tørt byggDenne delen inneholder beskrivelse og krav til leveransen. Tilbyder skal utarbeide tilbudet basert på kravene og betingelsene i disse dokumenter.* Del 3 – Kontrakt- Bilag 1Denne delen inneholder et utkast til kontrakt. Tilbyder skal utarbeide tilbudet basert på betingelsene i disse dokumenter. Alternative tilbudAlternative tilbud aksepteres ikke. Eventuelle tilbud på andre løsninger enn de som er angitt i konkurransegrunnlaget, vil derfor bli behandlet som tilbud med avvik, jf. Pkt. OvenforDeltilbud – hovedleverandørDet skal gis tilbud på leveransen som helhet, jfr. Prisskjema/tilbudsskjema. Det er ikke adgang til å gi tilbud på bare deler av beskrevet arbeidsomfang. Leverandør kan benytte underleverandører, men det er hovedleverandør som er ansvarlig for at alle betingelser og forpliktelser blir innfridd i henhold til kontraktens bestemmelser. Oppdragsgiver vil kun forholde seg til hovedleverandøren. Leverandører som inngir tilbud i felleskap må vedlegge tilbudet en avtale om forpliktende samarbeid og solidarisk ansvar som er undertegnet av samtlige deltagere i gruppen. Leverandørene skal inngi ett felles tilbud. Det skal videre fremkomme av tilbudet hvem som skal representere gruppen i kontrakt med oppdragsgiver. SpråkkravTilbud med tilhørende dokumentasjon skal utformes på norsk. Norsk skal også benyttes under gjennomføringen av kontrakten. Befaring/ tilbyderkonferanseDet vil bli avholdt befaring/tilbyderkonferanse den16. 6. 2016klokken14. 00. Befaring/konferansen vil finne sted ved FylkeshusetTilbydere som vil delta må oppgi antall deltagere per e-post (info fjernet) er absolutt nødvendig å delta på tilbudsbefaringen for å kunne gi et riktig tilbud, og tilbyder må selv måle/fremskaffe riktige mål for tilbudet ved måltaking på stedet. VedståelsesfristTilbyderen må vedstå sitt tilbud i minimum 4. måneder etter tilbudsfrist. Obligatoriske og ufravikelige kravKrav: Leverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. Dokumentasjonskrav: Skatteattest for skatt og merverdiavgift (rf-1316), som ikke er eldre enn seks (6) måneder regnet fra tilbudsfristens utløp. Attesten bestilles i Altinn. Leverandørens organisatoriske og juridiske stillingKrav: Leverandøren skal være et lovlig etablert foretak. Dokumentasjonskrav: 1) Firmaattest2) Godkjennelse på at selskapet er registrert ibransjeregister eller foretaksregister som foreskrevet i lovgivningen i denstat hvor leverandøren er etablert. (utenlandske selskaper). Krav: Leverandøren skal ha erfaring og kompetanse fra oppdrag av tilsvarende art, størrelse/omfang og vanskelighetsgradDokumentasjonskrav: Foretakets viktigste leveranser de siste 3 årene med relevans for denne kontrakten, inkludert deres verdi, tidspunkt og mottaker. Krav: Leverandøren skal ha et godt og velfungerende miljøstyringssystem. Dokumentasjonskrav: Leverandørens gyldige sertifikat fra ISO14001, emas, Miljøfyrtårn ellertilsvarende. Alternativt: Leverandørens interne dokumentasjon påmiljøpolitikk/strategi/handlingsplan/tiltaksliste eller prosedyre. Erklæring og dokumentasjon fra underleverandører /samarbeidspartnereLeverandøren kan om nødvendig støtte seg på andre foretaks kapasitet for å oppfylle de krav til økonomisk og finansiell kapasitet eller teknisk og faglige kvalifikasjoner som er gjengitt ovenfor (for eksempel kapasitet til å utføre oppdraget). Dersom leverandøren ønsker å støtte seg på underleverandører for å oppfylle kravene til teknisk og faglige kvalifikasjoner må: a) Underleverandørens kvalifikasjoner dokumenteres i tråd med dokumentasjonskravene angitt ovenfor. b) Det vedlegges en underskrevet erklæring (jfr. Vedlegg 2 til dette dokumentet) fra hver av de aktuelle underleverandører med følgende tekst: «undertegnede firma (underleverandøren må fylle inn eget navn og organr.) forplikterseg til å utføre følgende arbeider (underleverandøren må fylle inn hvilke arbeider som han skal utføre for tilbyder) for entreprenør (navn på tilbyderen) i prosjekt (navn på prosjektet).
Anbud id:
414807
  • Sted:
    Sarpsborg
  • Registrert:
    Onsdag 8. Juni 2016

Lignende oppdrag i Østfold

5 anbud