Maskinentreprenør, Riving, Transport i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
Renovasjon av næringsavfall i Ringsaker kommune
Kontrakten omfatter følgende tjenester:
1) Leie av oppsamlingsenheter (sekk, beholdere, containere)
2) Leie av vakummaskin med tilhørende materiell/utstyr for helsesektoren og øvrige enheter (jfr. Punkt 1. 8)
3) Leie av emballasjepresse/ballepresse med tilhørende materiell/utstyr (jfr punkt 1. 9)
4) Engangsleie/bestillingsoppdrag av oppsammlingsenheter (f. Eks. Container)
5) tømming av oppsamlingsenheter:
5. 1) Periodisk henting av avtalte fraksjoner i henhold til avfallsplan for den enkelte enhet
5. 2) Henting av engangsleie/bestillingsoppdrag av oppsamlingsenheter
6) Veiing av avfall i oppsamlingsenhet ved henting (vekt påmontert bil) (jfr. Punkt 1. 12. 3)
7) Sette beholdere/containere tilbake på hentestedet
8) Transport til godkjent mottakssted for gjenvinning, forbrenning eller sluttdeponering
9) Veiing av innholdet i containere
10) Utsetting og innhenting av funksjonelle og tilpassede oppsamlingsenheter, samt reparasjon/vedlikehold/service av beholdere og containere ved behov
11) Levering og bytte av sekker for molok
12) Levering av sekker til oppsamlingsenheter der leverandør krever at slikt benyttes
13) Levering av trygg emballasje for smittefarlig avfall/risikoavfall, herunder stikkende/skjærende, f. Eks sprøytespisser
14) håndtering av ee‐avfall og spesialavfall i tråd med gjeldende lov- og regelverk
15) Sikkerhetsmakulering
16) Behandling av fraksjoner til gjenvinning og sluttdeponering
17) Registrering og loggføring av data om sorteringsgrad, mengde og type avfall spesifisert på den enkelte virksomhet, samt periodisk rapportering av registrerte data
18) Digital løsning for kontroll og oppfølging av avfallshåndtering hos kunden og dens enheter (jfr. Punkt 1. 4)
19) Veiledning, opplæring, informasjonsmateriell og rutinebeskrivelser angående kontrakten til oppdragsgivers hentesteder (jfr. Krav 1. 12. 1-2 og 1. 12. 4)
20) Utarbeidelse av avfallsplan (jfr krav 1. 12. 3)
21) Årlig gjennomgang av statistikk med fokus på oppnådd optimalisering av avfallsløsningene
22) Levering av poser for våtorganisk avfall, opsjon
23) Vask/rengjøring av oppsamlingsenheter, opsjon
Listen ovenfor er ikke å anse som uttømmende. Aktiviteter kan inkluderes i kontraktsperioden hvis aktiviteten vurderes til å være innenfor kontraktens innhold og formål.
i kommunen er det plassert offentlige avfallsbeholdere som brukes til publikumsavfall. Oppdragsgiver eier avfallsbeholderne og samler inn avfallet. Dette avfallet er å anse som næringsavfall, og er omfattet av kontrakten.
1) Leie av oppsamlingsenheter (sekk, beholdere, containere)
2) Leie av vakummaskin med tilhørende materiell/utstyr for helsesektoren og øvrige enheter (jfr. Punkt 1. 8)
3) Leie av emballasjepresse/ballepresse med tilhørende materiell/utstyr (jfr punkt 1. 9)
4) Engangsleie/bestillingsoppdrag av oppsammlingsenheter (f. Eks. Container)
5) tømming av oppsamlingsenheter:
5. 1) Periodisk henting av avtalte fraksjoner i henhold til avfallsplan for den enkelte enhet
5. 2) Henting av engangsleie/bestillingsoppdrag av oppsamlingsenheter
6) Veiing av avfall i oppsamlingsenhet ved henting (vekt påmontert bil) (jfr. Punkt 1. 12. 3)
7) Sette beholdere/containere tilbake på hentestedet
8) Transport til godkjent mottakssted for gjenvinning, forbrenning eller sluttdeponering
9) Veiing av innholdet i containere
10) Utsetting og innhenting av funksjonelle og tilpassede oppsamlingsenheter, samt reparasjon/vedlikehold/service av beholdere og containere ved behov
11) Levering og bytte av sekker for molok
12) Levering av sekker til oppsamlingsenheter der leverandør krever at slikt benyttes
13) Levering av trygg emballasje for smittefarlig avfall/risikoavfall, herunder stikkende/skjærende, f. Eks sprøytespisser
14) håndtering av ee‐avfall og spesialavfall i tråd med gjeldende lov- og regelverk
15) Sikkerhetsmakulering
16) Behandling av fraksjoner til gjenvinning og sluttdeponering
17) Registrering og loggføring av data om sorteringsgrad, mengde og type avfall spesifisert på den enkelte virksomhet, samt periodisk rapportering av registrerte data
18) Digital løsning for kontroll og oppfølging av avfallshåndtering hos kunden og dens enheter (jfr. Punkt 1. 4)
19) Veiledning, opplæring, informasjonsmateriell og rutinebeskrivelser angående kontrakten til oppdragsgivers hentesteder (jfr. Krav 1. 12. 1-2 og 1. 12. 4)
20) Utarbeidelse av avfallsplan (jfr krav 1. 12. 3)
21) Årlig gjennomgang av statistikk med fokus på oppnådd optimalisering av avfallsløsningene
22) Levering av poser for våtorganisk avfall, opsjon
23) Vask/rengjøring av oppsamlingsenheter, opsjon
Listen ovenfor er ikke å anse som uttømmende. Aktiviteter kan inkluderes i kontraktsperioden hvis aktiviteten vurderes til å være innenfor kontraktens innhold og formål.
i kommunen er det plassert offentlige avfallsbeholdere som brukes til publikumsavfall. Oppdragsgiver eier avfallsbeholderne og samler inn avfallet. Dette avfallet er å anse som næringsavfall, og er omfattet av kontrakten.
Anbud id:
665420
-
Sted:Ringsaker
-
Registrert:Tirsdag 25. August 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Innlandet
3 anbud
-
Frakt av traktor8560 kg 497 lang 245 bredde Frakt fra Brumunddal til Arendal Massey Ferguson 7485
-
Arendal
-
Søndag 17. November 2024
-
-
Lass med halmballer, fult lass lastebil og henger.Kjøre et fult lass med halmballer, bil og henger fra gaupen i Ringsaker til Skjåk Gudbrandsdalen.
-
Skjåk
-
Lørdag 26. Oktober 2024
-
-
Sprenge dreneringsgrøftØnsker å vite muligheter og prisanslag (avrundet til nærmeste 50’000kr) på å få anlagt en dreneringsgrøft på ca. 115 meter. Er i ferd med å kjøpe et hus, men det er problemer med vann i kjelleren på...
-
Ringsaker
-
Torsdag 24. Oktober 2024
-