RFI - GPS-system i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
RFI - GPS-system
Om oppdragsgiver:
Trondheim kommune er landets tredje største kommune, og en av Norges største arbeidsplasser nord for Dovre. Trondheim bydrift er en kommunal enhet som utgjør kommunens egen driftsavdeling, og jobber med å holde byen ren, vedlikeholde ca 900km kommunal vei, sørger for rent vann og daglig drift for byens over 200 000 innbyggere.
Om behovet:
Et av de større arbeidsområdene den kommunale enheten dekker, er vintervedlikehold på kommunale veier. Ansvaret dekkes av både interne og eksterne operatører. For å overvåke aktiviteten som gjennomføres innenfor vintervedlikehold, har Oppdragsgiver benyttet seg av et gps-system som plasseres i samtlige enheter som utfører en jobb. Systemet innehar en boks for hver enhet som opereres manuelt, hvor det kan skilles mellom ulike typer aktiviteter som gjennomføres og på hvilke strekninger disse aktivitetene gjennomføres (strøing, brøyting, kosting, etc). Aktiviteten og strekningen registreres og genererer rapporter som sendes Oppdragsgiver innen gitte tidspunkt.
nåværende rammeavtale går mot slutten, og Oppdragsgiver ønsker derfor å gjennomføre en markedsundersøkelse for å gjøre seg kjent med eventuelle nyvinninger i markedet, og løsninger som tilbys generelt.
Gjennomføring:
Med denne rfi/markedsdialogen, ønsker Oppdragsgiver blant annet input fra markedet om:
- Hvilke løsninger som kan ivareta behovet Oppdragsgiver har til et gps-system som benyttes i nevnte henseende.
- Hvordan fremtidig konkurranse bør utformes for å fange opp de beskrevne formålene.
- Hvilket potensiale det ligger i å utnytte ny teknologi og løsninger i markedet.
Oppdragsgiver planlegger å gjennomføre en-til-en-møter i uke 19 og 20.
Leverandører som ønsker å delta i disse møtene, bes melde sin interesse til i kommunikasjonsmodulen tilknyttet denne rfi´en. Frist for å melde sin interesse settes til 27. 04. 2020 kl 23. 59.
Leverandører som melder sin interesse, mottar møtetidspunkt og agenda, samt gis tid til å gi en individuell presentasjon av sitt system. Det tas sikte på å gjennomføre møtene over nettbasert løsning (Google Hangout meet).
Svarene og innholdet i en-til-en-møtene vil bli brukt som utgangspunkt for bedre forståelse av dagens marked på området og vil være det første trinnet i utarbeidelsen av en kommende anbudsprosess.
Trondheim kommune er landets tredje største kommune, og en av Norges største arbeidsplasser nord for Dovre. Trondheim bydrift er en kommunal enhet som utgjør kommunens egen driftsavdeling, og jobber med å holde byen ren, vedlikeholde ca 900km kommunal vei, sørger for rent vann og daglig drift for byens over 200 000 innbyggere.
Om behovet:
Et av de større arbeidsområdene den kommunale enheten dekker, er vintervedlikehold på kommunale veier. Ansvaret dekkes av både interne og eksterne operatører. For å overvåke aktiviteten som gjennomføres innenfor vintervedlikehold, har Oppdragsgiver benyttet seg av et gps-system som plasseres i samtlige enheter som utfører en jobb. Systemet innehar en boks for hver enhet som opereres manuelt, hvor det kan skilles mellom ulike typer aktiviteter som gjennomføres og på hvilke strekninger disse aktivitetene gjennomføres (strøing, brøyting, kosting, etc). Aktiviteten og strekningen registreres og genererer rapporter som sendes Oppdragsgiver innen gitte tidspunkt.
nåværende rammeavtale går mot slutten, og Oppdragsgiver ønsker derfor å gjennomføre en markedsundersøkelse for å gjøre seg kjent med eventuelle nyvinninger i markedet, og løsninger som tilbys generelt.
Gjennomføring:
Med denne rfi/markedsdialogen, ønsker Oppdragsgiver blant annet input fra markedet om:
- Hvilke løsninger som kan ivareta behovet Oppdragsgiver har til et gps-system som benyttes i nevnte henseende.
- Hvordan fremtidig konkurranse bør utformes for å fange opp de beskrevne formålene.
- Hvilket potensiale det ligger i å utnytte ny teknologi og løsninger i markedet.
Oppdragsgiver planlegger å gjennomføre en-til-en-møter i uke 19 og 20.
Leverandører som ønsker å delta i disse møtene, bes melde sin interesse til i kommunikasjonsmodulen tilknyttet denne rfi´en. Frist for å melde sin interesse settes til 27. 04. 2020 kl 23. 59.
Leverandører som melder sin interesse, mottar møtetidspunkt og agenda, samt gis tid til å gi en individuell presentasjon av sitt system. Det tas sikte på å gjennomføre møtene over nettbasert løsning (Google Hangout meet).
Svarene og innholdet i en-til-en-møtene vil bli brukt som utgangspunkt for bedre forståelse av dagens marked på området og vil være det første trinnet i utarbeidelsen av en kommende anbudsprosess.
Anbud id:
637153
-
Sted:Trondheim
-
Registrert:Torsdag 9. April 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Trøndelag
6 anbud
-
Is og tid har revet ned steinene som støttet opp ytterenden av et naust ved Jonsvannet i Trondheim. Kan noen hjelpe med å få det støttet opp med enten mur eller stein - eller en kombinasjon?Har jo egentlig beskrevet i overskriften - kan snakkes nærmere om detaljer.
-
Trondheim
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Flyttevask leilighet 32 kvm, nardo trondheimFlyttevask 2 -roms leilighet 32 kvm. Stue, kjøkken, bad, soverom og gang.
-
Trondheim
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Frakt av Honda CBR650 motorsykkelØnsker frakt av En motorsykkel fra Haugesund til Trondheim.
-
Haugesund
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Karosseri spratt utSette på plass karosseri under førersida av en Audi A3 2016. Spratt ut under dekkskifte.
-
Trondheim
-
Torsdag 30. Januar 2025
-
-
Lys under overskap og kontakt ute.Må reparere lysarmatur under overskap på kjøkken. Har skiftet lysrør og tenner men det virker ikke. Skal også få lagt opp en kontakt ute.
-
Trondheim
-
Torsdag 30. Januar 2025
-
-
Vann og avløp til nytt kjøkken i utleiedelLegge vann og avløp til nytt kjøkken i utleiedel og sette inn en ekstra varmtvannstank. Vann og avløp tas fra eksisterende bad som vises til venstre i tegning og til kjøkken på tegningen.
-
Trondheim
-
Onsdag 22. Januar 2025
-