IT/Web og Support i Vestland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Vestland
Avsluttet
RFI HRM-system for Ferde AS
Ferde as er et regionalt bompengeselskap som med mandat fra staten finansierer nye bompengeprosjekter og driver bompengeinnkreving i fylkene Vestland, Rogaland og Agder. Det overordnede målet til Ferde as er å sørge for bompengefinansiering av transportinfrastruktur gjennom effektiv bompengeinnkreving og gode finansieringsvilkår i bomregion sørvest.
følgende ønskes demonstrert:
- Personaladministrasjon - skalerbart personalregister, inkludert system for generering og lagring av arbeidskontrakter etter Ferdes mal for dette og digital signering. Arbeidskontraktene skal være tilgjengelig for ledere
- Ansattportal som gir den ansatte tilgang til personalhåndbok, oversikt over ferie og fravær, melding av sykefravær.
- Sykefraværsoppfølging - digitalisert system og rutiner for sykefraværsoppfølging, inkludert muligheter for dokumentasjon - digital oppbevaring av sykemeldinger, referater etter oppfølgings- og dialogsamtaler
- Medarbeideroppfølging i form av medarbeidersamtaler og medarbeiderutvikling, samt funksjoner for referat, oppfølging av avtalte utviklingstiltak og oversikt over sist gjennomførte samtale - kalenderfunksjon
- Integrert Personalhåndbok og hms håndbok, med mulighet til å gjøre egne tilpasninger av denne
- Lederoppfølging og -støtte
- Timeregistrering, eventuelt integrasjon mot WinTid.
- Ansattes kompetanse - mulighet for oversikt over ansattes kompetanse, plan for kompetanseutvikling og virksomhetsplanlegging, inkludert mulighet til å hente ut rapporter og statistikk
- System for on og offboarding av medarbeidere
- Integrasjonsmuligheter til andre systemer, blant annet lønnssystem.
- løsninger for medarbeiderundersøkelse.
følgende ønskes demonstrert:
- Personaladministrasjon - skalerbart personalregister, inkludert system for generering og lagring av arbeidskontrakter etter Ferdes mal for dette og digital signering. Arbeidskontraktene skal være tilgjengelig for ledere
- Ansattportal som gir den ansatte tilgang til personalhåndbok, oversikt over ferie og fravær, melding av sykefravær.
- Sykefraværsoppfølging - digitalisert system og rutiner for sykefraværsoppfølging, inkludert muligheter for dokumentasjon - digital oppbevaring av sykemeldinger, referater etter oppfølgings- og dialogsamtaler
- Medarbeideroppfølging i form av medarbeidersamtaler og medarbeiderutvikling, samt funksjoner for referat, oppfølging av avtalte utviklingstiltak og oversikt over sist gjennomførte samtale - kalenderfunksjon
- Integrert Personalhåndbok og hms håndbok, med mulighet til å gjøre egne tilpasninger av denne
- Lederoppfølging og -støtte
- Timeregistrering, eventuelt integrasjon mot WinTid.
- Ansattes kompetanse - mulighet for oversikt over ansattes kompetanse, plan for kompetanseutvikling og virksomhetsplanlegging, inkludert mulighet til å hente ut rapporter og statistikk
- System for on og offboarding av medarbeidere
- Integrasjonsmuligheter til andre systemer, blant annet lønnssystem.
- løsninger for medarbeiderundersøkelse.
Anbud id:
678005
-
Sted:Bergen
-
Registrert:Mandag 26. Oktober 2020
Er du interessert i dette oppdraget?