IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
RFI Kontaktsenter
Ruter skal i løpet av 2020 anbudsutlyse en løsning for Sentralbord og callsenter med opsjoner for chat, chatbot, kunnskapsbasert database, sosiale medier og kundetilfredshetsundersøkelse. i den forbindelse inviterer vi til markedsdialog. Formålet med dialogen er å gjøre Ruter bedre egnet til å utarbeide anbudsdokumentene ved å få kunnskap om den teknologiske utviklingen som har funnet sted og nye tjenester som har kommet på markedet. Vi ønsker også å danne oss bedre forståelse av prismodellen for slike tjenester og hvordan vi kan sy sammen anskaffelsen på en slik måte at den er forutberegnelig og egnet til likebehandling av potensielle tilbydere.
Anbud id:
643173
-
Registrert:Mandag 11. Mai 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
4 anbud
-
Hjelp til nettside,Trenger hjelp med å lage rn nettside med Wordpress, da jeg har domene og webhotell, skal ikke ha nettbutikk, bare en enkel å grei nettside om slektsforskning. Noen kan jeg selv
-
Oslo
-
Mandag 20. Januar 2025
-
-
Enkel jobb for it studentI forbindelse med at vi skal bytte leverandør på nettbutikk, er vi på jakt etter en it student som trenger en ekstrajobb. Jobben går i og legge over priduktbilder og tekst fra gammel nettbutikk Wooco...
-
Bærum
-
Fredag 17. Januar 2025
-