IT/Web og Support i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
RFI - Nytt system for registrering av skift/turnus og tidsregistrering
Markedsundersøkelse om leverandører som tilbyr system for registrering av skift/turnus og ordinær tidsregistrering (flexitid)
Trondheim kommune har initiert et prosjekt for å vurdere dagens system for registrering av skift/turnus og vanlig tidsregistrering. løsningen kan være en applikasjon installert i Trondheim kommunes driftsmiljø eller en skyløsning.
Som en del av dette arbeidet ønsker vi gjennom denne rfi å identifisere mulige leverandører av slike løsninger. Vi ønsker å lære mer om hva som finnes i markedet og de trender som er rundt dette temaet, slik at vi kan bli i stand til å etablere en god og fremtidsrettet skift/turnus og tidsregistreringssystem for ansatte i Trondheim kommune. Vi er interessert i få tilbakemeldinger om tilgjengelig kompetanse og erfaringer som understøtter Trondheim kommune sine behov i et tidsriktig registringssystem (se nærmere beskrivelse senere i dokumentet).
Vi understreker at vi på dette tidspunktet ikke ønsker å begrense noen muligheter eller løsninger som går ut over de oppgitte områder som omtales i dette dokumentet. Dette betyr at det er fritt opp til leverandøren å informere om og beskrive muligheter som leverandøren mener kan være interessant, utover det som er skissert i dette dokumentet.
For å sikre hensynet til likebehandling, gjennomsiktighet og forutsigbarhet i prosessen, lyses denne rfi ut på Doffin som en veiledende kunngjøring.
Besvarelser på denne rfi vil ikke forplikte hverken leverandør eller Trondheim kommune i forhold til en eventuell senere anskaffelse.
Bakgrunn for undersøkelsen
Trondheim kommune vurderer å skifte ut dagens 2 systemer for henholdsvis skift/turnus og ordinær tidsregistrering med et enhetlig system for dette.
Se vedlegg for detaljer
Trondheim kommune har initiert et prosjekt for å vurdere dagens system for registrering av skift/turnus og vanlig tidsregistrering. løsningen kan være en applikasjon installert i Trondheim kommunes driftsmiljø eller en skyløsning.
Som en del av dette arbeidet ønsker vi gjennom denne rfi å identifisere mulige leverandører av slike løsninger. Vi ønsker å lære mer om hva som finnes i markedet og de trender som er rundt dette temaet, slik at vi kan bli i stand til å etablere en god og fremtidsrettet skift/turnus og tidsregistreringssystem for ansatte i Trondheim kommune. Vi er interessert i få tilbakemeldinger om tilgjengelig kompetanse og erfaringer som understøtter Trondheim kommune sine behov i et tidsriktig registringssystem (se nærmere beskrivelse senere i dokumentet).
Vi understreker at vi på dette tidspunktet ikke ønsker å begrense noen muligheter eller løsninger som går ut over de oppgitte områder som omtales i dette dokumentet. Dette betyr at det er fritt opp til leverandøren å informere om og beskrive muligheter som leverandøren mener kan være interessant, utover det som er skissert i dette dokumentet.
For å sikre hensynet til likebehandling, gjennomsiktighet og forutsigbarhet i prosessen, lyses denne rfi ut på Doffin som en veiledende kunngjøring.
Besvarelser på denne rfi vil ikke forplikte hverken leverandør eller Trondheim kommune i forhold til en eventuell senere anskaffelse.
Bakgrunn for undersøkelsen
Trondheim kommune vurderer å skifte ut dagens 2 systemer for henholdsvis skift/turnus og ordinær tidsregistrering med et enhetlig system for dette.
Se vedlegg for detaljer
Anbud id:
550975
-
Sted:Trondheim
-
Registrert:Torsdag 11. Oktober 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Trøndelag
1 anbud
-
Integrere Chat Gpt og Whisperer APIVi holder på å designe earbuds med direkte internett tilkobling. målet er at man skal kunne snakke med en ai assistent og få utført oppgaver man tidligere brukte apper til. Tale skal gå fra earbuds vi...
-
Trondheim
-
Mandag 1. April 2024
-