RoBUTCHER Robot i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
RoBUTCHER Robot
Formålet med kjøpet er at realtek skal ha tilstrekkelig utstyr for automatiseringsoppgaver for mat, som kreves i det eu finansierte H2020-prosjektet “RoBUTCHER”. Spesielt krever prosjektet en robot for å sørge for automatisering av oppgavenivå i stedet for menneskelige operatører.
Beskrivelse av oppdragsgivers behov
Formålet med oppkjøpet er at realtek skal ha tilstrekkelig utstyr til automatiseringsoppgaver som kreves i det 3-årige eu finansierte H2020-prosjektet “RoBUTCHER”. Spesielt krever prosjektet en robot for å sørge for automatisering av oppgavenivå i stedet for menneskelige operatører.
For mer informasjon, se kravspesifikasjonen i vedlegg a.
Tidsfrister
Oppdragsgiver har lagt opp til følgende tidsrammer for prosessen:
Aktivitet
Tidspunkt
Frist for å stille spørsmål til konkurransegrunnlaget
Tilbudsfrist
2020-02-26 12: 00
Tilbudsåpning
2020-02-26 12: 30
Evaluering og eventuelle forhandlinger
Uke 9-10
Valg av leverandør og meddelelse til leverandører*
09. 03. 2020
Kontraktsinngåelse
13. 03. 2020
2020-05-25
Leveranse/oppstart
Det gjøres oppmerksom på at tidspunktene etter tilbudsfrist er foreløpige og kan bli gjenstand for justeringer. En eventuell forlengelse av tilbudets vedståelsesfrist kan bare skje dersom leverandøren godkjenner dette.
Anskaffelsesprosedyre
Anskaffelsen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. Juni 2016 (loa) og forskrift om offentlige anskaffelser (foa) for 2016-08-12-974. Del i.
Oppdragsgiver planlegger å gjennomføre forhandlinger med en eller flere av leverandørene som inngir tilbud i konkurransen. Forhandlingene vil kunne gjelde alle sider av tilbudene. Utvelgelsen av hvem det vil forhandles med vil bli foretatt etter en vurdering av tildelingskriteriene. Det planlegges å ha forhandlinger med maksimalt tre leverandører.
Forhandlinger blir ikke gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer at forhandlinger ikke er hensiktsmessig. Dialog i form av rettinger/avklaringer gjennomføres ved behov.
Leverandøren oppfordres på det sterkeste til å følge de anvisninger som gis i dette konkurransegrunnlaget med vedlegg og eventuelt stille spørsmål ved uklarheter per e-post til kontaktperson.
Vedståelsesfrist og tilbudsbrev
Leverandøren må vedstå seg sitt tilbud til det tidspunktet som er angitt i pkt. 1. 1. 3 ovenfor, samt levere signert tilbudsbrev, vedlegg c.
Økonomisk og finansiell kapasitet
Krav
Dokumentasjonskrav
Leverandøren skal ha økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten.
Leverandøren skal dokumentere kredittstatus "b" eller bedre, eller dokumentere tilfredsstillende sikkerhet.
Vedlegg
Vedlegg a - Kravspesifikasjon
Vedlegg c - Tilbudsbrev
Vedlegg e - Taushetsbelagte opplysninger
Vedlegg f - Tilbyders forbehold og avvik
Vedlegg g - Forpliktelseserklæring fra annen virksomhet
Vedlegg i - Standard kontraktsmal
tildelingskriterier
Tildelingen vil skje på bakgrunn av hvilket tilbud som har det beste forholdet mellom pris og kvalitet, basert på følgende kriterier angitt i prioritert rekkefølge
Kriterium
Vekt
Dokumentasjon
PrisUnder dette kriteriet vurderes:
Tilbudt utstyrspris
Tilbudt pris for service/vedlikehold med og uten avtale
Tilbudt pris for opplæring
Tilbudt pris serviceavtale
40%
Priser i løsningens prismatrise
KvalitetUnder dette kriteriet vurderes:
Funksjonalitet/brukervennlighet
Tilbudt serviceavtale/vedlikehold
Svar på b- og c-krav i krav-spesifikasjonen
60%
Detaljert tilbuds-dokumentasjon (løsningsbeskrivelse)
Dokumentasjon av b- og c-krav
Beskrivelse av oppdragsgivers behov
Formålet med oppkjøpet er at realtek skal ha tilstrekkelig utstyr til automatiseringsoppgaver som kreves i det 3-årige eu finansierte H2020-prosjektet “RoBUTCHER”. Spesielt krever prosjektet en robot for å sørge for automatisering av oppgavenivå i stedet for menneskelige operatører.
For mer informasjon, se kravspesifikasjonen i vedlegg a.
Tidsfrister
Oppdragsgiver har lagt opp til følgende tidsrammer for prosessen:
Aktivitet
Tidspunkt
Frist for å stille spørsmål til konkurransegrunnlaget
Tilbudsfrist
2020-02-26 12: 00
Tilbudsåpning
2020-02-26 12: 30
Evaluering og eventuelle forhandlinger
Uke 9-10
Valg av leverandør og meddelelse til leverandører*
09. 03. 2020
Kontraktsinngåelse
13. 03. 2020
2020-05-25
Leveranse/oppstart
Det gjøres oppmerksom på at tidspunktene etter tilbudsfrist er foreløpige og kan bli gjenstand for justeringer. En eventuell forlengelse av tilbudets vedståelsesfrist kan bare skje dersom leverandøren godkjenner dette.
Anskaffelsesprosedyre
Anskaffelsen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. Juni 2016 (loa) og forskrift om offentlige anskaffelser (foa) for 2016-08-12-974. Del i.
Oppdragsgiver planlegger å gjennomføre forhandlinger med en eller flere av leverandørene som inngir tilbud i konkurransen. Forhandlingene vil kunne gjelde alle sider av tilbudene. Utvelgelsen av hvem det vil forhandles med vil bli foretatt etter en vurdering av tildelingskriteriene. Det planlegges å ha forhandlinger med maksimalt tre leverandører.
Forhandlinger blir ikke gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer at forhandlinger ikke er hensiktsmessig. Dialog i form av rettinger/avklaringer gjennomføres ved behov.
Leverandøren oppfordres på det sterkeste til å følge de anvisninger som gis i dette konkurransegrunnlaget med vedlegg og eventuelt stille spørsmål ved uklarheter per e-post til kontaktperson.
Vedståelsesfrist og tilbudsbrev
Leverandøren må vedstå seg sitt tilbud til det tidspunktet som er angitt i pkt. 1. 1. 3 ovenfor, samt levere signert tilbudsbrev, vedlegg c.
Økonomisk og finansiell kapasitet
Krav
Dokumentasjonskrav
Leverandøren skal ha økonomisk evne til å gjennomføre kontrakten.
Leverandøren skal dokumentere kredittstatus "b" eller bedre, eller dokumentere tilfredsstillende sikkerhet.
Vedlegg
Vedlegg a - Kravspesifikasjon
Vedlegg c - Tilbudsbrev
Vedlegg e - Taushetsbelagte opplysninger
Vedlegg f - Tilbyders forbehold og avvik
Vedlegg g - Forpliktelseserklæring fra annen virksomhet
Vedlegg i - Standard kontraktsmal
tildelingskriterier
Tildelingen vil skje på bakgrunn av hvilket tilbud som har det beste forholdet mellom pris og kvalitet, basert på følgende kriterier angitt i prioritert rekkefølge
Kriterium
Vekt
Dokumentasjon
PrisUnder dette kriteriet vurderes:
Tilbudt utstyrspris
Tilbudt pris for service/vedlikehold med og uten avtale
Tilbudt pris for opplæring
Tilbudt pris serviceavtale
40%
Priser i løsningens prismatrise
KvalitetUnder dette kriteriet vurderes:
Funksjonalitet/brukervennlighet
Tilbudt serviceavtale/vedlikehold
Svar på b- og c-krav i krav-spesifikasjonen
60%
Detaljert tilbuds-dokumentasjon (løsningsbeskrivelse)
Dokumentasjon av b- og c-krav
Anbud id:
629484
-
Sted:Ås
-
Registrert:Torsdag 13. Februar 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Østfold
6 anbud
-
Flyttevask, 75 kvm hovedhus og 20 kvm i gjestehusetTrenger utvask/flyttevask rundt 28 mars 2025
-
Ås
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Fjerne mugg på fuge i baderomUsikker på hvordan det gjøres; enten med sterke vaskemidler eller skrape vekk fuge og legge ny.
-
Ås
-
Onsdag 29. Januar 2025
-
-
Varmeapparat i EGolf 2015Varmeapparat i vw Golf 2015 mod virker ikke (vifte intakt) Ønsker tilbud på skifte av sensorene!
-
Ås
-
Tirsdag 28. Januar 2025
-
-
Flytte et spisebord fra Ski til Stokmarknes, VesterålenHei Jeg trenger hjelp til å frakte et spisebord fra måsaveien, 1406 Ski til Lekangveien, 8450 Stokmarknes. Link til bordet. (info fjernet) målene: 196, 5 med klaffer, men nedslått...
-
Hadsel
-
Mandag 27. Januar 2025
-
-
27 sammenleggbare konferansebord fra Stavanger til SkiVi trenger å frakte 27 sammenleggbare konferansebord fra Stavanger sentrum til Ski. Pluss en whiteboard og litt andre småting.
-
Stavanger
-
Torsdag 23. Januar 2025
-
-
Termostat til varmekablerJeg har varmekabler i gulvet og det virker som det er tre termostater som ikke virker lenger, da de ikke avgir varme når jeg setter de på. Trenger hjelp til å få byttet disse, så det fungerer igjen.
-
Ås
-
Tirsdag 21. Januar 2025
-