IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
SaaS-leveranse av kontaktsenter-, bemannings- og sentralbordsystem
Oppdragsgiver har behov for tilgang til en løsning, bestående av én eller flere underliggende komponenter, som skal inneholde funksjonalitet som er nødvendig for: • utførelse av klassiske kjerneoppgaver for kontaktsenter, først og fremst besvarelse av eksterne henvendelser via ulike kanaler, eksempelvis telefon, chat og e-post, samt tilknyttet trafikkstyring i kontaktsenteret basert på historikk og sanntidsdata, • bemanningsplanlegging for kontaktsenter, typisk vaktplanlegging og -oppfølging basert på historikk og sanntidsdata, samt• utførelse av klassiske kjerneoppgaver for sentralbordbord, herunder mottak og ruting av innkommende (info fjernet) skal inngås en løpende tjenesteavtale som skal sikre oppdragsgiver tilgang til en programvaretjeneste med tilknyttede ytelser som samlet skal dekke overnevnte behov. Merk dog at for ulike deler av oppdragsgivers organisasjon vil programvaretjenesten hhv. Delvis og fullstendig bli skilt ut som en opsjon i vilkårene for den kommende avtalen, jf. Kvalifikasjonsgrunnlagets pkt. 1. 2.
Anbud id:
445163
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Lørdag 17. Desember 2016
Er du interessert i dette oppdraget?