IT/Web og Support i Oslo
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Sak- og arkivsystem til Helsetjenestens driftsorganisasjon for nødnett HF
Hdo vil anskaffe et nytt sak- og arkivsystem, og med dette systemet ivareta arkivkrav knyttet til alle aktiviteter i foretaket, samt relevant lovverk på områ(info fjernet) ønskes en brukervennlig løsning som støtter opp under effektivisering, og som er teknisk og funksjonelt fremtidsrettet. Tilbudt løsning må kunne videreutvikles etter hvert som nye behov oppstår. løsningen skal leveres og driftes av tjenestetilbyder som en SaaS-løsning (Software as a Service) til HDOs ansatte (brukere). Leverandøren skal ha ansvar for sikkerhet, drift og vedlikehold av system og underliggende infrastruktur. Antall brukere i dag er ca. 40 av totalt 78 ansatte. Antallet vil kunne variere gjennom avtaleperioden, og det er som en del av forankringen i arkivfunksjonen i hdo et ønske om at flere skal ta i bruk det nye systemet. Oppdragsgiver gjør oppmerksom på at det stilles krav om at tilbudte sak- og arkivløsning skal være godkjent som Noark 5. Dersom leverandørens tilbudte løsning ikke oppfyller krav til noark 5, anmodes leverandøren om å avstå fra konkurransen, da innlevert tilbud vil bli avvist fra (info fjernet) ytterligere informasjon om anskaffelsens omfang og innhold, se konkurransedokumentene.
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Fredag 8. Juli 2022