IT/Web og Support i Troms
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Troms
Avsluttet
Sensio-lisenser tilknyttet pasientvarsling
Sensio Unity plattformen er installert lokalt hos kunde. Daglig overvåkning, feilretting og vedlikehold ivaretas av egen stilling for systemansvarlig.
Pasientvarslingssystemet skal bidra til høy sikkerhet og rask respons i forbindelse med beboernes behov for helsehjelp, og må fungere stabilt til enhver tid. Dette stiller store krav til service og vedlikehold.
Denne vedlikeholdsavtalen skal omfatte:
- Service og vedlikeholdstjeneste som inkluderer oppdatering av pasientvarslingens programvare og sensor-/systemgrensesnitt.
- Vedlikehold og oppdatering av maskinvare som tilhører pasientvarslingen.
- Avtalen skal gi kunden muligheter for å ta i bruk nye funksjoner i løsningen når det skjer videreutvikling og forbedringer. Det skal også være mulig å utvide og redusere antallet komponenter i bruk i de eksiterende institusjonene.
- Videre skal vedlikeholdsavtalen inneholde tilbud om kjøp av reservedeler og ekstrautstyr som ikke finnes i kommunens øvrige rammeavtaler.
i avtalen må ansvaret for de forskjellige komponenter og ansvarsområder komme tydelig fram. Dette gjelder også i forhold til tredjeparts utstyr.
Hvis leverandør velger å ha en samarbeidspartner i Tromsø for service og support er det leverandørens ansvar at samarbeidspartneren til enhver tid er oppdatert på alle komponenter innen software og hardware.
Ved vedlikehold av systemet eller komponenter i systemet er det viktig at nedetiden blir minimalisert. Ved oppgradering av software eller komponenter må det sikres at systemet ikke har nedetid mer enn nødvendig, og at det ved feil i oppgraderingen kan settes inn en backup som fungerer. Det er i tillegg viktig at kompetent personell er tilgjengelig i ettertid ved større oppgraderinger, i tilfelle svikt i oppgraderingen.
Pasientvarslingssystemet skal bidra til høy sikkerhet og rask respons i forbindelse med beboernes behov for helsehjelp, og må fungere stabilt til enhver tid. Dette stiller store krav til service og vedlikehold.
Denne vedlikeholdsavtalen skal omfatte:
- Service og vedlikeholdstjeneste som inkluderer oppdatering av pasientvarslingens programvare og sensor-/systemgrensesnitt.
- Vedlikehold og oppdatering av maskinvare som tilhører pasientvarslingen.
- Avtalen skal gi kunden muligheter for å ta i bruk nye funksjoner i løsningen når det skjer videreutvikling og forbedringer. Det skal også være mulig å utvide og redusere antallet komponenter i bruk i de eksiterende institusjonene.
- Videre skal vedlikeholdsavtalen inneholde tilbud om kjøp av reservedeler og ekstrautstyr som ikke finnes i kommunens øvrige rammeavtaler.
i avtalen må ansvaret for de forskjellige komponenter og ansvarsområder komme tydelig fram. Dette gjelder også i forhold til tredjeparts utstyr.
Hvis leverandør velger å ha en samarbeidspartner i Tromsø for service og support er det leverandørens ansvar at samarbeidspartneren til enhver tid er oppdatert på alle komponenter innen software og hardware.
Ved vedlikehold av systemet eller komponenter i systemet er det viktig at nedetiden blir minimalisert. Ved oppgradering av software eller komponenter må det sikres at systemet ikke har nedetid mer enn nødvendig, og at det ved feil i oppgraderingen kan settes inn en backup som fungerer. Det er i tillegg viktig at kompetent personell er tilgjengelig i ettertid ved større oppgraderinger, i tilfelle svikt i oppgraderingen.
Anbud id:
653533
-
Sted:Tromsø
-
Registrert:Mandag 22. Juni 2020
Er du interessert i dette oppdraget?