Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Service- og effektundersøkelser for Innovasjon Norge i 2015

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Avsluttet

Service- og effektundersøkelser for Innovasjon Norge i 2015

Formålet med anskaffelsen er å videreutvikle og gjennomføre kundeservice- og kundeeffektundersøkelser i 2015. Kort fortalt innebærer dette: Kundeserviceundersøkelsene, ofte bare kalt Serviceundersøkelsen (su) spør kundene løpende rett etter at kunden har mottatt en tjeneste, de som får avslag på en søknad spørres også. Kundeeffektundersøkelsen derimot består av: 1. førundersøkelser (kundene spørres året etter mottak av en tjeneste – forventede effekter) 2. Etterundersøkelse (kundene spørres 4 år etter mottak av en tjeneste – faktiske effekter). Kundeeffektundersøkelsene vil utgjøre hoveddelen av oppdraget, Serviceundersøkelsene en mindre del.
Anbud id:
331089
  • Sted:
  • Registrert:
    Tirsdag 28. Oktober 2014
Er du interessert i dette oppdraget?

Lignende oppdrag i

6 anbud