Service- og effektundersøkelser for Innovasjon Norge i 2015
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Service- og effektundersøkelser for Innovasjon Norge i 2015
Formålet med anskaffelsen er å videreutvikle og gjennomføre kundeservice- og kundeeffektundersøkelser i 2015. Kort fortalt innebærer dette: Kundeserviceundersøkelsene, ofte bare kalt Serviceundersøkelsen (su) spør kundene løpende rett etter at kunden har mottatt en tjeneste, de som får avslag på en søknad spørres også. Kundeeffektundersøkelsen derimot består av: 1. førundersøkelser (kundene spørres året etter mottak av en tjeneste – forventede effekter) 2. Etterundersøkelse (kundene spørres 4 år etter mottak av en tjeneste – faktiske effekter). Kundeeffektundersøkelsene vil utgjøre hoveddelen av oppdraget, Serviceundersøkelsene en mindre del.
Anbud id:
331089
-
Sted:
-
Registrert:Tirsdag 28. Oktober 2014
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Løfte på plass boblebadKommer bil med (info fjernet). 1200 (info fjernet) løftes av bil og plasseres på platting 5 meter fra parkering. Trangt på plassen. bør befares.
-
Nord-Odal
-
Søndag 17. November 2024
-
-
Installere dieselvarmer i bilØnskelig med bistand til installering av dieselvarmer i lasterom på en varebil, Toyota SV56265. Ikke tiltenkt å installere den til tanken til bilen, men ha en ekstern dieseltank. Det er allerede ins...
-
Bergen
-
Tirsdag 19. November 2024
-
-
Prisforespørsel for camelon folie på bmw x5 og Ford ranger pickupHei hva koster camelon folie på en bmw x5. Eventuelt en Ford ranger pickup Mvh Leif.
-
Karmøy
-
Tirsdag 19. November 2024
-
-
Transport av møblerTrenger prisanslag på frakt av sofa samt spisebord m/6 stoler fra Tiller via Elgeseter til Mebonden i Selbu.
-
Trondheim
-
Tirsdag 19. November 2024
-