Skadedyrkontroll i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Skadedyrkontroll og forebygging - Levanger kommune
Oppdragsgiver har behov for skadedyrkontrolltjenester i sammenheng med drift og vedlikehold av bygg og anlegg som kommunen eier. Den nevnte kommune skal inngå rammeavtale for disse tjenestene.
Volumet er på ca. 700 000 nok pr. år. Det oppgitte omfang er estimater basert på statistikker fra eget regnskap (2020). Tallene er kun anslag, og er ikke bestemmende for mengden som skal leveres under denne kontrakten.
Oppdragsgiver
Innherred Innkjøp er et interkommunalt innkjøpssamarbeid mellom Steinkjer, Inderøy, Snåsa, Verdal og Levanger kommune som ble etablert 01. 01. 2019. Inderøy kommune ivaretar funksjonen som kontorkommune og er formell arbeidsgiver for ansatte i Innherred Innkjøp.
Det interkommunale samarbeidet er organisert som et § 27-samarbeid, og har et styre som består av kommunedirektørene i deltakerkommunene.
Formålet med samarbeidet er å gjennomføre rasjonelle, forsvarlige og effektive anskaffelser på vegne av kommunene.
Vi bistår Levanger kommune i denne anskaffelsen.
Oppdragsgivers kontaktperson er:
Frode Riberg
Eventuelle spørsmål skal rettes til kontaktpersonen via konkurransegjennomføringsverktøyet.
Det skal ikke være kontakt/kommunikasjon med andre personer hos oppdragsgiver hva gjelder tilbudskonkurransen enn nevnte kontaktperson.
Anskaffelsens formål
Oppdragsgiver har behov for skadedyrtjenester i sammenheng med drift og vedlikehold av bygg og anlegg som kommunen eier. Den nevnte kommune skal inngå rammeavtale for disse tjenestene.
Volumet er på ca. 700 000 nok pr. år. Det oppgitte omfang er estimater basert på statistikker fra eget regnskap (2020). Tallene er kun anslag, og er ikke bestemmende for mengden som skal leveres under denne kontrakten.
Volumet er på ca. 700 000 nok pr. år. Det oppgitte omfang er estimater basert på statistikker fra eget regnskap (2020). Tallene er kun anslag, og er ikke bestemmende for mengden som skal leveres under denne kontrakten.
Oppdragsgiver
Innherred Innkjøp er et interkommunalt innkjøpssamarbeid mellom Steinkjer, Inderøy, Snåsa, Verdal og Levanger kommune som ble etablert 01. 01. 2019. Inderøy kommune ivaretar funksjonen som kontorkommune og er formell arbeidsgiver for ansatte i Innherred Innkjøp.
Det interkommunale samarbeidet er organisert som et § 27-samarbeid, og har et styre som består av kommunedirektørene i deltakerkommunene.
Formålet med samarbeidet er å gjennomføre rasjonelle, forsvarlige og effektive anskaffelser på vegne av kommunene.
Vi bistår Levanger kommune i denne anskaffelsen.
Oppdragsgivers kontaktperson er:
Frode Riberg
Eventuelle spørsmål skal rettes til kontaktpersonen via konkurransegjennomføringsverktøyet.
Det skal ikke være kontakt/kommunikasjon med andre personer hos oppdragsgiver hva gjelder tilbudskonkurransen enn nevnte kontaktperson.
Anskaffelsens formål
Oppdragsgiver har behov for skadedyrtjenester i sammenheng med drift og vedlikehold av bygg og anlegg som kommunen eier. Den nevnte kommune skal inngå rammeavtale for disse tjenestene.
Volumet er på ca. 700 000 nok pr. år. Det oppgitte omfang er estimater basert på statistikker fra eget regnskap (2020). Tallene er kun anslag, og er ikke bestemmende for mengden som skal leveres under denne kontrakten.
Anbud id:
738464
-
Sted:Levanger
-
Registrert:Mandag 12. Juli 2021
Er du interessert i dette oppdraget?