Arkitekt i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
Strategiske rådgivningstjenester innen markeds- og kundeorientert forretningsutvikling
Norsk Tipping ønsker å inngå rammeavtaler om strategiske rådgivningstjenester innen forretningsutvikling og merkevarebygging; herunder utvikling av merke-, kunde-, kanal-, kommunikasjons- og posisjoneringsstrategier for selskapets til enhver tid gjeldende portefølje.
Leveranseområde 1): Produkt-, merke-, porteføljeledelse
a) Strategisk rådgivning
b) Konsept-, tjeneste- og forretningsutvikling
c) Porteføljeledelse
d) Merkestrategier
e) Merkevarebygging i digitale kanaler og medier så vel som selskapets fysiske distribusjons- og kommunikasjonskanaler
f) Kommunikasjonsstrategier
g) Differensieringsstrategier
h) Prosess-/prosjektdeltagelse og ledelse
i) Utarbeidelse av forretningsstrategier, forretningsmodeller og business case
Leveranseområde 2): Kanalutvikling? Digitale kanaler og fysiske kanaler
a) Strategisk rådgivning
b) Kanalstrategier
c) Konsept- tjeneste- og forretningsutvikling
d) Sisteleddsmarkedsføring
e) Prosess-/prosjektdeltagelse og ledelse
f) Utarbeidelse av forretningsstrategier, forretningsmodeller og business case
Leveranseområde 3): Strategisk crm
a) Strategisk rådgivning
b) Kunde- og segmentstrategier
c) Kundedialog og 1: 1 kommunikasjon
d) Tjeneste- og kommunikasjonskonsepter
e) Prosess-/prosjektdeltagelse og ledelse
f) Utarbeidelse av forretningsstrategier, forretningsmodeller og business case
Leverandører kan søke om prekvalifisering innen ett eller flere av de tre leveranseområdene.
Det skal inngås en rammeavtalekontrakt pr leveranseområde.
Rammeavtalene vil ikke være parallelle.
Leveranseområde 1): Produkt-, merke-, porteføljeledelse
a) Strategisk rådgivning
b) Konsept-, tjeneste- og forretningsutvikling
c) Porteføljeledelse
d) Merkestrategier
e) Merkevarebygging i digitale kanaler og medier så vel som selskapets fysiske distribusjons- og kommunikasjonskanaler
f) Kommunikasjonsstrategier
g) Differensieringsstrategier
h) Prosess-/prosjektdeltagelse og ledelse
i) Utarbeidelse av forretningsstrategier, forretningsmodeller og business case
Leveranseområde 2): Kanalutvikling? Digitale kanaler og fysiske kanaler
a) Strategisk rådgivning
b) Kanalstrategier
c) Konsept- tjeneste- og forretningsutvikling
d) Sisteleddsmarkedsføring
e) Prosess-/prosjektdeltagelse og ledelse
f) Utarbeidelse av forretningsstrategier, forretningsmodeller og business case
Leveranseområde 3): Strategisk crm
a) Strategisk rådgivning
b) Kunde- og segmentstrategier
c) Kundedialog og 1: 1 kommunikasjon
d) Tjeneste- og kommunikasjonskonsepter
e) Prosess-/prosjektdeltagelse og ledelse
f) Utarbeidelse av forretningsstrategier, forretningsmodeller og business case
Leverandører kan søke om prekvalifisering innen ett eller flere av de tre leveranseområdene.
Det skal inngås en rammeavtalekontrakt pr leveranseområde.
Rammeavtalene vil ikke være parallelle.
Anbud id:
95173
-
Sted:Hamar
-
Registrert:Mandag 10. Mai 2010
Er du interessert i dette oppdraget?