IT/Web og Support i Møre og Romsdal
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Support og vedlikehold av Cisco-utstyr HMN
Hemit, heretter kjent som Kunde, leverer i dag en Cisco telefonitjeneste for Helse Midt-Norge. i dag leveres dette som en del av en større driftsavtale Hemit har med underleverandør. Hemit ønsker å ta et større ansvar for telefonitjenesten og vil ta driften selv. Som et ledd i dette har vi behov for å få på plass en ny lisens og vedlikeholdsavtale. Avtalen skal dekke hele Helse Midt-Norge. Avtalen skal gjelde lisenser og hw som er listet opp i bilag 3. Brukernært utstyr er ikke en del av denne avtalen, men er med for å understøtte lisensbehovet. Per i dag benyttes avtalen primært av St. Olavs Hospital. Som helseregioner flest er hovedtyngden av ansatte på skiftarbeid. Det kan komme endringer i perioden inntil en dobling av dagens behov. Tjenesten dekker telefoni gjennom Cisco utstyr og 3. Parts enheter. Det tilbys tilleggstjenester som callback, mm.
-
Registrert:Torsdag 1. September 2022