Supportsystem for Trøndelag Fylkeskommune - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Supportsystem for Trøndelag Fylkeskommune - Med delkontrakter
Formålet med anskaffelse av et felles supportsystem for Trøndelag fylkeskommune er å anskaffe det supportsystemet som best mulig tilfredsstiller de krav vi har til funksjonalitet, anvendelighet og brukeropplevelse. Systemet skal også benyttes til innmelding og oppfølging av avvik og forbedringsforslag.
Trøndelag fylkeskommune blir en stor organisasjon med mange brukere og vil ha behov for et supportsystem som kan benyttes til mange ulike typer henvendelser. Organisasjonen ønsker å fremstå som enhetlig for sine brukere ved innmelding og oppfølging av ulike hendelser og ser derfor nytten av å ha et felles supportsystem for alle typer hendelser.
De ulike fagmiljøene som skal benytte supportsystemet vil ha ulike behov, så systemet må være fleksibelt og kunne tilpasses de ulike behovene. Det er også viktig at det ikke er «datalekkasje» mellom de ulike faggruppene.
For ikt er det også viktig å ha en sterk integrasjon mellom supportsystem og inventarsystem slik at det er mulig for operatørene å sjekke status for den enheten som henvendelsen gjelder. Vi ser det derfor som en forutsetning at inventersystemet er en del av supportsystemet.
nærmere beskrivelse av anskaffelsen er gitt i vedlegg: Kravspesifikasjon - Supportsystem
Trøndelag fylkeskommune blir en stor organisasjon med mange brukere og vil ha behov for et supportsystem som kan benyttes til mange ulike typer henvendelser. Organisasjonen ønsker å fremstå som enhetlig for sine brukere ved innmelding og oppfølging av ulike hendelser og ser derfor nytten av å ha et felles supportsystem for alle typer hendelser.
De ulike fagmiljøene som skal benytte supportsystemet vil ha ulike behov, så systemet må være fleksibelt og kunne tilpasses de ulike behovene. Det er også viktig at det ikke er «datalekkasje» mellom de ulike faggruppene.
For ikt er det også viktig å ha en sterk integrasjon mellom supportsystem og inventarsystem slik at det er mulig for operatørene å sjekke status for den enheten som henvendelsen gjelder. Vi ser det derfor som en forutsetning at inventersystemet er en del av supportsystemet.
nærmere beskrivelse av anskaffelsen er gitt i vedlegg: Kravspesifikasjon - Supportsystem
Anbud id:
555241
-
Sted:
-
Registrert:Tirsdag 6. November 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Kurs til varmepumpeSkal evt montere varmepumpe og trenger og legge kurs til denne med støm.
-
Skien
-
Onsdag 5. Februar 2025
-
-
Transport av Toyota Prius fra Makrellbekken til Toyota RudBil med låst bakhjul som må fraktes til bilverksted
-
Oslo
-
Onsdag 5. Februar 2025
-
-
Utbedre feil etter EU kontroll bil1. Bremserør for sterkt korrodert, høyere foran 2. Bremserør for sterkt korrodert, Venstre bak - før bremseslange 3. Mer enn 50 % rust på en sider av bremseskive, høyere, bak 4. Bremsene ligger på...
-
Bærum
-
Onsdag 5. Februar 2025
-