Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Telefoniløsninger til foretakene i Helse Sør-Øst - Ny kunngjøring - Med delkontrakter

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Avsluttet

Telefoniløsninger til foretakene i Helse Sør-Øst - Ny kunngjøring - Med delkontrakter

Informasjon om Helse sør-Østs telefoniløsninger Sykehuspartner hf er ansvarlig for drift, vedlikehold og utvikling av hsØs telekommunikasjons-portefølje. Per Q2-2018 består Sykehuspartner seksjon Telekom av 43 medarbeidere hvorav 38 er utførende forvaltere/teknikere. Sykehuspartner Telekom har en intern vaktordning (24/7, 365). Sykehuspartner har vedlikeholdsavtaler for Telekom systemene med avtalepartnere. Avtalepartnerne har tilsvarende vaktordninger (24/7, 365). Avtalepartnerne har detaljert informasjon om installasjonene, administrasjonstilganger, ansvar for driftsstabilitet og back to back avtaler med produsenter. Systemene til Sykehuspartner leverer døgnkontinuerlige driftskritiske tjenester med høyeste kritikalitet. Eksempler er telefoni til hjertestans, akuttmottak, fødestuer, transplantasjon og operasjonsstuer.
Helse sør-Østs eksisterende telekommunikasjonsportefølje er listet i Del-2-k-Bilag-3 til dette konkurransegrunnlaget. både denne og de tilhørende driftskonseptene for ikt-løsninger i hsØ vil være preget av endring de kommende år. målbildet vil være standardisering og sentrale/felles regionale leveranser av ikt-tjenester til helseforetakene i regionen.
Anskaffelsens formål og omfangHelse sør-Øst rhf (hsØ) skal inngå regionale rammeavtaler for kjøp av:
- Telekom-relatert utstyr, dvs. Maskinvare og programvare (inkl lisenser), i form av systemer og plattformer, eller enkeltelementer innenfor disse, tilhørende driftsstøttesystemer og terminaler. Utstyret skal benyttes til å vedlikeholde, bredde og utvikle hsØs telefoniinfrastruktur slik at denne til enhver tid er i stand til å understøtte hsØs behov for robuste telekommunikasjonstjenester. Det presiseres at Oppdragsgiver, som del av dette, også ønsker å ha mulighet til å kjøpe ferdige installasjoner, dvs ikke enkeltkomponenter, basert på funksjons- og ytelseskrav.
- Prosjektoppdrag i form av fastprisoppdrag, målprisoppdrag eller tilsvarende for ulike planleggings-, utrednings-, design-, utbygging- og installasjonsoppgaver i tilknytning til telefoniinfrastrukturen. Dette vil kunne være alt fra små og enkle oppdrag som oppgraderinger, til mer komplekse oppdrag som krever prosjektledelse og design, samt selvstendige oppdrag med definerte leveranser og tilhørende leveransekvalitet som ledes av leverandøren. Prosjektoppdrag vil også kunne leveres i kombinasjon med utstyr, f. Eks. Ved at leverandør leverer et ferdig installert og testet anlegg (eksempelvis en komplett telefoniløsning). Oppdragsgiver forbeholder seg en fri og ubegrenset rett til å kunne kjøpe slike prosjektoppdrag (ekskl. Produkter) også på andre avtaler, dvs. Uavhengig av, eller i tillegg til, denne rammeavtalen.
- Timebasert bistand, dvs. Innleie av prosjekt- og fagressurser på timebasis.
Oppdragsgiver ønsker å inngå kontrakt med leverandører som kan håndtere enten små og eller store prosjektoppdrag i tillegg til å levere utstyr.
Oppdragsgiver har eksisterende vedlikeholdsavtaler. Vedlikeholdsavtaler er derfor ikke en del av denne konkurransen. Oppdragsgiver planlegger imidlertid å gå ut med konkurranse om ny serviceavtale i løpet av høsten.
Anbud id:
557215
  • Sted:
  • Registrert:
    Mandag 19. November 2018

Lignende oppdrag i

6 anbud