Elektriker, Entreprenør i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Telefonitjenester
InnledningI forbindelse med utløp av eksisterende kontrakt, innhenter Baneservice nå tilbud på telefonitjenester. Basert på tilbakemeldingene vil utvalgte kandidater bli innkalt til møte for å presentere og diskutere løsninger. Bakgrunn, BanesericeBaneservice ble etablert i 1992, da nsb besluttet å skille byggherre- og entreprenørfunksjonene fra hverandre. i 2005 ble Baneservice et statlig aksjeselskap medSamferdselsdepartementet som eneste eier. Baneservice planlegger en betydelig vekst frem mot 2014. Detteskal skje gjennom organisk vekst, strategiske allianser og nyeprodukter innen jernbane og t-bane. Alternative løsningerVi ønsker tilbud på tre ulike løsninger. Avhengig av pris og funksjonalitet vil det velges hvilke vi går videre med. følgende løsninger vil bli vurdert: a. Mobiltelefon pluss ip-telefoni for interne telefoner. Sentralbordløsningb. Mobilløsning, både til interne telefoner og eksterne. Sentralbordløsningc. Mobiltelefon pluss interne telefoner. Sentralbordløsning. BrukereDet er i dag ca 100 (info fjernet) er ca 300 ansatte med mobiltelefonDet er en sentralbordløsning på hovedkontoret ved OsloC, hvor det arbeider ca 50 personer. Responstid, serviceDet bes om priser på to ulike responstider på hvert område: Opprettelse av nytt telepunkt (ny bruker med nytt nummer evt. Trekking av kabel): a) Respons innen 24 timer. b) Respons innen ti dager. Endring av nummer: a) Respons innen 24 timer. b) Respons innen ti dager. Feilmeldinger på telesambandet: a) Om man ringer før tolv, hjelp samme dag. b) Ved kontakt etter tolv, påløpende arbeidsdag. SentralbordetSentralbordet må inneha alle normale sentralbordfunksjoner. Da sentralbordet i dag kun betjenes av en person, må det være mulig å koble videre til en telefon som kan viderekoble, slik at operatøren kan gå vekk fra sentralbordet uten at innringeren settes på vent. Tilbyder må presentere mulige løsninger i henhold til dette. *Kundeservice, synlighetWebbasert løsning som gir tilgang til porteføljen til enhver tid- slik at Baneservice når som helst kan endre navn på bruker / hvem som skal ha faktura (e- faktura) og ha innsyn i forbruk. døgnkontinuerlig kundeservice (Baneservice har betydelig helg/nattarbeid)ReferanserBeskrivelse av aktuelle referanser (firmaer som benytter tjenestene i dag).
Anbud id:
78233
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Onsdag 20. Januar 2010
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Nytt kjøkkenHei! Jeg skal få et nytt kjøkken som monteres 21. Februar. Trenger befaring av elektriker, og som kan komme når kjøkken er satt opp. Kjøkkenet er ca 3. Meter. Kjøleskap, oppvaskmaskin, stekeovn.
-
Oslo
-
Fredag 7. Februar 2025
-
-
Vil sette ledninger til ny komfyrVil ha hjelp med å sette sammen ledningen til en ny komfyr
-
Oslo
-
Fredag 7. Februar 2025
-
-
Elektriker søkes for tilkoblinger i kafé – OsloJeg ser etter en erfaren elektriker for elektriske installasjoner i en nyåpnet kafé i Oslo. Arbeidet inkluderer: Tilkobling og montering av belysning (taklamper, vegglamper, dekorativ belysning). In...
-
Oslo
-
Fredag 7. Februar 2025
-
-
Avvik tilsynsrapport, trenger dør til sikringsskapFikk avvik fra tilsynsrapport fra Elvia som gjelder sikringsskap, dør mangler. Trenger at dette blir utbedret og at en godkjent eltrovirksomhet sender tilbakemelding til Elvia.
-
Oslo
-
Fredag 7. Februar 2025
-
-
2 bryt (1 mangle, 1 blir varm) og 1 ledning (mangle)3 problem: 1. Taklys i garderobe har ingen bryt 2. Bryt til lys blir varm etter kort stund, ønsker sjekke og fikse 3. Manglende ledning fra en kontakt til en annen ønsker pristilbudt.
-
Oslo
-
Torsdag 6. Februar 2025
-