Elektriker, Entreprenør i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Telefonitjenester
InnledningI forbindelse med utløp av eksisterende kontrakt, innhenter Baneservice nå tilbud på telefonitjenester. Basert på tilbakemeldingene vil utvalgte kandidater bli innkalt til møte for å presentere og diskutere løsninger. Bakgrunn, BanesericeBaneservice ble etablert i 1992, da nsb besluttet å skille byggherre- og entreprenørfunksjonene fra hverandre. i 2005 ble Baneservice et statlig aksjeselskap medSamferdselsdepartementet som eneste eier. Baneservice planlegger en betydelig vekst frem mot 2014. Detteskal skje gjennom organisk vekst, strategiske allianser og nyeprodukter innen jernbane og t-bane. Alternative løsningerVi ønsker tilbud på tre ulike løsninger. Avhengig av pris og funksjonalitet vil det velges hvilke vi går videre med. følgende løsninger vil bli vurdert: a. Mobiltelefon pluss ip-telefoni for interne telefoner. Sentralbordløsningb. Mobilløsning, både til interne telefoner og eksterne. Sentralbordløsningc. Mobiltelefon pluss interne telefoner. Sentralbordløsning. BrukereDet er i dag ca 100 (info fjernet) er ca 300 ansatte med mobiltelefonDet er en sentralbordløsning på hovedkontoret ved OsloC, hvor det arbeider ca 50 personer. Responstid, serviceDet bes om priser på to ulike responstider på hvert område: Opprettelse av nytt telepunkt (ny bruker med nytt nummer evt. Trekking av kabel): a) Respons innen 24 timer. b) Respons innen ti dager. Endring av nummer: a) Respons innen 24 timer. b) Respons innen ti dager. Feilmeldinger på telesambandet: a) Om man ringer før tolv, hjelp samme dag. b) Ved kontakt etter tolv, påløpende arbeidsdag. SentralbordetSentralbordet må inneha alle normale sentralbordfunksjoner. Da sentralbordet i dag kun betjenes av en person, må det være mulig å koble videre til en telefon som kan viderekoble, slik at operatøren kan gå vekk fra sentralbordet uten at innringeren settes på vent. Tilbyder må presentere mulige løsninger i henhold til dette. *Kundeservice, synlighetWebbasert løsning som gir tilgang til porteføljen til enhver tid- slik at Baneservice når som helst kan endre navn på bruker / hvem som skal ha faktura (e- faktura) og ha innsyn i forbruk. døgnkontinuerlig kundeservice (Baneservice har betydelig helg/nattarbeid)ReferanserBeskrivelse av aktuelle referanser (firmaer som benytter tjenestene i dag).
Anbud id:
78233
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Onsdag 20. Januar 2010
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Haster! Fikse løs kabel trenger hjelp i dagHei. Trenger noen til å se på kabelen på den ene lysbryteren i dag.
-
Oslo
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Oppdage hvor det er jordfeil, og ordne detteDet har blitt funnet jordfeil på tre kontakter på kjøkkenet. Mulig feil et sted, rart det skal være i orden ellers.
-
Oslo
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Bytte fliser på gulv i gang og kjøkken. ca 10 KvmØnsker å bytte fliser i gangen og kjøkken. Evt bytte ut delvis defekte varmekablene om mulig. Gangen er 2m bred og 2, 74m dyp, kjøkkenet er 3, 10m dypt og 1, 50m bredt. Gang og kjøkken går inn i hver...
-
Oslo
-
Lørdag 4. Januar 2025
-
-
Oppkobling av taklamperHei! Jeg trenger hjelp til å henge opp to taklamper. Har i utgangspunktet kompetanse til dette, men disse to uttakene var noe utfordrende. Lampe 1 kjøkken: Her må det trekkes en ledning fra uttak og...
-
Oslo
-
Lørdag 4. Januar 2025
-
-
Ønsker befaring og pris før jobb skal utføresI en 2-roms leilighet skal jeg ha opp flere taklamper kjøpt på Lampehuset. Det er snakk om 1 på kjøkkenet, 1 i gang, 1 på soverom og 2 i stue (her er det ikke trukket strømledning fram til det ene l...
-
Oslo
-
Lørdag 4. Januar 2025
-
-
El-sjekk, jorde stikkontakter, bytte lampetypeHei. Har nylig kjøpt leilighet i et gammelt borettslag, og vil oppgradere leilighet. Leiligheten er 41 kvadrat, har ujordede stikkontakter på soverom (to doble) og stue (tre doble). Kjøkken (åpen kj...
-
Oslo
-
Fredag 3. Januar 2025
-