Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Elektriker, Entreprenør i Oslo

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Oslo
Avsluttet

Telefonitjenester

InnledningI forbindelse med utløp av eksisterende kontrakt, innhenter Baneservice nå tilbud på telefonitjenester. Basert på tilbakemeldingene vil utvalgte kandidater bli innkalt til møte for å presentere og diskutere løsninger. Bakgrunn, BanesericeBaneservice ble etablert i 1992, da nsb besluttet å skille byggherre- og entreprenørfunksjonene fra hverandre. i 2005 ble Baneservice et statlig aksjeselskap medSamferdselsdepartementet som eneste eier. Baneservice planlegger en betydelig vekst frem mot 2014. Detteskal skje gjennom organisk vekst, strategiske allianser og nyeprodukter innen jernbane og t-bane. Alternative løsningerVi ønsker tilbud på tre ulike løsninger. Avhengig av pris og funksjonalitet vil det velges hvilke vi går videre med. følgende løsninger vil bli vurdert: a. Mobiltelefon pluss ip-telefoni for interne telefoner. Sentralbordløsningb. Mobilløsning, både til interne telefoner og eksterne. Sentralbordløsningc. Mobiltelefon pluss interne telefoner. Sentralbordløsning. BrukereDet er i dag ca 100 (info fjernet) er ca 300 ansatte med mobiltelefonDet er en sentralbordløsning på hovedkontoret ved OsloC, hvor det arbeider ca 50 personer. Responstid, serviceDet bes om priser på to ulike responstider på hvert område: Opprettelse av nytt telepunkt (ny bruker med nytt nummer evt. Trekking av kabel): a) Respons innen 24 timer. b) Respons innen ti dager. Endring av nummer: a) Respons innen 24 timer. b) Respons innen ti dager. Feilmeldinger på telesambandet: a) Om man ringer før tolv, hjelp samme dag. b) Ved kontakt etter tolv, påløpende arbeidsdag. SentralbordetSentralbordet må inneha alle normale sentralbordfunksjoner. Da sentralbordet i dag kun betjenes av en person, må det være mulig å koble videre til en telefon som kan viderekoble, slik at operatøren kan gå vekk fra sentralbordet uten at innringeren settes på vent. Tilbyder må presentere mulige løsninger i henhold til dette. *Kundeservice, synlighetWebbasert løsning som gir tilgang til porteføljen til enhver tid- slik at Baneservice når som helst kan endre navn på bruker / hvem som skal ha faktura (e- faktura) og ha innsyn i forbruk. døgnkontinuerlig kundeservice (Baneservice har betydelig helg/nattarbeid)ReferanserBeskrivelse av aktuelle referanser (firmaer som benytter tjenestene i dag).
Anbud id:
78233
  • Sted:
    Oslo
  • Registrert:
    Onsdag 20. Januar 2010

Lignende oppdrag i Oslo

6 anbud