Elektriker, Entreprenør i Nordland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Nordland
Avsluttet
Telefonsystem - statens innkrevingssentral
Statens Innkrevingssentral håndterer ca 500. 000 telefon-henvendelser per år. Telefon er således et sentralt arbeidsverktøy. Dagens telefonløsning for de 350 ansatte i Mo i Rana skal nå erstattes med en ny løsning, og si ønsker med denne utlysningen å anskaffe en ny løsning. i tillegg skal det inngås avtale for support og vedlikehold av løsningen.
Ny løsning må imøtekomme SIs definerte servicemål for telefonitjenesten: 75 % av de som ringer skal få svar innen 60 sekunder og 95 % av alle innringere skal få svar.
Merk: For å melde din interesse i denne kunngjøringen og motta tilleggsinformasjon vennligst besøk Doffin nettsiden (info fjernet)? id=170561.
ii. 1. 6)cpv-klassifisering
HovedvokabularTilleggsvokabular (hvis relevant)Hoved-anskaffelsen(info fjernet)
Ny løsning må imøtekomme SIs definerte servicemål for telefonitjenesten: 75 % av de som ringer skal få svar innen 60 sekunder og 95 % av alle innringere skal få svar.
Merk: For å melde din interesse i denne kunngjøringen og motta tilleggsinformasjon vennligst besøk Doffin nettsiden (info fjernet)? id=170561.
ii. 1. 6)cpv-klassifisering
HovedvokabularTilleggsvokabular (hvis relevant)Hoved-anskaffelsen(info fjernet)
Anbud id:
52727
-
Sted:Rana
-
Registrert:Tirsdag 26. Mai 2009
Er du interessert i dette oppdraget?