Arkitekt i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Tilbud arbeidsprosesser
Fjellinjen har i dag 71 faste ansatte og er delt inn i tre avdelinger: Økonomi, Administrasjon/Kundeservice og it. De ulike avdelingene er inndelt i til sammen 7 seksjoner.
Tre av seksjonene tilhører avdeling Kundeservice. Kundesenteret betjener alle innkommende henvendelser per telefon. Kundestøtte håndterer skriftlige henvendelser, mens Kundesak håndterer tyngre saksbehandling. i tillegg er det ytterligere to seksjoner som jobber med kunderelaterte henvendelser, men som per dags dato ikke ligger under denne avdelingen.
Fjellinjen får en rekke innkommende henvendelser som blant annet skyldes omlegging til nytt betalingssystem, utfordringer knyttet opp mot faktureringsprosessen og inneffektive arbeidsprosesser.
Arbeidsoppgavene
Fjellinjen ønsker å effektivisere driften av sine avdelinger, og søker i den forbindelse bistand til å kartlegge og effektivisere arbeidsprosesser. Fjellinjen as trenger en person som kan koordinere og fasilitere prosessen. Fjellinjen skal eie og drive prosessen selv.
Arbeidet som konsulenten skal utføre, starter i Kundeservice og knyttes opp mot kunderelaterte henvendelser. Arbeidsprosesser må analyseres og kartlegges for å sikre en mest mulig effektiv drift av Fjellinjens kundeservice. målet er å sikre at kunden blir håndtert ved første gangs henvendelse.
Arbeidet består også i å utarbeide en prosjektstruktur, avklare ressursbruk, rapportere fremdrift og etablere en felles fremtidsplan for Fjellinjen også etter at prosjektet er avsluttet.
Etter at arbeidet med Kundeservice er gjennomført, vil Fjellinjen vurdere behovet for bistand for de øvrige avdelinger. Det er mulig at Fjellinjen vil gjennomføre effektiviseringsprosessen i disse avdelinger selv. Dette vil bli avklart underveis i prosessen.
Fremdriften i prosjektet er kritisk da dagens situasjon sliter på organisasjonen og medfører misfornøyde kunder. Det innebærer at tilbudte rådgiver må iverksette arbeidet umiddelbart etter kontraktsinngåelsen.
Tre av seksjonene tilhører avdeling Kundeservice. Kundesenteret betjener alle innkommende henvendelser per telefon. Kundestøtte håndterer skriftlige henvendelser, mens Kundesak håndterer tyngre saksbehandling. i tillegg er det ytterligere to seksjoner som jobber med kunderelaterte henvendelser, men som per dags dato ikke ligger under denne avdelingen.
Fjellinjen får en rekke innkommende henvendelser som blant annet skyldes omlegging til nytt betalingssystem, utfordringer knyttet opp mot faktureringsprosessen og inneffektive arbeidsprosesser.
Arbeidsoppgavene
Fjellinjen ønsker å effektivisere driften av sine avdelinger, og søker i den forbindelse bistand til å kartlegge og effektivisere arbeidsprosesser. Fjellinjen as trenger en person som kan koordinere og fasilitere prosessen. Fjellinjen skal eie og drive prosessen selv.
Arbeidet som konsulenten skal utføre, starter i Kundeservice og knyttes opp mot kunderelaterte henvendelser. Arbeidsprosesser må analyseres og kartlegges for å sikre en mest mulig effektiv drift av Fjellinjens kundeservice. målet er å sikre at kunden blir håndtert ved første gangs henvendelse.
Arbeidet består også i å utarbeide en prosjektstruktur, avklare ressursbruk, rapportere fremdrift og etablere en felles fremtidsplan for Fjellinjen også etter at prosjektet er avsluttet.
Etter at arbeidet med Kundeservice er gjennomført, vil Fjellinjen vurdere behovet for bistand for de øvrige avdelinger. Det er mulig at Fjellinjen vil gjennomføre effektiviseringsprosessen i disse avdelinger selv. Dette vil bli avklart underveis i prosessen.
Fremdriften i prosjektet er kritisk da dagens situasjon sliter på organisasjonen og medfører misfornøyde kunder. Det innebærer at tilbudte rådgiver må iverksette arbeidet umiddelbart etter kontraktsinngåelsen.
Anbud id:
102439
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Mandag 21. Juni 2010
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
3 anbud
-
Energirådgivning for borettslag og sameierGjennomføre enØk kartlegging og energirådgining i. h. t. Kravene satt opp av Enova og Oslo kommune. Spesifiseringer av omfang er listet opp her under "hvem kan man engasjere til å gjennomføre kartlegg...
-
Oslo
-
Mandag 29. April 2024
-
-
Søknad om IG og ferdigattestTrenger ansvarlig søker med ansvars rett innen arkitektur, bygg, elektro og rør. Altså kun formelt. Gjelder bygg/Bra under terrasse samt riving av et par mindre ting utvendig. Tiltaket har rammetill...
-
Oslo
-
Torsdag 18. April 2024
-
-
Utvendig trapp, nytt gjerde, ny finish støttemur og legge steinhellerVi behøver hjelp til følgende: - Bygge trapp ned fra terrassen til hagen (ref godkjente bilder av Plan & Bygg) - Fjerne gjerdet som går rundt huset og bygge et nytt lignende gjerde - Bygge søppelskur...
-
Oslo
-
Tirsdag 16. April 2024
-