Transporttjenester for innhenting av avfall i Vestfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Vestfold
Avsluttet
Transporttjenester for innhenting av avfall
Anskaffelsens verdi anslås til ca nok 10 mill. Eks mva pr år. Volumet er et estimat og er ikke bindende.
For nærmere informasjon viser det til punkt 2. 1. 1. Behovsbeskrivelse og Vedlegg 1 Behovsbeskrivelse.
Deltilbud/grupper
Det er anledning til å gi tilbud på en eller begge grupper. Det kan ikke gis deltilbud innen den enkelte gruppe, og ei heller alternative tilbud.
Gruppene er definert slik, jfr. Punkt 1. 1. 3:
Gruppe 1: Innhenting av avfall fra abonnenter og returpunkter
Gruppe 2: Transport av krokkasser fra satelittmottak til Renovest og fra Renovest til eksterne sluttbehandlingsanlegg
Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å dele kontrakten mellom flere leverandører og anta hele eller deler av et tilbud.
Kontrakt NS9430
KontraktsbestemmelserKontraktsforholdet vil bli regulert av ns 9430: 2013 med byggeblankett og vedlagte Kontraktsvilkår – endringer og suppleringer til NS9430: 2013. Vedlegg til konkurransegrunnlaget er en del av kontraktdokumentene. Leverandøren må sette seg inn i samtlige kontraktsvilkår.
Byggeblankett 9430 benyttes. følgende er bestemt: - Pkt 2, første avsnitt: Leveransen reguleres av denne kontrakt samt følgende vedlegg: 1. Renovest kontraktsvilkår2. Konkurransegrunnlag og kravspesifikasjon3. Pristilbud - spesifikasjon4. Tilbud5. NS9430- Pkt 2, andre avsnitt: Vedlagte kontraktsvilkår endrer og supplerer NS9430 og gjelder foran NS9430.- Pkt 3: Alt 2: Levering av transporttjenester for innhenting av avfall i Renovest- området (Fyresdal, Kviteseid, Seljord, Tokke og Vinje). Kontrakten omfatter(tilpasses kontrakten iht valg av vinner(e): Gruppe 1: Innhenting med komprimatorbil av kildesortert avfall fra;
beholdere (dunker) hos husstander
hyttereturpunkt (kun matavfall)
Renovest sine næringkunder
Alt avfall transporteres til, og veies ved Renovest sitt hovedmottak i Brunkeberg.
Gruppe 2: Intern-/eksterntransport (krokkasser)
Interntransport fra tre satelittmottak til Renovest sitt hovedmottak i Brunkeberg
Eksterntransport av avfall fra hovedmottaket i Brunkeberg til eksterne anlegg for sluttbehandling
- Pkt 6: Iht vedlegg 2 Renovasjonskalender 2020 og vedlegg 3 køyreplan 2020- Pkt 7: 3 år med opsjon på 4 år. Dato for iverksettelse: 01. 07. 2020.- Pkt 10: Se "Renovest kontraktsvilkår", pkt. 11- Pkt 11. 1: Alt 1. 50%- Pkt 11. 2: Alt 2: Oppdragsgiver stiller ikke sikkerhet- Pkt 12: Alt 1: Leverandøren har ansvarsforsikring- Pkt 13: Vedr pkt. 11. 1 - Sikkerhetsstillelsen tilsvarer 50%. Se også "Renovest kontraktsvilkår" - pkt 9. 1
Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i kontraktsbestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
For nærmere informasjon viser det til punkt 2. 1. 1. Behovsbeskrivelse og Vedlegg 1 Behovsbeskrivelse.
Deltilbud/grupper
Det er anledning til å gi tilbud på en eller begge grupper. Det kan ikke gis deltilbud innen den enkelte gruppe, og ei heller alternative tilbud.
Gruppene er definert slik, jfr. Punkt 1. 1. 3:
Gruppe 1: Innhenting av avfall fra abonnenter og returpunkter
Gruppe 2: Transport av krokkasser fra satelittmottak til Renovest og fra Renovest til eksterne sluttbehandlingsanlegg
Oppdragsgiver forbeholder seg retten til å dele kontrakten mellom flere leverandører og anta hele eller deler av et tilbud.
Kontrakt NS9430
KontraktsbestemmelserKontraktsforholdet vil bli regulert av ns 9430: 2013 med byggeblankett og vedlagte Kontraktsvilkår – endringer og suppleringer til NS9430: 2013. Vedlegg til konkurransegrunnlaget er en del av kontraktdokumentene. Leverandøren må sette seg inn i samtlige kontraktsvilkår.
Byggeblankett 9430 benyttes. følgende er bestemt: - Pkt 2, første avsnitt: Leveransen reguleres av denne kontrakt samt følgende vedlegg: 1. Renovest kontraktsvilkår2. Konkurransegrunnlag og kravspesifikasjon3. Pristilbud - spesifikasjon4. Tilbud5. NS9430- Pkt 2, andre avsnitt: Vedlagte kontraktsvilkår endrer og supplerer NS9430 og gjelder foran NS9430.- Pkt 3: Alt 2: Levering av transporttjenester for innhenting av avfall i Renovest- området (Fyresdal, Kviteseid, Seljord, Tokke og Vinje). Kontrakten omfatter(tilpasses kontrakten iht valg av vinner(e): Gruppe 1: Innhenting med komprimatorbil av kildesortert avfall fra;
beholdere (dunker) hos husstander
hyttereturpunkt (kun matavfall)
Renovest sine næringkunder
Alt avfall transporteres til, og veies ved Renovest sitt hovedmottak i Brunkeberg.
Gruppe 2: Intern-/eksterntransport (krokkasser)
Interntransport fra tre satelittmottak til Renovest sitt hovedmottak i Brunkeberg
Eksterntransport av avfall fra hovedmottaket i Brunkeberg til eksterne anlegg for sluttbehandling
- Pkt 6: Iht vedlegg 2 Renovasjonskalender 2020 og vedlegg 3 køyreplan 2020- Pkt 7: 3 år med opsjon på 4 år. Dato for iverksettelse: 01. 07. 2020.- Pkt 10: Se "Renovest kontraktsvilkår", pkt. 11- Pkt 11. 1: Alt 1. 50%- Pkt 11. 2: Alt 2: Oppdragsgiver stiller ikke sikkerhet- Pkt 12: Alt 1: Leverandøren har ansvarsforsikring- Pkt 13: Vedr pkt. 11. 1 - Sikkerhetsstillelsen tilsvarer 50%. Se også "Renovest kontraktsvilkår" - pkt 9. 1
Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i kontraktsbestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
Anbud id:
639587
-
Registrert:Torsdag 23. April 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Vestfold
1 anbud
-
Forespørsel om dronefilm og bilder for seremoni i FlatdalSkal ha en kort seremoni ved utskiktspunktet i Flatdal (Seljord), seremonien vil vare i 15(info fjernet)30 minutter. Skulle gjerne likt å vite hvor mye det vil koste å få film/bilder med en drone.
-
Seljord
-
Søndag 1. Desember 2024
-