Transportutstyr til hentetjensten
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Transportutstyr til hentetjensten
Helse Bergen hf ved Haukeland universitetssjukehus ønsker i løpet av høsten 2015 å inngå avtale om kjøp av transportemballasje for biologisk materiale. Haukeland universitetssjukehus har en hentetjeneste for innhenting av biologisk materiale fra legekontorer i Bergensområdet. Hentetjenesten omfatter ca. 150 legekontorer, som er fordelt på 11 kjøreruter. Legekontorene har ulikt antall leger, og prøvemengden fra hvert legekontor vil derfor være ulik. Hvert legekontor leverer hver ukedag esker med plass til 30 prøverør. Det varierer mellom 1 til 7 esker pr. Legekontor. Prøverørene har ulik størrelse og form, og eskene er pr. i dag tilpasset dette behovet. Dette vil også bli et krav for senere anskaffelse av transportutstyr. Det kan bli aktuelt å utvide omfanget til at det også skal benyttes internt. Dette vil vi kunne informere om ved utlysning av anbudskonkurranse. Ny emballasje må tilfredsstille krav til prøvetransport av biologisk materiale i henhold til Direktoratet for Samfunnssikkerhet og Beredskap (DsB) sine retningslinjer. Med biologisk materiale menes: blodprøver, urinprøver, vevsprøver og annet prøvemateriale i ulike typer prøverør. Sammen med biologisk materiale skal det leveres brevpost til og fra legekontorene. Det vil også bli stilt krav til temperaturregulering av transportutstyret. Vi ønsker å komme i kontakt med aktuelle leverandører innenfor dette markedet, for å gjøre oss kjent med hvilke leverandører som finnes, og hvilke produkter/hvilke løsninger som kan tilbys. Vi vil i neste omgang lyse ut anbudskonkurranse der vi stiller krav basert på hvilke erfaringer vi gjør oss etter å ha vært i kontakt med aktuelle leverandører. Vi ønsker å invitere aktuelle leverandører til en leverandørkonferanse ved Haukeland universitetssjukehus onsdag 14. 10. 2015. Hver leverandør vil bli gitt omlag en time til å presentere seg, samt informere om hvilke produkter/løsninger som kan tilbys. møtene vil være individuelle. Vi ber om påmelding innen fredag 09. 10. 2015 kl. 13. 00. påmelding sendes til helsesekretær og koordinator for Hentetjenesten Hege Lid til følgende e-postadresse: (info fjernet). møtene vil foregå ved Haukeland universitetssjukehus. Hver leverandør vil få nærmere informasjon om tid og sted etter påmelding. Vil kontrakten bestå av delkontrakter: nei
Anbud id:
375380
-
Sted:
-
Registrert:Onsdag 9. September 2015
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
-
Bytte ut og tilpasse ny benkeplate på kjøkkenet + montere ny vaskØnsker noen som kan demontere gammel benkeplate, og montere og tilpasse ny. To lengder som skal monteres + tilpassing og utskjæring. i tillegg skal det byttes vask og kran. Ønsker jobben gjort så ras...
-
Oslo
-
Onsdag 8. Januar 2025
-
-
Skifte av register kjedeØnsker pristilbud på register kjede på touran reg UA32439
-
Tromsø
-
Onsdag 8. Januar 2025
-
-
Flytte dør på bad. Bygge garderobeskap.Ønsker å flytte dør på bad til annen vegg, flytte innredning på badet til annen vegg. Bygge garderobeskap på hjul i gang. Snu dør på et rom.
-
Eidsvoll
-
Onsdag 8. Januar 2025
-
-
Snøbrøyting av oppkjørselen og gangstieneTrenger hjelp med snøbrøyting. Stor oppkjørsel og en gangsti bak huset. Har en grusunderlag på hele plassen. Tung arbeid så en snøfreser med bensinmotor eller noe lignende må brukes. Har ingen utstyr...
-
Eidsvoll
-
Tirsdag 7. Januar 2025
-
-
Klippe hengelås, Ensjø- Klippe hengelås -middels stor vanlig hengelås - den er boret, men åpnet ikke, så må klippes med boltesaks - mistet nøkkelen - du må ha boltesaks som fungerer for dette formålet. - Jeg betaler på...
-
Oslo
-
Onsdag 8. Januar 2025
-