Regnskap i Innlandet
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
TY-13-11: Forvaltningsrevisjon
Kontrollutvalget i Tynset kommune har til hensikt å inngå avtale om kjøp av tjenester knyttet til forvaltningsrevisjon.
Kontrollutvalget i Tynset kommune har besluttet å gjennomføre følgende forvaltningsrevisjon:
"Arbeidsmiljø og sykefravær i Tynset kommune".
For ytterligere informasjon se vedlegg "Prosjektbeskrivelse forvaltningsrevisjonsprosjekt 2014".
i overordnet analyse står flg.: En forvaltningsrevisjon (om sykefravær og arbeidsmiljø) kan undersøke utviklingen i sykefraværet og årsaker, samt hvilke tiltak som er blitt iverksatt for å forebygge fravær og for å få sykemeldte tilbake i arbeid. Eventuelt å se på hvilke mål og strategier kommunen eventuelt har for å få ned sykefraværet, samt om mål, strategier, regelverk og rutiner på området blir fulgt. En forvaltningsrevisjon kan også se på hvilke rutiner avdelingene i kommunen har rundt medarbeidersamtaler/brukerundersøkelser, for videre å være med på å finne brukbare løsninger.
Rutiner for medarbeiderundersøkelser (tillegg)
Oppdragsgiver har en bevilget ramme på kr. 130. 000, - eks. Mva. For gjennomføring av oppdraget.
Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. (info fjernet). følg deretter instruksjoner på nettsiden.
-
Registrert:Fredag 4. Oktober 2013