IT/Web og Support i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Utdanningsteknologi, rammeavtale
Rammeavtalen må ta hensyn til nettverksdesignet for infrastruktur for skole, der foreslåtte teknologi skal tilpasses og være i tråd med sf ikt sine føringer ang til enhver tid gjeldende sikkerhet og arkitekturprinsipper. Det er et løpende samarbeid mellom leverandør og sf ikt som finner løsninger, siden disse kan endres over tid.
For en beskrivelse av deltagere i anskaffelsen, se punkt 1. 1. 1.
Anskaffelsen er estimert til å være over eØs-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Det anslås at det vil anskaffes varer og tjenester for ca. 6 mill per år. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Størstedelen av volumet vil være kjøp av utstyr.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Deltilbud/grupper
Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht foa §19-4, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen.
Rammeavtale
Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår.
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2021-08-23 til og med 2025-08-22.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 – én leverandør.
Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
For en beskrivelse av deltagere i anskaffelsen, se punkt 1. 1. 1.
Anskaffelsen er estimert til å være over eØs-terskelverdi. Estimatet er ikke bindende for oppdragsgiver. Behovet er usikkert. Det anslås at det vil anskaffes varer og tjenester for ca. 6 mill per år. Volumet kan variere både opp og ned, og vil i avtaleperioden være avhengig av blant annet oppdragsgivers behov, aktiviteter, budsjettsituasjon og andre rammefaktorer. Størstedelen av volumet vil være kjøp av utstyr.
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Deltilbud/grupper
Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht foa §19-4, men har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen.
Rammeavtale
Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår.
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2021-08-23 til og med 2025-08-22.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med 1 – én leverandør.
Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
Anbud id:
721549
-
Registrert:Onsdag 12. Mai 2021
Er du interessert i dette oppdraget?