IT/Web og Support i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Utvidelse av Customer Service løsning
Ntnu videre benytter i dag SuperOffice crm til kundeoppfølging og nyhetsbrev, samt som internt samarbeids- og prosjektverktøy. i tillegg benytter vi SuperOffice Customer Service til behandling av epost vedrørende vår kurs- og konferansevirksomhet. Eksisterende kontrakt med Super Office ble tegnet april 2013, som et resultat av en konkurranse iht foa Del i da anskaffelsens totale verdi er under nok 500. 000.
ntnu videre har intensjon å tegne kontrakt med eksisterende leverandør for tilleggsanskaffelse av Superoffice Customer Center, Superoffice Expander Tool (med tilhørende support & vedliekhold) samt tilleggsarbeider i forbindelse med installasjon og implementering. Behovet for tilleggsarbeidene er et resultat av en nylig kartlegging av arbeidsprosesser, som identifiserte mulighet for å flytte deler av ntnu videre sitt arbeid fra manuell behandling til eksisterende SuperOfffice-løsning. Mer konkret innebærer dette arbeidet innmelding av kurs fra fagmiljøet til ntnu videre.
ntnu videre har intensjon å tegne kontrakt med eksisterende leverandør for tilleggsanskaffelse av Superoffice Customer Center, Superoffice Expander Tool (med tilhørende support & vedliekhold) samt tilleggsarbeider i forbindelse med installasjon og implementering. Behovet for tilleggsarbeidene er et resultat av en nylig kartlegging av arbeidsprosesser, som identifiserte mulighet for å flytte deler av ntnu videre sitt arbeid fra manuell behandling til eksisterende SuperOfffice-løsning. Mer konkret innebærer dette arbeidet innmelding av kurs fra fagmiljøet til ntnu videre.
Anbud id:
272676
-
Sted:Trondheim
-
Registrert:Fredag 11. Oktober 2013
Er du interessert i dette oppdraget?