IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Utvidelse av lisenser til Stortingets administrasjons arbeidsordreverktøy Footprints
Stortingets administrasjons har i dag et etablert arbeidsordreverktøy basert på Footprints, anskaffet og vedlikeholdt over kontrakt med leverandør Inlead as, for understøttelse av forvaltningsprosesser. Anskaffelsen gjelder inntil 120 nye lisenser med tilhørende tjenester som vil fasilitere for en utvidelse av dagens bruk mot deler av administrasjonen som i dag ikke benytter arbeidsordresystem. Stortingets administrasjon benytter i dag arbeidsordreverktøyet for forvaltningsprosesser knyttet til it og det er nå behov for å understøtte flere forvaltningsprosesser, blant annet
-Styring av tjenestenivå (herunder sla og tjenestekatalog)
-Forespørsler
-kapasitetsstyring og planlegging
Anskaffelsen vil kun benytte funksjonalitet som allerede er implementert og operativt i dagens Footprints løsning, med mindre konfigurering og tilpasning. Formålet med utvidelsen av Footprints er å sikre at de identifiserte forvaltningsprosessene blir støttet for resterende avdelinger og seksjoner innenfor administrasjonen.
Anskaffelsens omfang vil innebære inntil 120 nye lisenser, sammen med en årlig vedlikeholdskostnad på 20% med mulighet for 4 års fornyelser til 2025. i tillegg til dette kommer en implementeringskostnad på estimerte 350 000 kr. Samlet kontraktsverdi er estimert til maksimalt inntil ca 3 mnok eks mva.
Valgte leverandør, Inlead, er etter det Stortinget kjenner til og har fått bekreftet, eneleverandør på lisenser og tilhørende tjenester til det norske markedet på Stortingets nåværende arbeidsordreverktøy som er basert på Footprint.
Oppdragsgiver har til hensikt å utvide avtalen med Inlead as 3. Mai 2021. Eventuelle innsigelser sendes til Stortingets administrasjon via Mercell-portalen innen 10 dager etter denne kunngjøringen.
-Styring av tjenestenivå (herunder sla og tjenestekatalog)
-Forespørsler
-kapasitetsstyring og planlegging
Anskaffelsen vil kun benytte funksjonalitet som allerede er implementert og operativt i dagens Footprints løsning, med mindre konfigurering og tilpasning. Formålet med utvidelsen av Footprints er å sikre at de identifiserte forvaltningsprosessene blir støttet for resterende avdelinger og seksjoner innenfor administrasjonen.
Anskaffelsens omfang vil innebære inntil 120 nye lisenser, sammen med en årlig vedlikeholdskostnad på 20% med mulighet for 4 års fornyelser til 2025. i tillegg til dette kommer en implementeringskostnad på estimerte 350 000 kr. Samlet kontraktsverdi er estimert til maksimalt inntil ca 3 mnok eks mva.
Valgte leverandør, Inlead, er etter det Stortinget kjenner til og har fått bekreftet, eneleverandør på lisenser og tilhørende tjenester til det norske markedet på Stortingets nåværende arbeidsordreverktøy som er basert på Footprint.
Oppdragsgiver har til hensikt å utvide avtalen med Inlead as 3. Mai 2021. Eventuelle innsigelser sendes til Stortingets administrasjon via Mercell-portalen innen 10 dager etter denne kunngjøringen.
Anbud id:
716284
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Søndag 25. April 2021
Er du interessert i dette oppdraget?