Alarm og sikkerhet, Elektriker, Entreprenør i Rogaland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Rogaland
Avsluttet
Veiledende kunngjøring for rammeavtale nøkler, beslag og låsemateriell
Vedlagt denne veiledende kunngjøring følger
- utkast til avtaledokument
- kravspesifikasjon
Vi ønsker tilbakemeldinger på følgende spørsmål:
1) Kan vi stille krav til at leverandør skal benytte nullutslipp kjøretøy i avtaleperioden. Eksempelvis 50% ved oppstart, 100% innen et år. Hvis nei, hvilket nivå er det hensiktsmessig å legge seg på?
2) Hvilke rutiner har bedriften/tilbyder for håndtering av avfall fra sine produkter som emballasje, retur av demonterte produkter/el avfall, gjenbruk av ødelagte produkter, metallgjenvinning osv? Har bedriften returordning på avfall på sine produkter som også vi som kunde kan benytte ved utskifting av produkter/varer kjøpt inn fra bedriften der vi som kunde selv monterer det nye produktet?
3) Hvilke returordninger finnes for sikkerhetsprodukter, eks. nøkler, nøkkelkort, sylinder osv?
4) i denne anskaffelsen benytter vi påslagsmodellen. Er det hensiktsmessig å be om påslag per varegruppe eller kan det være et felles påslag for alle varer som kjøpes på denne rammeavtalen?
5) Hvordan er tilgang til lærlinger i bransjen?
6) Dersom oppdragsgivere har flere forskjellige låsesystem, vil en leverandør være i stand til å levere til flere typer system?
7) Hvordan ivaretar firmaet deres opplæring og kompetanse for montører/service personell som gjelder regelverk for dører i rømningsvei og dører med brann krav, når det gjøres ombygginger på eksisterende dører i bygg som gjelder lås og beslag? Vil montør/service medarbeider kunne avgjøre om bestilt oppdrag kan gjennomføres innenfor lovkravene og dør produsentens spesifikasjoner for den gjeldende dør?
Vi ønsker også tilbakemeldinger på kravspesifikasjon og utkast til avtaledokument.
Dersom dere har andre innspill eller forhold ved denne høringen dere ønsker å gjøre oss oppmerksom på kan dere også sende inn dette.
Innspill sendes til oppdragsgiver gjennom kommunikasjonsmodulen i Mercell innen 30. 11. 2021 kl 12. 00.
- utkast til avtaledokument
- kravspesifikasjon
Vi ønsker tilbakemeldinger på følgende spørsmål:
1) Kan vi stille krav til at leverandør skal benytte nullutslipp kjøretøy i avtaleperioden. Eksempelvis 50% ved oppstart, 100% innen et år. Hvis nei, hvilket nivå er det hensiktsmessig å legge seg på?
2) Hvilke rutiner har bedriften/tilbyder for håndtering av avfall fra sine produkter som emballasje, retur av demonterte produkter/el avfall, gjenbruk av ødelagte produkter, metallgjenvinning osv? Har bedriften returordning på avfall på sine produkter som også vi som kunde kan benytte ved utskifting av produkter/varer kjøpt inn fra bedriften der vi som kunde selv monterer det nye produktet?
3) Hvilke returordninger finnes for sikkerhetsprodukter, eks. nøkler, nøkkelkort, sylinder osv?
4) i denne anskaffelsen benytter vi påslagsmodellen. Er det hensiktsmessig å be om påslag per varegruppe eller kan det være et felles påslag for alle varer som kjøpes på denne rammeavtalen?
5) Hvordan er tilgang til lærlinger i bransjen?
6) Dersom oppdragsgivere har flere forskjellige låsesystem, vil en leverandør være i stand til å levere til flere typer system?
7) Hvordan ivaretar firmaet deres opplæring og kompetanse for montører/service personell som gjelder regelverk for dører i rømningsvei og dører med brann krav, når det gjøres ombygginger på eksisterende dører i bygg som gjelder lås og beslag? Vil montør/service medarbeider kunne avgjøre om bestilt oppdrag kan gjennomføres innenfor lovkravene og dør produsentens spesifikasjoner for den gjeldende dør?
Vi ønsker også tilbakemeldinger på kravspesifikasjon og utkast til avtaledokument.
Dersom dere har andre innspill eller forhold ved denne høringen dere ønsker å gjøre oss oppmerksom på kan dere også sende inn dette.
Innspill sendes til oppdragsgiver gjennom kommunikasjonsmodulen i Mercell innen 30. 11. 2021 kl 12. 00.
Anbud id:
769275
-
Registrert:Søndag 21. November 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Rogaland
6 anbud
-
Installasjon av Rulleport og dørInstallering av Rulleport og dør på Forus. Vi vil få installasjon av en rulleport og en dør på høyre side av kontorbygg. Tilsvarende det vi har på fremsiden av bygget. (se vedlagt bilde) Rulleport: Vi...
-
Stavanger
-
Onsdag 8. Mai 2024
-
-
Utendørs strømuttakØnsker å få to separate utendørs strømuttak En til utendørsbelysning og en for robotklipper
-
Stavanger
-
Onsdag 8. Mai 2024
-
-
Strømmåler kjellerleilighetTrenger å få installert egen strømmåler til kjellerleilighet. Ønsker pris på det + arbeid.
-
Haugesund
-
Tirsdag 7. Mai 2024
-
-
ElbilladingInstallering av elbilladere i borettslag. 12 leilighete, a tre hus. i det ene huset er det mulig å ha egen lader på husvegg. i de to andre husene må det opp to stolper på felles parkeringsplass
-
Stavanger
-
Mandag 6. Mai 2024
-
-
StøygjerdeVi ønsker pristilbud på bygging av et slikt gjerde i vår hage i Nesbu terrasse 2 (på toppen av skråning ned mot vei). Det sto et råttent gjerde på mesteparten av samme strekning før, men det er nå fj...
-
Sola
-
Fredag 3. Mai 2024
-
-
Montering av Toshiba Signatur 35 Luft-til-luft VarmepumpeØnsker tilbud på demontering av vår eksisterende varmepumpe og montering av en ny Toshiba Signatur 35 luft-til-luft varmepumpe, som allerede er anskaffet og klar for installasjon. Oppdraget inkludere...
-
Stavanger
-
Torsdag 2. Mai 2024
-