IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Veiledende kunngjøring (RFI) - Løsning for kart- og oppdragshåndtering til Helsetjenestens driftsorganisasjon for nødnett HF
Helsetjenestens driftsorganisasjon for nødnett hf (hdo) er i en prosess for å vurdere en felles løsning for kart- og oppdragshåndtering for landets legevaktsentraler.
Behovskartlegging som ble gjennomført i forbindelse med ny kommunikasjonsløsning (kak) avdekket at legevaktsentralene har et udekket behov knyttet til kart og oppdragshåndtering.
Med bakgrunn i at nye tjenester til fremtidens kommunehelsetjeneste er definert som et satsningsområde i ny strategiplan for hdo sammen med Kompetansesenteret for legevaktmedisin (norce/nklm) gjennomført en behovskartlegging for å avdekke de faktiske behov blant landets legevaktssentraler.
i den forbindelse ønsker vi å komme i kontakt med relevante leverandører for å danne oss et bilde av kostnadsnivået for en standard løsning for kart- og oppdragshåndtering. Oppdragsgiver legger til grunn at det vil være behov for både anskaffelse av løsningen, bistand med innføring og etterfølgende vedlikehold på tilbudt systemløsning.
Markedsdialogen gjennomføres ved at interesserte leverandører sender en skriftlig tilbakemelding som besvarer spørsmålene Oppdragsgiver ber om innspill til i denne invitasjonen. Markedsdialogen er en del av forarbeidet for en eventuell anskaffelse og inngitte priser er ikke forpliktende.
Behovskartlegging som ble gjennomført i forbindelse med ny kommunikasjonsløsning (kak) avdekket at legevaktsentralene har et udekket behov knyttet til kart og oppdragshåndtering.
Med bakgrunn i at nye tjenester til fremtidens kommunehelsetjeneste er definert som et satsningsområde i ny strategiplan for hdo sammen med Kompetansesenteret for legevaktmedisin (norce/nklm) gjennomført en behovskartlegging for å avdekke de faktiske behov blant landets legevaktssentraler.
i den forbindelse ønsker vi å komme i kontakt med relevante leverandører for å danne oss et bilde av kostnadsnivået for en standard løsning for kart- og oppdragshåndtering. Oppdragsgiver legger til grunn at det vil være behov for både anskaffelse av løsningen, bistand med innføring og etterfølgende vedlikehold på tilbudt systemløsning.
Markedsdialogen gjennomføres ved at interesserte leverandører sender en skriftlig tilbakemelding som besvarer spørsmålene Oppdragsgiver ber om innspill til i denne invitasjonen. Markedsdialogen er en del av forarbeidet for en eventuell anskaffelse og inngitte priser er ikke forpliktende.
Anbud id:
739188
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Torsdag 15. Juli 2021
Er du interessert i dette oppdraget?