IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Veiledende kunngjøring - Invitasjon til dialogmøte - StimuLab 2021
Formålet med dialogmøtet er å presentere prosjektenes behov og å motivere leverandører til å komme med innspill. Det blir mulighet for å stille spørsmål i møtet, og leverandørene inviteres også til å komme med skriftlige innspill i etterkant.
Syv nye StimuLab-prosjekter står klare til å starte opp og vi ber om kompetanse fra markedet. i dette dialogmøtet vil vi presentere prosjektene, og utover høsten vil det bli lagt opp til enkeltstående anskaffelser tilpasset hvert prosjekt. Digitaliseringsdirektoratet gjennomfører disse anskaffelsene på vegne av oppdragsgiverne i prosjektene.
i tillegg til å stille spørsmål på møtet, er det også anledning til å sende spørsmål til prosjektene i forkant.
Send spørsmål på e-post til (info fjernet)
En overordnet tidsplan for de syv anskaffelsene vil bli lagt fram på dialogmøtet.
møtet avholdes digitalt over Teams. Vi sender ut informasjon om pålogging til Teams-møtet til de som melder seg på via påmeldingslenken.
Verdi på anskaffelsene:
Samlet verdi for alle konkurransene er kr 19 300 000 ekskl. Mva, pluss opsjoner.
Verdi pr anskaffelse vil bli opplyst på dialogmøtet.
Det skal gjennomføres konkurranse for alle prosjektene. Eventuelle eksisterende rammeavtaler vil ikke gjelde.
For mer informasjon om dialogmøtet se vedlegg under "Dokumenter" i Mercellportalen.
Syv nye StimuLab-prosjekter står klare til å starte opp og vi ber om kompetanse fra markedet. i dette dialogmøtet vil vi presentere prosjektene, og utover høsten vil det bli lagt opp til enkeltstående anskaffelser tilpasset hvert prosjekt. Digitaliseringsdirektoratet gjennomfører disse anskaffelsene på vegne av oppdragsgiverne i prosjektene.
i tillegg til å stille spørsmål på møtet, er det også anledning til å sende spørsmål til prosjektene i forkant.
Send spørsmål på e-post til (info fjernet)
En overordnet tidsplan for de syv anskaffelsene vil bli lagt fram på dialogmøtet.
møtet avholdes digitalt over Teams. Vi sender ut informasjon om pålogging til Teams-møtet til de som melder seg på via påmeldingslenken.
Verdi på anskaffelsene:
Samlet verdi for alle konkurransene er kr 19 300 000 ekskl. Mva, pluss opsjoner.
Verdi pr anskaffelse vil bli opplyst på dialogmøtet.
Det skal gjennomføres konkurranse for alle prosjektene. Eventuelle eksisterende rammeavtaler vil ikke gjelde.
For mer informasjon om dialogmøtet se vedlegg under "Dokumenter" i Mercellportalen.
Anbud id:
727397
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Torsdag 3. Juni 2021
Er du interessert i dette oppdraget?