IT/Web og Support i Rogaland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Rogaland
Avsluttet
Veiledende kunngjøring - kategorisering av innkjøpsdata
Behov
Stavanger kommune har en plan om at alle fagsystemdata skal legges i datasjøen og dokumenteres slik at disse kan analyseres på tvers, samt at dataene kan brukes av andre applikasjoner.
Vi har i dag et system for innkjøpsanalyse der leverandøren blant annet kategoriserer varelinjer og lager rapporter for analyser av innkjøpsdata.
Vi ønsker nå selv å utvikle våre egne rapporter i eksempelvis Power bi, men trenger en ekstern leverandør som kan kategorisere varelinjene i henhold til gjeldende versjon av unspsc koder.
Vi ser for oss følgende prosess:
Vi henter ut en fil med fakturadata i xml format, sender over til leverandør på en sikker måte, eksempelvis via en ftp-klient. Leverandør påfører hver enkel varelinje med unspsc artikkelgruppe, tilfører unspsc navn og kode og sender filen tilbake til oss.
Vi er åpne for andre løsninger som dekker samme behovet.
Markedsdialog
Oppdragsgiver ønsker gjennom denne veiledende kunngjøringen å få skriftlige innspill på om dette behovet kan dekkes og hvordan det kan dekkes. Vi inviterer med dette også de leverandører som ønsker det, til å ha 1: 1-møte med Oppdragsgiver for ytterligere innspill til konkurransen. Dato for 1: 1-møter er satt til 18. 02. 2021, mellom kl. 12: 00 og 16: 00. Hver leverandør vil bli gitt 45 minutter. påmelding sendes i mercell.
All kommunikasjon foregår i Mercell
Kommunikasjon i denne prosessen vil foregå via kommunikasjonsmodulen i Mercell under denne veiledende kunngjøringen. Dette gjelder blant annet påmelding til møter, skriftlige innspill til markedsdialog og spørsmål til oppdragsgiver. følg også med for oppdateringer, som alle registrerte leverandører vil få varsel om fra Mercell.
Stavanger kommune har en plan om at alle fagsystemdata skal legges i datasjøen og dokumenteres slik at disse kan analyseres på tvers, samt at dataene kan brukes av andre applikasjoner.
Vi har i dag et system for innkjøpsanalyse der leverandøren blant annet kategoriserer varelinjer og lager rapporter for analyser av innkjøpsdata.
Vi ønsker nå selv å utvikle våre egne rapporter i eksempelvis Power bi, men trenger en ekstern leverandør som kan kategorisere varelinjene i henhold til gjeldende versjon av unspsc koder.
Vi ser for oss følgende prosess:
Vi henter ut en fil med fakturadata i xml format, sender over til leverandør på en sikker måte, eksempelvis via en ftp-klient. Leverandør påfører hver enkel varelinje med unspsc artikkelgruppe, tilfører unspsc navn og kode og sender filen tilbake til oss.
Vi er åpne for andre løsninger som dekker samme behovet.
Markedsdialog
Oppdragsgiver ønsker gjennom denne veiledende kunngjøringen å få skriftlige innspill på om dette behovet kan dekkes og hvordan det kan dekkes. Vi inviterer med dette også de leverandører som ønsker det, til å ha 1: 1-møte med Oppdragsgiver for ytterligere innspill til konkurransen. Dato for 1: 1-møter er satt til 18. 02. 2021, mellom kl. 12: 00 og 16: 00. Hver leverandør vil bli gitt 45 minutter. påmelding sendes i mercell.
All kommunikasjon foregår i Mercell
Kommunikasjon i denne prosessen vil foregå via kommunikasjonsmodulen i Mercell under denne veiledende kunngjøringen. Dette gjelder blant annet påmelding til møter, skriftlige innspill til markedsdialog og spørsmål til oppdragsgiver. følg også med for oppdateringer, som alle registrerte leverandører vil få varsel om fra Mercell.
Anbud id:
697527
-
Registrert:Mandag 8. Februar 2021
Er du interessert i dette oppdraget?