Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

IT/Web og Support i Oslo

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Oslo
Avsluttet

Veiledende kunngjøring - Telefoni- og kontaktsenterløsninger

Nav planlegger å gjennomføre en konkurranse som består av flere tjenesteområder som det er naturlig å se i sammenheng. Dette er tjenester som er nødvendige å videreføre gjennom konkurranseutsetting nå som avtalene går mot utløp. Tjenestene er sentrale for den enkelte nav ansatte i daglig arbeid for samhandling internt og eksternt (mobiltelefoni) og som kommunikasjonsplattform og administrasjon mot brukersiden (kontaktsenter). Tjenestene kan deles inn i to hovedområder;
a) Mobiltelefoniog fasttelefoni/operatørtjenester
b) Kontaktsenterog bemanningsplanlegging
For nav er det viktig å komme frem til en helhetlig løsning for a) og b) hvor de fire feltene knyttes sammen i optimale løsninger for ansatte på den ene siden og brukere og eksterne relasjoner på den andre siden.
Per i dag er det cirka20 000 ansatte i nav fordelt på cirka 15 000 statlig ansatte og cirka 5 000 kommunalt ansatte. Alle ansatte vil være brukere av mobiltelefonitjenester, mens cirka 1000 ansatte (agenter) ved NAVs kontaktsentra utfører tjenester igrensesnittet mellom mobil- og fasttelefoni og løsninger for kontaktsenter med bemanningsplanleggingsverktøy.
Avtalene vil ha en varighet på 4 år, med mulighet forforlengelse i 1 + 1+1 år. nav planlegger å publisere konkurransen i løpet avjuni 2019.
Med denne veiledende kunngjøringen ønsker nav å få innspill/tilbakemeldinger på utkast til konkurransegrunnlag. Konkurransegrunnlaget består av følgende dokumenter:
- Kvalifikasjonskrav
- Betingelser for konkurransen
- Kontraktsvilkår for a) og b)
- Bilag 1 - 10 & vedlegg for a)
- Bilag 1 - 11 & vedlegg for b)
Vi ønsker kommentarer/innspillfra potensielle leverandører når det gjelder alle vedlagte dokumenter, men vil særlig at oppmerksomheten rettes mot;
1. Kontraktsvilkår for a) og b)
2. Bilag 1 for a) og b), hvor kommentarer til Akravene vil være spesielt nyttige å få innspill på
3. Bilag 1 for a) - Opsjonen «telefon som en tjeneste»
4. Prisskjema - vedlegg til Bilag 6 for a) ogvedlegg til Bilag 7 for b)
Vi ønsker tilbakemeldinger innen 13. Juni 2019 kl. 12. 00. Vi ber om at alle tilbakemeldinger føres som eget oppsett med tydelig referanse til aktuelt dokument, overskrift og nummerering.
Anbud id:
586719
  • Sted:
    Oslo
  • Registrert:
    Mandag 27. Mai 2019
Er du interessert i dette oppdraget?