Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

IT/Web og Support i Oslo

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Oslo
Avsluttet

Visitnorway User Platform

Visit Norway ønsker å skape flere reisende til Norge ved å tilby skreddersydde tjenester som ser gjesten på tvers av enheter ved å tilpasse innhold og kommunikasjon basert på interesser og innsikt, samt tilby gode verktøy for planlegging av reisen.
i 2020 brukte gjestene i Visit Norway B2C sine kanaler 83, 5 millioner minutter på innholdet.
Visit Norway B2C har satsninger på:
- Kampanjer (For å skape interesse for Norge som reisemål)
- Web (Visitnorway + Norway Lights)
- Mobil (Visitnorway + Norway Lights)
- Facebook
- Youtube
- Instagram
- Twitter
- NyhetsbrevBrukere på tjenestene:
- Kampanjer avhengig av formål og investeringer.
- på nettstedet Visitnorway var det i 2020 nesten 14 millioner brukere.
- Mobil apper - Over 29. 000 brukere siste 12 månedene.
- Facebook - Over 1. 2 millioner følgere.
- Instagram - Over 690. 000 følgere.
- Youtube - Nesten 20. 000 abonnenter
- Twitter - Over 80. 000 følgere
- Nyhetsbrev - Over 14. 000 abonnenter (Kampanje for å få inn 200. 000 nye abonnenter settes i gang snart)Visit Norway ønsker en løsning som kan bidra til å skape en helhetlig opplevelse for våre gjester.
Det er vanskelig å estimere verdien på anskaffelsen, men basert på erfaringstall er antatte verdi pålydende nok 250. 000 til nok 500. 000 per år. Dette er imidlertid ikke forpliktende for Oppdragsgiver.
Videre tas det forbehold om at budsjettmessige endringer og selskapets prioriteringer kan innvirke på konkurransegjennomføringen og kontraktsforholdet. Ved Oppdragsgivers behov kan det benyttes en annen leverandør.
Anbud id:
774414
  • Sted:
    Oslo
  • Registrert:
    Torsdag 16. Desember 2021