IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Voice of the Customer - Feedback management platform
Formålet med anskaffelsen er å sikre at konsernet har en moderne og fleksibel plattform (system) for å støtte det pågående Voice of Customer / Net Promoter Score-programmet i Norden. Det er også mål om å kunne håndtere intern kompleksitet og fullautomatisere VoC-aktivitetene med dynamisk brukervennlig «sanntid», dashbordrapporter og analyseverktøy for de forskjellige brukerrollene.
Anbud id:
782729
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Torsdag 10. Februar 2022
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
1 anbud
-
Trenger en enkel hjemmeside + hosting/driftØnsker følgende: -Mobilvennlig hjemmeside designet etter prinsippene for universell utforming, gjerne en "one pager" (se eksempel her #URL0#) - 1 e-postadresse (har domene) - Hosting og drift som si...
-
Drammen
-
Fredag 19. April 2024
-