IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Voice of the Customer - Feedback management platform
Formålet med anskaffelsen er å sikre at konsernet har en moderne og fleksibel plattform (system) for å støtte det pågående Voice of Customer / Net Promoter Score-programmet i Norden. Det er også mål om å kunne håndtere intern kompleksitet og fullautomatisere VoC-aktivitetene med dynamisk brukervennlig «sanntid», dashbordrapporter og analyseverktøy for de forskjellige brukerrollene.
Anbud id:
782729
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Torsdag 10. Februar 2022
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
4 anbud
-
Hjelp til nettside,Trenger hjelp med å lage rn nettside med Wordpress, da jeg har domene og webhotell, skal ikke ha nettbutikk, bare en enkel å grei nettside om slektsforskning. Noen kan jeg selv
-
Oslo
-
Mandag 20. Januar 2025
-
-
Enkel jobb for it studentI forbindelse med at vi skal bytte leverandør på nettbutikk, er vi på jakt etter en it student som trenger en ekstrajobb. Jobben går i og legge over priduktbilder og tekst fra gammel nettbutikk Wooco...
-
Bærum
-
Fredag 17. Januar 2025
-