Åpen anbudskonkurranse - anskaffelse av rammeavtale for kjøp av konsulentbistand innenfor regnskapsområdet, elektronisk fakturabehandling og innkjøp - DFØ i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Åpen anbudskonkurranse - anskaffelse av rammeavtale for kjøp av konsulentbistand innenfor regnskapsområdet, elektronisk fakturabehandling og innkjøp - DFØ
Direktoratet for økonomistyring (heretter dfØ) har som oppgave å styrke den statlige økonomistyringen og forbedre ressursutnyttelsen på området. dfØ ble etablert 1. Januar 2004, som en av sju etater under Finansdepartementet. dfØ er en rådgiver for sentrale myndigheter innen statlig økonomistyring, og utfører forvaltningsoppgaver for alle statlige virksomheter. i tillegg leverer dfØ økonomitjenester til om lag 80 prosent av de statlige virksomhetene i Norge. Rammeavtalen har som formål å skaffe gode kvalifiserte konsulenter for kortere eller lengre oppdrag knyttet til oppgaver/tjenester med varierende kompleksitet og omfang. Vi har per i dag systemløsningen Unit4 Business World (ubw) for regnskapsområdet. For elektronisk fakturabehandling har vi systemløsningen Contempus. Invoice. For elektronisk innkjøp- og fakturabehandling har vi i dag systemløsningen Basware ip/pm, men i juni 2016 ble det inngått kontrakt om kjøp av systemløsningen Basware Alusta som fremtidig løsning for dette området. i rammeavtaleperioden på fire år vil det derfor kunne være behov for bistand både på Contempus. Invoice, Basware ip/pm og Basware Alusta. dfØ vil gjennom denne konkurransen etterspørre konsulentbistand knyttet til fire områder. Hvert enkelt område er gjenstand for konkurranse. Leverandører kan derfor velge å levere tilbud som dekker ett eller flere områder. Bistandsområde deles inn i følgende fire områder: a. løpende forvaltning, videreutvikling og prosjektledelse av dfØs systemløsning for regnskapsområdet b. løpende forvaltning, videreutvikling og prosjektledelse av dfØs systemløsning for elektronisk innkjøp- og fakturabehandling c. Bistand til implementering av dfØs systemløsning for elektronisk innkjøp- og fakturabehandling d. Bistand til å utvikle prosessen fra behov til betalingAntall leverandører begrenses til inntil tre på område a, b og c og inntil fem på område d
Anbud id:
445004
-
Sted:Trondheim
-
Registrert:Fredag 16. Desember 2016
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Trøndelag
6 anbud
-
Frakte 8 spisestuestoler fra Bergensområdet til TrondheimJeg skulle gjerne fått fraktet 8 stiler fra 5914 Isdalstø til 7035 Trondheim. Solene er gamle spisestuestoler og i teak. Stolene kan hentes med en gang. De kan stables - men det vet kanskje dere best...
-
Trondheim
-
Fredag 3. Januar 2025
-
-
Snørydding ved garasjen og trapper i Trolla 100 m2Snørydding i Trolla. Foran garasje og trapp
-
Trondheim
-
Fredag 3. Januar 2025
-
-
Måking av privat innkjørselJeg trenger hjelp til måking av privat innkjørsel på Heimdal gjennom hele vinteren. Innkjørselen er ca. 50m2.
-
Trondheim
-
Fredag 3. Januar 2025
-
-
Brøyting Olav Trondsons vegBer om tilbud på Snøbrøyting rundt garasje, oppstillingsplass, måking opp trapp fram til inngangsdør. Utføres daglig fra i dag 3. Januar til 10. Januar, Olav Trondsons veg
-
Trondheim
-
Fredag 3. Januar 2025
-
-
Skifte dør.montere foldedørØnsker å skifte dør til baderom. Montere foldedør mellom kjøkken og stue. få fastpris på oppdraget. Mvh Berit.
-
Trondheim
-
Fredag 3. Januar 2025
-
-
Opel combo vanØnsker pris på frakt til en Opel combo van fra Trondheim til kautokeino/alta
-
Alta
-
Torsdag 2. Januar 2025
-