Combined Shape Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape
Suhms Gate 20c, H602, 0362 Oslo
Omtaler
  • Pris
    2.6
  • Kvalitet
    1.9
  • Service
    2.1
  • Vasking 38km2 leilighet
    Jeg har ALDRI opplevd så dårlig rengjøring. Personalet kom med brukte, skitne skrubber så jeg måtte låne bort mine egne. Det var ingen erfaring med tanke på hvordan få bord fett og skitt i fugen. Det var ingen plan å støvsuge eller fjerne flekker som var kommet etter overflødig bruk av vasjemiddel. Leiligheten måtte vaskes på nytt da personalet var dratt. De var meget opptatt av at jeg skulle gi beskjed om at ting var bra, og det var en sjef som ringte og forstyrret han som rengjorde hele tiden. Jeg hadde ingen ønsker om å påpeke alt som ikke var bra, da jeg skjønte at dette måtte jeg gjøre på nytt uansett. Snill mann som kom å vasket, men det var ikke hygenisk da han dro.
    • Christine
    • Søndag 17. Mars 2019
  • Seksjonering av tomannsbolig med påbegynte tegninger
    Svindel. Han påstod han var arkitekt, men var registrert med rengjøringsfirma og sendte regning som det. Mye mailing med svulstige ord, men han visste ikke om hva som skulle gjøres. Aldri bruk denne mannen til noe.
    • Kristin Hagen
    • Tirsdag 5. Februar 2019
    God dagen Mrs. Kristin Hagen Takk for på forhånd for deres innsats til å lese vår melding. Kundetilfredshet er vår første prioritet. Iht deres kommentar; Vi respekterer alle våre kunders oppfatning og kommentarer med full åpenhet og vurdering. Vi alltid jobber for å gjøre kunden glad før og etter at våre tjenester er fullført, og det er vår første prioritet. Unnskyld for å lese din vurdering, med takknemlig. Vi spørre deg om at hvem som er Svindel? Vi hadde gjort for mange månedene alle dine krevet. Men, på slutten, du som ikke betalt vår tjenester! Så hvem som er Svindel her? Vi er klare til å gjøre våre tjenester så mange ganger inntil vår kunden blir fornøyd med vår tjenester. Tusen takk igjen for deres innsats og tid, og ønsker til dere en fortsatt god dag. Med vennlig hilsen, Selskap Representer
    • Tirsdag 5. Februar 2019
  • Flyttevask 70 kvm
    Dårlig firma, først fikk jeg lokke-pris, måtte betale mer når de kom, jobben ble ikke gjort ordentlig, ba dem om å.vaske på nytt da de hadde gitt meg væske garanti som følger ny eier. De nektet å vaske på nytt og ville at jeg skulle betale for ny vasking. De sluttet til slutt å svare på tlf når jeg ringer, og sendte auto svar på mail når jeg kontakter dem på mail. Anbefales ikke.
    • Esther Antwi
    • Lørdag 13. Oktober 2018
    God dagen Mrs. Esther Antwi, Takk for på fohånd for deres innsats til å lese vår melding. Kundetilfredshet er vår første prioritet. Iht deres kommentar; Vi respekterer alle våre kunders oppfatning og kommentarer med full åpenhet og vurdering. Vi alltid jobber for å gjøre kunden glad før og etter at våre tjenester er fullført, og det er vår første prioritet. Hvis dere vil, kan vi svare på dine kommentaren, med takknemlighet. "Dårlig firma," * Vi respekterer din vurdering. Vi beklager igjen til å høre om at dere var ikke fornøyd. * Våre folk var hos deres i sted og dere hadde godkjent oppdraget, Vi har gjort mer enn hva vi har avtalt til, med takknemlighet. "først fikk jeg lokke-pris, måtte betale mer når de kom," * Vi tilby dere en fast pris med tilbud og vi skrevet at: * "NB! Prisen er beregnet på grunnlag av en normal skitten bolig. Dersom det trenger en ekstra vasking arbeider; så vi tar en ekstra beløp pr. time, med takknemlighet." * Da vi kommet til dine Huset; Vi hadde snakket med dere via tlf. og fortalt dere om at vasking arbeid trenger en ekstra tid arbeid fra våre folk og vi skal regne med som vi hadde avtalt på tilbud, med takknemlighet. "Jobben ble ikke gjort ordentlig, ba dem om å.vaske på nytt da de hadde gitt meg vaske garanti som følger ny eier. De nektet å vaske på nytt og ville at jeg skulle betale for ny vasking." * Vi forlater ingen arbeidsplass uten å bli godkjent fra Kunden. Vi dokumenterte, som avtalt, med bilder vår jobben før og etter at vi ferdig som beskriver at vårt arbeid er 100% fullført i henhold til vår avtale, og det er vår policy. * Våre folk var hos deres i sted og dere hadde godkjent oppdraget, med takknemlighet. * Vår tilbud er 72 timer (3 dager etter at vi ferdig med jobben). Avtale for rengjøring var 30.08.2018; dere vil at vi rengjøring igjen på Onsdag, 5. september 2018 kl. 08.35. Så det er 5 dager etter at vi er ferdig. * Unnskyld vi nektet ikke noen pga at dere ville at vi vasker igjen etter 5 dager av vår rengjørng til dine Hus, og vår garanti er 3 dager (72 timer). Til å fornøyde våre Kunder, så vi tilbyttet dere en ekstra rabatt for å rengjøring, med takknemlighet. "De sluttet til slutt å svare på tlf når jeg ringer, og sendte auto svar på mail når jeg kontakter dem på mail." * Unnskyld, vi svarer til alle vår Kunder og våre Kunder (Kundetilfredshet) har vår første prioritet. Vennligst, kan dere gi oss beskjed om tiden som dere hadde ringt oss, med takknemlighet. "Anbefales ikke." Vi respekterer din vurdering. Vi beklager igjen til å høre om at dere var ikke fornøyd. Tusen takk igjen for deres innsats og tid, og ønsker til dere en fortsatt god dag. Hilsen og Takk, Selskap Representant
    • Tirsdag 16. Oktober 2018
  • Vaskehjelp
    Elendig arbeid.
    De var hos meg I 6 timer, påsto at de bruker 1 time pr 10 kvm. Jeg bor i et hus på 145 kvm.
    Så med det burde ihvertfall 2 etasjer være plettfri.
    Det var ikke tilfelle, det var ikke et eneste rom i huset som var fri for støv og hår, skuffer og hyller som de sa at de skulle vaske var ikke tatt. Samt dyne og putetrekk var heller ikke tatt.
    Gulvene var ikke støvsugd før de begynte å vaske gulvet, så de dro med seg støvet rundt, da han brukte en møkkete mopp for å vaske gulvet.
    Det luktet klor og svette i hele huset da de var ferdige.
    Jeg sendte inn klager med både bilde og video, men fikk som svar at jeg hadde 1) for mange tepper (dvs 1 i stua, og 3 løpere fordelt på tre soverom og et i kjellerstue)
    2)de brukte en ekspert til å vaske, så han trodde ikke på meg
    Etter mye fram og tilbake, tilbydet de seg å komme tilbake.
    Dette var da ikke en mulighet da stua skulle males. Noe jeg hadde allerede informert om.
    Vi har tatt i bruk et annet vaskefirma, som vasket huset helt strøkent på 2,5 time. Så jeg undrer meg hva tiden ble brukt til av vedkommende.
    • Ndi Jernberg
    • Mandag 8. Oktober 2018
    God dagen Mrs. Ndi Jernberg, Takk for på forhånd for deres innsats til å lese vår melding. Kundetilfredshet er vår første prioritet. Iht deres kommentar; Vi respekterer alle våre kunders oppfatning og kommentarer med full åpenhet og vurdering. Vi alltid jobber for å gjøre kunden glad før og etter at våre tjenester er fullført, og det er vår første prioritet. Hvis dere vil, kan vi svare på dine kommentaren, med takknemlighet. "Elendig arbeid." * Vi respekterer din vurdering. Vi beklager til å høre om at dere var ikke fornøyd. * Våre folk var hos deres i sted og dere hadde gjester da må vi dra etter at dere kreves det, med takknemlighet. "De var hos meg I 6 timer, påsto at de bruker 1 time pr 10 kvm. Jeg bor i et hus på 145 kvm. Så med det burde ihvertfall 2 etasjer være plettfri." Vi hadde en befaring hos dere før at vi startet rengjøring, da vi hadde fortalt dere om at vi bruker 1 time til hver 10 kvm med grundig vasking for gulv, tak, vegg, vaske vinduer (inn og ute), karmer, lister, dører (inn og ute), møbler, rydding, ..... og dere hadde akseptert det angående til vår avtale med time pris, med takknemlighet. Huset er ikke rent, så måtte vi trenger en ekstra tid til å vaske. "Det var ikke tilfelle, det var ikke et eneste rom i huset som var fri for støv og hår, skuffer og hyller som de sa at de skulle vaske var ikke tatt. Samt dyne og putetrekk var heller ikke tatt. Gulvene var ikke støvsugd før de begynte å vaske gulvet, så de dro med seg støvet rundt, da han brukte en møkkete mopp for å vaske gulvet. Det luktet klor og svette i hele huset da de var ferdige." Unnskyld til å si at den er ikke riktig. Kanskje mener med kommentaren at hvordan var huset før at vi vasket. Da vi vasket dine Huset mellom kl. 12:00 - 13:00 så kommet dere til å se vår vasking og vi hadde en samtale da dere var fornøyd med vasking og vi gikk til flere steder som dere var fornøyd. Vi dokumenterte, som avtalt, med bilder vår jobben før og etter at vi ferdig som beskriver at vårt arbeid er 100% fullført i henhold til vår avtale, og det er vår policy. Våre folk var hos deres i sted, og etter kl. 16:30 dere hadde sagt om at vi måtte dra pga dine gjester som skulle komme, med takknemlighet. Etter det, sent dere en melding som klage for rengjøring. Som vi har forklart flere ganger om at dere hadde en 72 timer garanti for vasking og vi kunne ordne alle deres kommentar og kreves, men dere hadde skrevet "DA ER JEG IKKE INTERESSERT!!", med takknemlighet. "Jeg sendte inn klager med både bilde og video, men fikk som svar at jeg hadde 1) for mange tepper (dvs 1 i stua, og 3 løpere fordelt på tre soverom og et i kjellerstue)" "2)de brukte en ekspert til å vaske, så han trodde ikke på meg" * Unnskyld til å si igjen at den er ikke riktig også. Vi hadde ikke snakket om tepper da vær er sommer, så det var ikke noe tepper. Vi har lest epost og SMS, men det var ingen ting som snakket om det. Vennligst viser oss når vi hadde sagt det til dere enten i stedet, via tlf., via epost? * Våre Kunder (Kundetilfredshet) har vår første prioritet. "Etter mye fram og tilbake, tilbydet de seg å komme tilbake." "Dette var da ikke en mulighet da stua skulle males. Noe jeg hadde allerede informert om." Unnskyld til å si at dere hadde ikke sagt om at vi kunne ikke vasket huset igjen pga maling, men dere ville ikke betale hva vi hadde avtalt. Dere har ikke gjort hva vi har avtalt til og har ikke betalt enda, men vi har gjort mer enn hva vi har avtalt. Vi forklarte dere flere ganger om at dere hadde en 72 timer garanti for vasking og vi kunne ordne alle deres kommentar og kreves, men dere hadde skrevet "DA ER JEG IKKE INTERESSERT!!", med takknemlighet. "Vi har tatt i bruk et annet vaskefirma, som vasket huset helt strøkent på 2,5 time. Så jeg undrer meg hva tiden ble brukt til av vedkommende." Vi respekterer din vurdering. Vi beklager igjen til å høre om at dere var ikke fornøyd. Hilsen og Takk, Selskap Representant
    • Tirsdag 16. Oktober 2018
  • Transportoppdrag
    Misforstod oppdraget fordi de ikke leste hele teksten.
    • Henrik Jean Mette
    • Torsdag 6. September 2018
    God dagen Mr. Henrik Jean Takk for på forhånd for deres innsats til å lese vår melding. Kundetilfredshet er vår første prioritet. Iht deres kommentar; Vi respekterer alle våre kunders oppfatning og kommentarer med full åpenhet og vurdering. Vi alltid jobber for å gjøre kunden glad før og etter at våre tjenester er fullført, og det er vår første prioritet. Unnskyld, vi hadde sjekket alle våre data, og vi hadde ikke funnet ut at vi hadde noen avtale med deg. Gi oss beskjed om klokkeslett og dato som vi hadde avtalen, takknemlig. Vi har en rekord for alle våre kunder som vi hadde servert og fortsetter å tjene fordi de er vår første prioritet. Vi er klare til å gjøre våre tjenester så mange ganger inntil vår kunden blir fornøyd med vår tjenester. Tusen takk igjen for deres innsats og tid, og ønsker til dere en fortsatt god dag. Med vennlig hilsen, Selskap Representer
    • Mandag 10. September 2018
  • Flyttevask
    Raskt og effektivt med godt resultat. Grei fakturabehandling. God kommunikasjon underveis. God pris, selv om det ble 2 ekstra timer ift opprinnelig pris. Dette ble avtalt underveis.
    • Harald Kjensli
    • Onsdag 11. Juli 2018
  • Visningsvask
    Ekstremt uprofesjonelt og dårlig service.
    Kommer aldri til å bruke dem igjen.
    • Iram Sultan
    • Onsdag 2. Mai 2018
    God dagen Mrs. Iram Sultan, Takk for på fohånd for deres innsats til å lese vår melding. Iht deres kommentar; Vi respekterer alle våre kunders oppfatning og kommentarer med full åpenhet og vurdering. Vi alltid jobber for å gjøre kunden glad før og etter at våre tjenester er fullført, og det er vår første prioritet. Vi forlater ingen arbeidsplass uten å bli godkjent fra kunden. Vi dokumenter med bilde vår jobben før og etter at vi ferdig som beskriver at vårt arbeid er 100% fullført i henhold til vår avtale, og det er vår policy. Dere har snakket med våre folk på deres morsmål språk og bekreftet at vasken er godkjent. Vi har gjort alle deres krav og mer enn hva dere har spurt til, men dere har ikke betalt kostnad for vår tjenester som har avtalt. Dere har ikke gjort hva vi har avtalt, men vi har gjort mer enn hva vi har avtalt. Tusen takk igjen for deres innsats og tid, og ønsker til dere en fortsatt god dag. Med vennlig hilsen, Selskap Representer
    • Søndag 1. Juli 2018