Evaluering av tildelingsenheten i harstad kommune
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Evaluering av tildelingsenheten i harstad kommune
Kommunestyret vedtok i Virksomhetsplanen 2011 evaluering av Tildelingsenheten.
Tildelingsenheten ble foreslått opprettet etter et kostnadsreduksjonsprogram som ble behandlet våren 2008.
målsettingen er at brukerne skal få helhetlige, fleksible og forutsigbare tjenester, samt at det blir en forutsigbar økonomisk drift for kommunen.
Et av hovedprinsippene skal være å skille forvaltning og drift i ulike organisasjonsenheter. Det skal ikke være samme instans som definerer brukernes behov og leverer tjenesten.
Et annet prinsipp er å samle forvaltningsfunksjonene, slik at bruker kan få tildelt flere typer tjenester på samme sted. Dette skal gi bedre service til den enkelte bruker, og bedre og mer helhetlig vurdering av den enkeltes behov samt få en mest mulig behandling.
Funksjonen ble iverksatt fra september 2008.
Konkretisering av mandat
Evalueringen skal synliggjøre hva som fungerer bra og hva som kan forbedres for at Tildelingsenheten og de utøvende virksomheter i fellesskap skal bidra til gode tjenester for brukerne.
Evalueringen skal ivareta vurdering av måloppnåelse i forhold til intensjonene ved etablering av enheten, se vedlegg 1:
? Samhandling med brukerne? Utvalgsundersøkelse i forhold til brukerne.
? Samhandling med utøvende tjenesteenheter.
? Samhandling med sykehuset.
? Profesjonalisering og kompetanseheving på saksbehandlingen
? Oppfølging av ansvarsområder som er tillagt enheten.
? Ansatte på Tildelingsenhetens erfaringer.
? Oppfølging av målsetting om økonomisk drift for kommunen.
(sykehjemsplass i forhold til stort volum hjemmetjeneste)
? Vurdering klagebehandlingsprosedyre i forhold til FVLs bestemmelser ang tidsfrister.
Kostnadsomfang
Til oppdraget er det avsatt kr 100 000 inkl mva. Disse midlene skal dekke alle utgifter.
Oppdragsgiver ønsker oppgitt totalpris inkl mva.
Tildelingsenheten ble foreslått opprettet etter et kostnadsreduksjonsprogram som ble behandlet våren 2008.
målsettingen er at brukerne skal få helhetlige, fleksible og forutsigbare tjenester, samt at det blir en forutsigbar økonomisk drift for kommunen.
Et av hovedprinsippene skal være å skille forvaltning og drift i ulike organisasjonsenheter. Det skal ikke være samme instans som definerer brukernes behov og leverer tjenesten.
Et annet prinsipp er å samle forvaltningsfunksjonene, slik at bruker kan få tildelt flere typer tjenester på samme sted. Dette skal gi bedre service til den enkelte bruker, og bedre og mer helhetlig vurdering av den enkeltes behov samt få en mest mulig behandling.
Funksjonen ble iverksatt fra september 2008.
Konkretisering av mandat
Evalueringen skal synliggjøre hva som fungerer bra og hva som kan forbedres for at Tildelingsenheten og de utøvende virksomheter i fellesskap skal bidra til gode tjenester for brukerne.
Evalueringen skal ivareta vurdering av måloppnåelse i forhold til intensjonene ved etablering av enheten, se vedlegg 1:
? Samhandling med brukerne? Utvalgsundersøkelse i forhold til brukerne.
? Samhandling med utøvende tjenesteenheter.
? Samhandling med sykehuset.
? Profesjonalisering og kompetanseheving på saksbehandlingen
? Oppfølging av ansvarsområder som er tillagt enheten.
? Ansatte på Tildelingsenhetens erfaringer.
? Oppfølging av målsetting om økonomisk drift for kommunen.
(sykehjemsplass i forhold til stort volum hjemmetjeneste)
? Vurdering klagebehandlingsprosedyre i forhold til FVLs bestemmelser ang tidsfrister.
Kostnadsomfang
Til oppdraget er det avsatt kr 100 000 inkl mva. Disse midlene skal dekke alle utgifter.
Oppdragsgiver ønsker oppgitt totalpris inkl mva.
Anbud id:
155282
-
Sted:
-
Registrert:Onsdag 29. Juni 2011
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
12m2 tilbygg på boligVi ønsker å bygge om terrassen vår ved inngangsparti til tilbygg på bolig, tanken er ny gang og toalett
-
Eidsvoll
-
Mandag 17. Juni 2024
-
-
Erklæring om ansvarsrett for bad/kjøkkenSøker om bruksendring av sokkel leilighet. Trenger i den forbindelse erklæring om ansvarsrett for bad/kjøkken som var oppført da jeg kjøpte boligen.
-
Trondheim
-
Mandag 17. Juni 2024
-
-
Vi søker dyktig business controller med interesse for ITVi søker en dyktig og operativ business controller som kan bistå oss i månedsrapporteringen og oppfølgingen av en eller flere av våre forretningsenheter. Du må ha en sterk interesse for it og nysgjerr...
-
Oslo
-
Fredag 14. Juni 2024
-
-
Endring fasade: Tegning + søknad + gjennomføring (Oslo)Vi ønsker å gjøre en fasadeendring (erstatte vindu med dør mot bakhage) i et hus som er på gul liste / ‘spesialområde med formål bevaring’ i Oslo. Vi ønsker tilbud på gjennomføring av prosjektet (fra...
-
Oslo
-
Fredag 7. Juni 2024
-
-
Tegne forslag til ny planløsning ved boligforstørrelse i borettslagTegne forslag til ny planløsning ifm. Utvidelse av boligareal. Bolig er en del av et borettslag, og per idag 100 kvadratmeter fordelt på to etasjer.
-
Oslo
-
Torsdag 6. Juni 2024
-
-
Brannsikringstiltak i hht påleggSameiet Ole Vigs gate har hatt branntilsyn og har pålegg knyttet til brannsikringstiltak. Anbudet omfatter oppfølging, gjennomføring og dokumentasjon av oppdraget. Dokumentasjonen må tilfredsstille p...
-
Oslo
-
Onsdag 5. Juni 2024
-